Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Poezie schreef op 06-07-2024 om 12:01:

[..]

Die kaarten zijn kneiterduur en bovendien lastig verkrijgbaar. Ik zou nu wel boos op man zijn omdat hij zijn eigen dochter zo'n mooi uitje niet gunt.

Malibu2 schreef op 06-07-2024 om 12:05:

[..]

En hoe gezellig wordt zo'n etentje dan?

Dit ja. 

Heel gezellig dochter met een bokkenpruik op mee en lekker ziiten chagrijnen. De man daar weer overheen dat ze "gezellig" mee moet doen. 

Ik zie het rampscenario al helemaal voor me. 

Edit: Nadat ik de overgekookte soeptroep heb opgeruimd: Die past weer in het topic.

Note to self: Niet forummen tijdens het koken. 

Ik hoop wel dat dochter uiteindelijk straks van je man  niet mee hoeft met het etentje maar deze once in a lifetime kans kan grijpen. Mannen kunnen soms zo staat zijn met dit soort dingen. Heb ook zo'n exemplaar thuis, afspraak is afspraak ook voor dingen die nooit meer gaan gebeuren zeg je je afspraak niet af. 

Nou ja alleen bij overlijden van een dierbare misschien.

rionyriony schreef op 06-07-2024 om 11:43:

[..]

Ben je toch wel vaak een groot deel van een ochtend of middag mee bezig en je moet het nooit op eigen initiatief doen maar precies volgens de werktekening.

Ik wil je niet humeuriger maken.

Heb naar mijn idee echt 100% alles gevolgd maja blijkbaar toch met mn neus gekeken. Baal echt als een stekker. 

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 11:54:

Dochter is hier in tranen. Heeft van een vriendin een kaartje voor Taylor Swift gekregen
Maar wij zouden vandaag met gezin uit eten. Nu is man boos...

Ik hoop toch echt dat ze naar het concert gaat? Ik vind de reactie van je man best een beetje overdreven/vreemd.

Dit is echt iets uitzonderlijks! Hij zou juist blij moeten zijn voor haar en haar dit gunnen..

Uit eten kan inderdaad altijd nog

Zal ik ook een duit in het zakje doen? Ik ben team dochter. Wat een super lieve vriendin heeft zij zeg om zo'n geweldig cadeau te geven. Wat super voor je dochter. Dit is toch degene bij wie het niet zo mee zat de laatste tijd? Dan is dit toch geweldig voor haar.

ik ben ook van afspraak is afspraak, maar Taylor Swift is echt een zeldzame gelegenheid.   
Ik denk dat je dochter hiervan niet een avondje verdrietig is, maar heel erg lang. En dat kan ik goed begrijpen, en ik houd niet eens van TS. 

Toevoeging: ik zou hier wel een ruzie met man voor over hebben. Vergelijk het met dat iemand hem voor vanavond een kaartje Nederland - Turkije aanbiedt, of een heel zeldzaam klassiek concert of zo. Sommige dingen die echt zeldzaam en bijzonder zijn mag je wat mij betreft voor laten gaan. 

Ginevra schreef op 06-07-2024 om 13:06:

ik ben ook van afspraak is afspraak, maar Taylor Swift is echt een zeldzame gelegenheid.
Ik denk dat je dochter hiervan niet een avondje verdrietig is, maar heel erg lang. En dat kan ik goed begrijpen, en ik houd niet eens van TS.

Toevoeging: ik zou hier wel een ruzie met man voor over hebben. Vergelijk het met dat iemand hem voor vanavond een kaartje Nederland - Turkije aanbiedt, of een heel zeldzaam klassiek concert of zo. Sommige dingen die echt zeldzaam en bijzonder zijn mag je wat mij betreft voor laten gaan.

Eens. Als dochter nu vanavond ineens per se naar de bios had willen gaan met een vriendin, naar een net uitgekomen film, zou ik zeggen: "ga volgende week maar naar de bios, vanavond gaan we al uit eten."

Maar dit is anders. 

Malibu2 schreef op 06-07-2024 om 13:18:

[..]

Eens. Als dochter nu vanavond ineens per se naar de bios had willen gaan met een vriendin, naar een net uitgekomen film, zou ik zeggen: "ga volgende week maar naar de bios, vanavond gaan we al uit eten."

Maar dit is anders.

Ook eens.

Ze gaat hoor! Reageer later  verder

Ja nou ja, daar wordt je toch ook niet boos om. 
Als wij gaan uiteten, doen we dat voor ons plezier. Niet omdat het een plicht is.

Man kon wat mij betreft dus ook de boom in.

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 13:55:

Ze gaat hoor! Reageer later verder

Heel fijn! 

Dees! schreef op 06-07-2024 om 14:11:

Ja nou ja, daar wordt je toch ook niet boos om.
Als wij gaan uiteten, doen we dat voor ons plezier. Niet omdat het een plicht is.

Man kon wat mij betreft dus ook de boom in.

Zeg dat. Ik zou mijn man werkelijk keihard uitlachen als hij zo ging doen. 

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 13:55:

Ze gaat hoor! Reageer later verder

Fijn voor dochter! 

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 13:55:

Ze gaat hoor! Reageer later verder

Ah gelukkig Hopelijk staat haar vader er ook echt achter zodat ze met volle teugen kan genieten

Malibu2 schreef op 06-07-2024 om 11:40:

[..]

Heb je geen "niet-storen" functie? Die schakelt bij mij automatisch tussen bepaalde tijden in.

mijn telefoon staat nachts altijd op niet storen,(telefoon staat al sinds 2005 op still modus) 

vriend zijn geluid staat wel altijd aan omdat hij heel vast slaapt ging om zijn telefoon 

nieuwe ergenis : 

ik heb donderdag een pakket bestelt, maar geen idee wanneer het bezorgd wordt...  track & trace is nowere to be found.. 

Rogue schreef op 06-07-2024 om 14:25:

[..]

mijn telefoon staat nachts altijd op niet storen,(telefoon staat al sinds 2005 op still modus)

vriend zijn geluid staat wel altijd aan omdat hij heel vast slaapt ging om zijn telefoon

nieuwe ergenis :

ik heb donderdag een pakket bestelt, maar geen idee wanneer het bezorgd wordt... track & trace is nowere to be found..

Dat komt omdat je erom geeft.

Als je er maar matig om gaf dan had je je niet zo druk gemaakt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.