Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


vriend was zijn werk telefoon
vergeten…dus ik werd om 0730 wakker gebeld, en daarna ging die klote telefoon om de 5 min 🥴

Bouwvakkers die op het balkon onder mijn slaapkamerraam zware shag staan te roken. Wat een cliché, ik wil graag veganistische bouwvakkers die aan hot yoga doen, ik woon gvd niet voor niets in Zuid

Gelebloem schreef op 05-07-2024 om 09:43:

 ik wil graag veganistische bouwvakkers die aan hot yoga doen, ik woon gvd niet voor niets in Zuid


😂

Bied ze een zeewierrol met tofu aan voor de lunch, misschien inspireert het ze

Ik vind het flauw van mezelf maar ik erger me zo aan topics die "het leed dat ....heet" in de titel hebben. Ongeacht welk onderwerp er op de puntjes staat. Nagels op een schoolbord, dat effect heeft het op me.

Jynta1981 schreef op 05-07-2024 om 08:27:

[..]

En de prijs? Daar zou ik het dan van af laten hangen als het om het even is.

Die liggen gelijk. Komt omdat optie 1 al die luxe opties heeft. Optie 2 is standaard al wat duurdere auto. Kilometerstand ligt ook vrijwel gelijk.

Ginevra schreef op 05-07-2024 om 10:07:

[..]


😂

Bied ze een zeewierrol met tofu aan voor de lunch, misschien inspireert het ze

Goed idee, be the change you want to see in the world

Bailey26 schreef op 05-07-2024 om 10:15:

[..]

Die liggen gelijk. Komt omdat optie 1 al die luxe opties heeft. Optie 2 is standaard al wat duurdere auto. Kilometerstand ligt ook vrijwel gelijk.

Kijken naar benzine verbruik en kosten onderhoud. Vind je een grote of kleine auto lekkerder rijden en anders gewoon op gevoel kiezen.

Heb je al in beide een proefrit gemaakt dan kan ook weer een nieuw licht op jullie keuze werpen.

Ik had bij lidl weer eens de verkeerde kassa uitgekozen. Het was sowieso de sloomste caissière uit de geschiedenis maar toen liep bij een klant toen hij wilde pinnen de hele kassa vast. En dan moet de manager erbij want ze mogen/kunnen daar niks zelf. Dus ding uit, stroom eraf, opnieuw opstarten wat dus ook al tijden duurde. Klant waar het bij vast liep had bij andere kassa mogen betalen. Wij stonden er nog. En de rij werd langer en langer en bij de andere kassa's was het ook druk.
Volgende klant liep dat ding weer vast. 
Weer manager erbij, wij met hele rij naar een andere kassa( en de mensen achteraan in de rij dachten dus eerst aan de beurt te zijn maar die kennen mij niet ) Komt ze aangesjokt alsof ze een barre tocht door een woestijn aan het maken is. Moesten we nog wachten op haar kassalade want ik zei al eerder dat mogen /kunnen ze niet zelf. Dan nog zeker 5 minuten bezig om de stoel goed in te stellen en toen pas kon er gescand en afgerekend worden.
 Echt het duurde meer dan een 40 minuten.
Verschillende mensen hebben hun boodschappen midden in de rij laten staan en zijn gegaan.
Dat zou ik nooit doen maar ze mogen van mij hier onderhand wel eens zelfscan kassa's maken voor minder dan 10 dingen of zo.

Het weer, wat is het weer eens koud. En ik ben te laat naar bed gegaan en denk dat dat niet helpt bij mijn lusteloosheid. 
En de kinderen want die bekvechten.

Aan mijzelf, omdat ik mijn humeur laat bederven door het weekend wat nog moet komen. Mijn man is hard gevallen begin deze week en kan met de hoeveelheid pijn die hij nog heeft niet helpen bij de verhuizing van zijn zus. Dus ik ga morgen helpen, maar ik zie er zo tegenop. Er is altijd drama met haar. Ze wil "vroeg" beginnen, maar 10 uur vind ik toch echt niet vroeg. Haar snelheid kennende word het 11 uur voor er iets gaat gebeuren. Ik heb het gevoel dat we echt de hele dag bezig gaan zijn. Ik ben gelukkig niet de enigste die komt helpen, dus het komt vast goed, maar ik erger mij er al op voorhand aan en daar heb ik alleen mijzelf mee. Ik moet echt proberen straks gewoon lekker te genieten van de pokebowl die ik ga maken en een rustig avondje op de bank.

Sterkte morgen Tara, verhuizen is al niet leuk als het voor jezelf is maar mensen helpen met verhuizen vind ik helemaal ellende.

Aan mijn Yucca, net ietsje te laat water gegeven wou die het water niet meer. Maar eindelijk heeft hij toch zijn portie opgedronken.

waarom bedenk ik te laat dat het vanavond koopavond is?

Ik ben al een week af en aan verkouden en moe, dat is nog tot daaraan toe maar heb zo'n pijn in mijn rechterneusgat. Heb al vaseline gesmeerd en gisteravond sudocreme wat er heel charmant uit zag. Neusspray gebruikt en net met de rhinohorn gespoeld maar niks helpt.  

Ben chagrijnig. Gister ikea kast gehaald en vriend kon niet helpen dus dacht nou hup, schroef het zelf wel in elkaar. Was al gezeik met een doorgedraaide schroef maar net afgemaakt. Helemaal verkeerd. De hele kast moet weer uit elkaar. Voel me zo'n kneus en pissig want wilde lekker inruimen en dan zo naar een vriendin. Maar nu ligt mn kamer nog ol troep en kan ik morgen lekker mn vrije dag besteden aan die kast omdat ik blijkbaar geen plaatjes kan aflezen. Bleeegh

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.