Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


kerst schreef op 06-07-2024 om 21:33:

[..]

Rente punten Ing staan hinderlijk onder mijn bankgegevens

Ik heb nog nooit wat aan die rente punten gehad.

Ik koop er soms kortingsvouchers voor. Voor Hema of Topbloemen ofzo.

aan de groep mensen in de stilte coupe die niet willen begrijpen wat een stilte coupe is.
En omdat ik zwaar overprikkeld ben kan ik dat nu echt niet hebben.

Ysenda schreef op 07-07-2024 om 10:30:

aan de groep mensen in de stilte coupe die niet willen begrijpen wat een stilte coupe is.
En omdat ik zwaar overprikkeld ben kan ik dat nu echt niet hebben.

Ik snap helemaal wat jij bedoelt maar ik denk dat die mensen dat niet expres hebben gedaan. Ik ging eens met vriendinnen naar Goes naar de horecabeurs met de trein. Gewoon ergens in gestapt en we hadden al plezier van te voren en we waren druk. Dus kletsen en lachen met elkaar totdat iemand ons er op wees dat we in een stiltecoupe zaten. Toen zijn we daar ook weg gegaan. Wij waren ons van geen kwaad bewust.

't Is gewoon druk in Nederland.

Ze zeggen: er gaan veel tamme schapen in een hok maar je kan je afvragen tot in hoeverre je mensen tam kan krijgen.

watertoren schreef op 07-07-2024 om 10:55:

[..]

Ik snap helemaal wat jij bedoelt maar ik denk dat die mensen dat niet expres hebben gedaan. Ik ging eens met vriendinnen naar Goes naar de horecabeurs met de trein. Gewoon ergens in gestapt en we hadden al plezier van te voren en we waren druk. Dus kletsen en lachen met elkaar totdat iemand ons er op wees dat we in een stiltecoupe zaten. Toen zijn we daar ook weg gegaan. Wij waren ons van geen kwaad bewust.

Daar heb ik nooit zo’n moeite mee. Maar je hebt ook mensen die dan door blijven ‘fluisteren’. Echt rete-irritant.

Koettie schreef op 06-07-2024 om 10:04:

Ben chagrijnig. Gister ikea kast gehaald en vriend kon niet helpen dus dacht nou hup, schroef het zelf wel in elkaar. Was al gezeik met een doorgedraaide schroef maar net afgemaakt. Helemaal verkeerd. De hele kast moet weer uit elkaar. Voel me zo'n kneus en pissig want wilde lekker inruimen en dan zo naar een vriendin. Maar nu ligt mn kamer nog ol troep en kan ik morgen lekker mn vrije dag besteden aan die kast omdat ik blijkbaar geen plaatjes kan aflezen. Bleeegh

Hahha oh wat erg. Vriend keek er vanmorgen naar en zei dat ie perfect in elkaar gezet was, ik had alleen de lades aan de achterkant gedaan ipv voorkant. Ja, dat klopt dan niet.

Affijn, kast staat en vriend heeft geprobeerd niet te hard te lachen. 

Geërgerd aan de koude douche. Letterlijk, helaas. Gisteren nog een beetje lauw, daarna koud. Vandaag alleen maar koud, en ik moet mijn haar nog wassen.
Nu maar hopen dat het bedrijf dat ‘m geïnstalleerd heeft en ook de onderhoudsbeurten doet, tijd heeft om ‘m te fixen.

Koettie schreef op 07-07-2024 om 14:50:

[..]

Hahha oh wat erg. Vriend keek er vanmorgen naar en zei dat ie perfect in elkaar gezet was, ik had alleen de lades aan de achterkant gedaan ipv voorkant. Ja, dat klopt dan niet.

Affijn, kast staat en vriend heeft geprobeerd niet te hard te lachen.

Is hij naar je zin die kast?

Koettie schreef op 07-07-2024 om 14:50:

[..]

