Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


weer om 0800 wakker door die klote telefoon 

Volgens mij kan de kast niet uit elkaar zonder hem stuk te maken en ben nu te boos om het te proberen. Dan gaat ie gegarandeerd kapot. Ben zoooooo chagrijnig   

Dolfje schreef op 06-07-2024 om 08:09:

Ik ben al een week af en aan verkouden en moe, dat is nog tot daaraan toe maar heb zo'n pijn in mijn rechterneusgat. Heb al vaseline gesmeerd en gisteravond sudocreme wat er heel charmant uit zag. Neusspray gebruikt en net met de rhinohorn gespoeld maar niks helpt.

Nisita neuszalf helpt heel goed. Ik gebruik het altijd tijdens de hooikoorts periode zodat ik niet steeds bloedneuzen krijg. 

nisita-neuszalf-10gr.webp

Uierzalf helpt ook goed, maar is minder makkelijk mee te nemen, wegens: grote gele pot, is wel goedkoper en overal goed voor:

bogena-uierzalf-300gr.webp


Aan mezelf,  stel zorgvuldig de wasmachine in weet zitten wat tere spulletjes in.  Vergeet ik het centrifuge toerental te verlagen. 
Heb nu 2 overhemden die flink gestreken moeten worden.  De een puur lijnen de ander een combinatie van linnen en katoen. 

Rogue schreef op 06-07-2024 om 10:12:

weer om 0800 wakker door die klote telefoon

Heb je geen "niet-storen" functie? Die schakelt bij mij automatisch tussen bepaalde tijden in. 

Koettie schreef op 06-07-2024 om 10:04:

Ben chagrijnig. Gister ikea kast gehaald en vriend kon niet helpen dus dacht nou hup, schroef het zelf wel in elkaar. Was al gezeik met een doorgedraaide schroef maar net afgemaakt. Helemaal verkeerd. De hele kast moet weer uit elkaar. Voel me zo'n kneus en pissig want wilde lekker inruimen en dan zo naar een vriendin. Maar nu ligt mn kamer nog ol troep en kan ik morgen lekker mn vrije dag besteden aan die kast omdat ik blijkbaar geen plaatjes kan aflezen. Bleeegh

Ben je toch wel vaak een groot deel van een ochtend of middag mee bezig en je moet het nooit op eigen initiatief doen maar precies volgens de werktekening.

Ik wil je niet humeuriger maken.

ToetieToover schreef op 06-07-2024 om 10:27:

[..]

Nisita neuszalf helpt heel goed. Ik gebruik het altijd tijdens de hooikoorts periode zodat ik niet steeds bloedneuzen krijg.

nisita-neuszalf-10gr.webp

Uierzalf helpt ook goed, maar is minder makkelijk mee te nemen, wegens: grote gele pot, is wel goedkoper en overal goed voor:

bogena-uierzalf-300gr.webp


Was net in de Dm en heb zo'n soort neuszalf gekocht. Had daar niet aan gedacht in eerste instantie maar door jou wel dus bedankt. Hopelijk helpt het. Kan anders uierzalf nog halen.

Ik vind zoiets altijd fantastisch leuk werk. De laatste keer had ik een Meubella kast en een van de zijkanten moest ik zelf versterken omdat de verbinding niet sterk genoeg was. Of het spaanplaat was niet erg compact. Dat gaat met van die ronde ijzertjes die je moet draaien in een rond gat. Gelukkig zag je de correctie alleen van binnen. De kast zelf vond ik wel erg mooi. Het was bedoeld als horizontale kast voor onder de vensterbank en gelukkig stond hij zoals verwacht.

Ben er toen half acht 's avonds mee begonnen (na het bezorgen), toen het karkas stond was het bedtijd en de volgende dag nog doorgegaan tot aan de lunch. Met deurtjes, tuimelklep, laatjes enz. enz. Heel project.

Dochter is hier in tranen. Heeft van een vriendin een kaartje  voor Taylor Swift gekregen
Maar wij zouden vandaag met gezin uit eten. Nu is man boos...

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 11:54:

Dochter is hier in tranen. Heeft van een vriendin een kaartje voor Taylor Swift gekregen
Maar wij zouden vandaag met gezin uit eten. Nu is man boos...

Kunnen jullie dan niet volgende week uit eten gaan? Ik ben niet bepaald een Swiftie, maar die optredens zijn hier zeldzaam en uit eten kun je elke avond. 

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 11:54:

Dochter is hier in tranen. Heeft van een vriendin een kaartje voor Taylor Swift gekregen
Maar wij zouden vandaag met gezin uit eten. Nu is man boos...

Begrijp wel dat dochter in tranen is, dat ze naar Taylor Swift kan komt niet vaak voor. Las dat het 9 jaar geleden is dat ze in NL was...uit eten kan nog vaak genoeg. 

Malibu2 schreef op 06-07-2024 om 11:57:

[..]

Kunnen jullie dan niet volgende week uit eten gaan? Ik ben niet bepaald een Swiftie, maar die optredens zijn hier zeldzaam en uit eten kun je elke avond.

Ja zou ik ook zeggen, ik ben op het moment op een plek waar zich veel 'swifties' verzamelen en alleen al die voorbereiding en die outfits van mensen lijkt me leuk om een keer mee te maken! 

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 11:54:

Dochter is hier in tranen. Heeft van een vriendin een kaartje voor Taylor Swift gekregen
Maar wij zouden vandaag met gezin uit eten. Nu is man boos...

Die kaarten zijn kneiterduur en bovendien lastig verkrijgbaar. Ik zou nu wel boos op man zijn omdat hij zijn eigen dochter zo'n mooi uitje niet gunt.

Poezie schreef op 06-07-2024 om 12:01:

[..]

Die kaarten zijn kneiterduur en bovendien lastig verkrijgbaar. Ik zou nu wel boos op man zijn omdat hij zijn eigen dochter zo'n mooi uitje niet gunt.

En hoe gezellig wordt zo'n etentje dan?

uit eten kan volgende week ook wel.
Laat dochter gaan naar het concert, 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.