Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Daarnet een plant geslacht, een tradescantia. Letterlijk. En stinken whoh zo vies. Zal een soort natuurlijke afweer zijn tegen insecten die lucht. Dan eet geen beest ervan. Hij stond in een kleine bolvormige pot en die wou ik wel graag terug. 

Ik heb de muurvaste compacte kluit met een mes uit de pot moeten snijden en hij kwam er in stukjes en beetjes uit. Ik heb nog twee identieke zusjes van hem dus het schuldgevoel valt wel mee.. Zijn zus staat nu op zijn plek.

Dpd jullie track doet het nu nog niet. Komt de zending nu wel of niet vandaag 

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 13:55:

Ze gaat hoor! Reageer later verder

Wat fijn voor haar dat ze toch nog kan. Mijn dochter heeft een sta plaats en zit al vanaf vanochtend in de rij om vooraan te staan. De sfeer is erg gezellig volgens haar.

Ik hoef voorlopig gelukkig niets te bestellen. Zodra je dat gedaan hebt heb je geen rust meer. En kwaad dat je je kan maken!

Ik ga het liefste in een winkel kopen.

M’n vader die doodleuk deelt dat m’n kat kots op z’n rug heeft. Ik snap dat het mijn kat is, maar je helpt zo’n beestje dan toch. 😅 Nu moest ik hem weer achterna zitten… En het is al zo’n stresskip! 

Gelebloem schreef op 06-07-2024 om 12:00:

[..]

Ja zou ik ook zeggen, ik ben op het moment op een plek waar zich veel 'swifties' verzamelen en alleen al die voorbereiding en die outfits van mensen lijkt me leuk om een keer mee te maken!

Weet er alles van heb voor mijn dochter een jurk speciaal voor deze gelegenheid gemaakt.

Samen met een vriendin heeft ze al maanden voorpret.

Net in het nieuws: zeilboot omgeslagen vanwege wind.
De organisatie van de schouting vond het kennelijk een goed idee om de kinderen het water op te laten gaan.

Ergernis: mensen die weersverwachtingen met een korreltje zout nemen

kerst schreef op 06-07-2024 om 15:05:

Dpd jullie track doet het nu nog niet. Komt de zending nu wel of niet vandaag

Ik gok op niet!  Is het pakket wel weg bij de verzender?

Geërgerd aan man. Is boos geworden op dochter terwijl hij al jaren weet dat dat niet werkt. En nu zegt hij dat het hem ook allemaal niet kan schelen. Terwijl hij vanmorgen er om 7 uur al over begon en allemaal vragen had. Wordt toch eens volwassen! Dat hij vroeger verwend is steekt af en toe de kop op, en de koppigheid van zijn vader. Soms heb je aan een rol behang niet genoeg. 

noas_1993 schreef op 06-07-2024 om 15:23:

Net in het nieuws: zeilboot omgeslagen vanwege wind.
De organisatie van de schouting vond het kennelijk een goed idee om de kinderen het water op te laten gaan.

Ergernis: mensen die weersverwachtingen met een korreltje zout nemen

Ja dit een dan moeten er hulpverleners ook hun leven wagen om de drenkelingen te redden.  Jammer als je voor de scouting een zeilevent had gepland toen je in februari het zomerprogramma maakte maar dat had je nu toch echt moeten afgelasten. 

Morgen hier een kleinschalig festival met zang dans en muziek ik hoop op beter weer maar als dat uitblijft dan maar niet. Een orkest in deze tegen een wind laten spelen onder een partytent is geen goed idee.

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 13:55:

Ze gaat hoor! Reageer later verder

Ik ben plaatsvervangend blij voor je dochter 😄. Zeg maar dat Viafora met haar meeleeft

Beterlaat2021! schreef op 06-07-2024 om 15:25:

[..]

Ik gok op niet! Is het pakket wel weg bij de verzender?

Ja.


Ginevra schreef op 06-07-2024 om 16:04:

[..]

Ik ben plaatsvervangend blij voor je dochter 😄. Zeg maar dat Viafora met haar meeleeft

Dit!

Ik ben ook zo blij voor haar, zo’n speciaal moment!

Ben wel heel nieuwsgierig wat de beweegreden van de vader was om haar niet te laten gaan, en vervolgens waarom ze nu wel mag, maar ik denk dat Lientje69 hier een rol in heeft gespeeld 😁👍🏻👍🏻👍🏻

Poes blijft maar in huis sproeien. Nu stinkt het in huis weer naar kattenpis.

Aan de "bemoei-opmerkingen" binnen mijn bank-app. Allerlei tips en vragen. Bemoei je niet met mijn financiën. Laat gewoon mijn rekeningen zien en verder niks!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.