Hahha oh wat erg. Vriend keek er vanmorgen naar en zei dat ie perfect in elkaar gezet was, ik had alleen de lades aan de achterkant gedaan ipv voorkant. Ja, dat klopt dan niet.

Affijn, kast staat en vriend heeft geprobeerd niet te hard te lachen.

Dit zou mij ook kunnen gebeuren. Maar ik houd van Ikea in elkaar zetten, werkt rustgevend. Misschien moet ik een business beginnen.

Ja heel blij mee! 

ik vind autorijden vreselijk en doe dat misschien 1 keer per jaar, al jaren niet meer op de snelweg gereden en nu word ik opeens voor het blok gezet. Ik moet morgen een half uur op de snelweg rijden,en ik heb geen andere optie. Heb nooit schade gereden en rijd ook netjes maar het zweet breekt me nu al uit.. Toevallig vorige week auto gereden met krijsende kat die met spoed naar de dierenarts moest dus dat was ook niet echt helpend voor de fijne rijervaring.

Blauwevis schreef op 07-07-2024 om 16:02:

ik vind autorijden vreselijk en doe dat misschien 1 keer per jaar, al jaren niet meer op de snelweg gereden en nu word ik opeens voor het blok gezet. Ik moet morgen een half uur op de snelweg rijden,en ik heb geen andere optie. Heb nooit schade gereden en rijd ook netjes maar het zweet breekt me nu al uit.. Toevallig vorige week auto gereden met krijsende kat die met spoed naar de dierenarts moest dus dat was ook niet echt helpend voor de fijne rijervaring.

Oe ik kan me voorstellen dat dat heel spannend is. Niet echt tips behalve dat het mij ook lang gekost heeft voor ik het leuk begon te vinden. Wat vind je er eng aan?

Gelebloem schreef op 07-07-2024 om 16:17:

[..]

Oe ik kan me voorstellen dat dat heel spannend is. Niet echt tips behalve dat het mij ook lang gekost heeft voor ik het leuk begon te vinden. Wat vind je er eng aan?

Onverwachte omleidingen, invoegen op de snelweg, file,  verkeershufters, een trekker die ik zou moeten inhalen met ongeduldige mensen achter me. Ik rijd niet te langzaam maar vertrek wel ruim op tijd zodat ik mezelf niet opjaag, dus bij een doorgetrokken streep zou ik nooit een trekker inhalen bijvoorbeeld, die tijd  calculeer ik in maar andere weggebruikers nemen wat meer risico waardoor ik me opgejaagd voel.

ik kan het nog aanvullen met loslopende ontsnapte dieren, en zak die op mijn autoruit waait, pech midden op de snelweg. Ik zie alleen maar rampscenario's voor me. 

Blauwevis schreef op 07-07-2024 om 16:24:

[..]

Onverwachte omleidingen, invoegen op de snelweg, file, verkeershufters, een trekker die ik zou moeten inhalen met ongeduldige mensen achter me. Ik rijd niet te langzaam maar vertrek wel ruim op tijd zodat ik mezelf niet opjaag, dus bij een doorgetrokken streep zou ik nooit een trekker inhalen bijvoorbeeld, die tijd calculeer ik in maar andere weggebruikers nemen wat meer risico waardoor ik me opgejaagd voel.

Met name dat opgejaagde stuk herken ik enorm inderdaad, het gevoel dat je door je gedrag ook zo enorm in het vizier zit bij anderen. Zo gek eigenlijk, want je houd je gewoon netjes aan de regels, die er niet voor niets zijn. Waarom zou jouw 'ruimte' om dat te doen minder zijn. Ik wordt nog steeds extreem nerveus van inparkeren met publiek, en ik woon in een grote stad. Ik blijf dan maar de interne mantra herhalen; je bent gewoon je ding aan het doen, die taxichauffeur is je over 1 minuut weer vergeten, je doet niets verkeerd, er is niets mis.met zorgvuldigheid, rustig aan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.