Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Nou ja, de advertentie-kop luidde :   'Tineke Ruim 151'.
Terwijl bedoeld is : Tinker ruin 151.  
(Dus een bepaald paardenras, gecastreerde hengst van 1.51 m schofthoogte).

Beterlaat2021! schreef op 03-07-2024 om 20:13:

Nou ja, de advertentie-kop luidde : 'Tineke Ruim 151'.
Terwijl bedoeld is : Tinker ruin 151.
(Dus een bepaald paardenras, gecastreerde hengst van 1.51 m schofthoogte).

Whahahaha klinkt zo eerder als een niche vorm van vrouwenhandel.

Gelebloem schreef op 03-07-2024 om 20:32:

[..]

Whahahaha klinkt zo eerder als een niche vorm van vrouwenhandel.

Zo inderdaad 

Dochter heeft toetsweek. Hierin moet ze goed scoren om over te gaan naar Havo-5. Omdat ze overal te laat mee is begonnen, lijkt dat niet te gaan lukken. Ik erger me aan haar late beginnen, het hele jaar al te weinig doen. En dat ik er letterlijk buikpijn van heb.  Want ze is psychisch niet heel stabiel en hoe overleeft ze dat. Nieuwe klas. Alles weer hetzelfde. Straks maar ff ergens potje janken denk ik.  

Wat rot Netherfield. Lijkt me heel lastig om zoiets te zien gebeuren bij je kind. 

Netherfield schreef op 03-07-2024 om 21:21:

Dochter heeft toetsweek. Hierin moet ze goed scoren om over te gaan naar Havo-5. Omdat ze overal te laat mee is begonnen, lijkt dat niet te gaan lukken. Ik erger me aan haar late beginnen, het hele jaar al te weinig doen. En dat ik er letterlijk buikpijn van heb. Want ze is psychisch niet heel stabiel en hoe overleeft ze dat. Nieuwe klas. Alles weer hetzelfde. Straks maar ff ergens potje janken denk ik.

Zou het misschien fijn voor haar zijn als ze gewoon lekker MBO kan gaan doen als het niet lukt? Iets wat bij haar past en waar ze niet op haar tenen hoeft te lopen? 

Gelebloem schreef op 03-07-2024 om 20:32:

[..]

Whahahaha klinkt zo eerder als een niche vorm van vrouwenhandel.

Oh, zo had ik het nog niet eens gezien.     Maar de 'vrouw' in kwestie heeft dan wel zwáár behaarde dikke zwarte benen... en blijkt ook nog een vent te zijn....!

Man en ik zijn aan het kijken voor een andere auto. Hebben er nu 2 op het oog. Maar ja waar kies je voor. De ene is een model 'minder' als dat wij nu hebben. Maar wel met zn beetje elke optie die een auto kan hebben. Bijkomende plus is dat deze een hele gave kleur heeft.
De andere auto is een model 'hoger' als dat wij nu hebben. Is iets groter, heeft de opties die wij sowieso willen en is ook gewoon leuk om te zien.
Beiden is geen optie 😂. Maar ik kan maar niet kiezen.

Mijn wandelschoenen zijn stuk 
Dus ik zal helaas de stad in moeten om nieuwe te kopen. Geen energie meer eigenlijk.

Aan het grofvuil beleid van de gemeente.
Grof vuil ophalen kost 50 euro
Gevolg dat veel mensen hun oude bank etc. in het park dumpen. Of zoals vandaag gewoon naast de flat neerzetten..

Grofvuil maandelijks bij de weg zetten was veel beter!

Aan de duur betaalde kamerleden die niet eens fatsoenlijk een debat met elkaar kunnen voeren. Welk voorbeeld geven we hiermee aan onze kinderen? En intussen wordt er geen enkel probleem in dit land opgelost.

Aan kind die een woedeaanval krijgt als ze naar school moet, aan drukte op het werk, aan tractors op de weg, kinderen die treuzelen bij de bso, dezelfde kinderen die thuis de auto uitstappen en naar binnen willen lopen en denken dat ik met mijn werkspullen, boodschappen, tassen van de kinderen (2x schooltas, gymtas, tas vol met schriften enz) naar binnen sjouw, kinderen die verontwaardigd reageren als ik ze terugroep, aan dat ik mijn sleutels in het geharrewar laat vallen en ze kwijt ben en de poort niet kan open maken, vriend die de poort opent en ook nog verontwaardigd vraagt hoe ik nu mijn sleutel kan verliezen daar en daarover doorgaat terwijl ik naar binnen ga om in de tassen te kijken en dan krijgt hij ineens de volle laag. Emmer liep over en ik was er helemaal klaar mee. 

Sleutel bleek in tas van dochter te zijn gevallen. Ik ben me op gaan frissen en vlug vertrokken voor een etentje met vriendinnen. Toen was alles weer goed. 

Pfff duizel, als "dienstmeisje" moet je je plek wel kennen hè..... Gelukkig dat je naar een etentje kon!

Bailey26 schreef op 04-07-2024 om 17:08:

Man en ik zijn aan het kijken voor een andere auto. Hebben er nu 2 op het oog. Maar ja waar kies je voor. De ene is een model 'minder' als dat wij nu hebben. Maar wel met zn beetje elke optie die een auto kan hebben. Bijkomende plus is dat deze een hele gave kleur heeft.
De andere auto is een model 'hoger' als dat wij nu hebben. Is iets groter, heeft de opties die wij sowieso willen en is ook gewoon leuk om te zien.
Beiden is geen optie 😂. Maar ik kan maar niet kiezen.

En de prijs? Daar zou ik het dan van af laten hangen als het om het even is.

Jynta1981 schreef op 05-07-2024 om 08:27:

[..]

En de prijs? Daar zou ik het dan van af laten hangen als het om het even is.

Ik ook.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.