Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 25-12-2024 om 23:55:

[..]

Nu nog?

Nu zeker als je nu nog zo'n last hebt. Bellen kan altijd volgens mij.

Ik heb verdorie alweer zo'n 3 dagen koppijn. 

Dolfje schreef op 26-12-2024 om 08:12:

[..]

Nu zeker als je nu nog zo'n last hebt. Bellen kan altijd volgens mij.

Ja klopt, ik heb ook wel eens ‘s nachts gebeld. Dan bepalen ze aan de telefoon of je langs moet komen of niet.

@Yumi: hoe gaat het vandaag? Heb je nog gebeld?

Dolfje en Loulou,

Was eerst naar bed gegaan, maar het irriteerde zo dat ik er niet van kon slapen, en heb alsnog gebeld. Na een aantal vragen, videobellen met de medewerkster die er een arts bij heeft gehaald om mee te kijken. Omdat er wel al een aantal nachten pus uitloopt (sorry onsmakelijk) mag ik het afwachten tot morgen. Morgenvroeg huisarts bellen, die gaat het waarschijnlijk doorprikken, volgens huisartsenpost.

Dolfje hoop dat de hoofdpijn snel overgaat.

Nou Yumi dat klinkt inderdaad behoorlijk vies en heftig! 
Ik ga zo wandelen, hopelijk helpt wat frisse lucht.

Yumi schreef op 26-12-2024 om 10:56:

Dolfje en Loulou,

Was eerst naar bed gegaan, maar het irriteerde zo dat ik er niet van kon slapen, en heb alsnog gebeld. Na een aantal vragen, videobellen met de medewerkster die er een arts bij heeft gehaald om mee te kijken. Omdat er wel al een aantal nachten pus uitloopt (sorry onsmakelijk) mag ik het afwachten tot morgen. Morgenvroeg huisarts bellen, die gaat het waarschijnlijk doorprikken, volgens huisartsenpost.

Dolfje hoop dat de hoofdpijn snel overgaat.

Sterkte! 🌸

En jij ook sterkte Dolfje! (Ik doe gezellig met je mee qua hoofdpijn, ik heb m’n kerstafspraak voor vandaag maar afgezegd).

Loulou39 schreef op 26-12-2024 om 12:35:

[..]

Sterkte! 🌸

En jij ook sterkte Dolfje! (Ik doe gezellig met je mee qua hoofdpijn, ik heb m’n kerstafspraak voor vandaag maar afgezegd).

Ach wat vervelend Loulou, hoop dat het snel zakt.

Ik heb honger. Omdat schoonfamilie vindt dat als je gisteren bij ons kerstdiner hebt gehad, je vandaag voldoende hebt aan een kop groentesoep die niet heel gevuld is, zo’n voorgesneden stokbrood (dunne plakjes), 1 voor 6 personen (!) en wat smeersels. En 1 doosje partysnacks uit de airfryer, ook voor 6 personen. Geen toetje. Dus nu zit ik te snaaien uit het kerstpakket. Voor mijn gevoel heb ik alleen een voorgerecht gehad.

Netherfield schreef op 26-12-2024 om 21:44:

Ik heb honger. Omdat schoonfamilie vindt dat als je gisteren bij ons kerstdiner hebt gehad, je vandaag voldoende hebt aan een kop groentesoep die niet heel gevuld is, zo’n voorgesneden stokbrood (dunne plakjes), 1 voor 6 personen (!) en wat smeersels. En 1 doosje partysnacks uit de airfryer, ook voor 6 personen. Geen toetje. Dus nu zit ik te snaaien uit het kerstpakket. Voor mijn gevoel heb ik alleen een voorgerecht gehad.

We hebben al zoveel gegeten gisteren/ bij de lunch dus nu hebben we niet zo'n trek. 

NEE JIJ NIET NAAR JE MAN EN GASTEN WAARSCHIJNLIJK WEL! 

Schoonmoeder die altijd aan de lijn was. Van elk kerstdiner of etentje te ere van een verjaardag kwam ik met honger thuis. 

Netherfield, je had moeten mee-eten van mijn zelfgemaakte toetje van gisteren, chocolademousse met de consistentie van een neutronenster, dan had je voorlopig geen trek gehad.

Ik erger me aan de dierenarts, hoewel ze het niet kunnen helpen. Zoon was voor de kerst bij ons en hij zat één van mijn cavia's te knuffelen en ontdekte een bult op zijn ruggetje, die ik nog niet eerder had gevoeld. Aan het gedrag van de cavia is niets te merken, maar dit is toch iets voor de dierenarts. Kan volgende week wel, maar nu toch maar een afspraak maken, dus de telefoon gepakt. "U staat in de wachtrij, u bent nummer drie". Na een kwartiertje muziekjes luisteren "U bent nummer 1". Muziekje valt weg, ik trek mijn agenda, maar in plaats van de assistente een bandje "Het is op het ogenblik erg druk, wij vragen u later terug te bellen". Moet ik weer muziekjes luisteren! 

Lekke band! Heb toch aan weinig dingen zo hekel als aan banden plakken. 

In verband met af willen vallen heb ik besloten om meer te bewegen en de geluidsbestanden van Evi te gaan volgen met de loopband.
Ik was er helemaal klaar voor, maar afgelopen week verstap ik me tijdens gewoon, rustig lopen en heb ik mijn enkelband verrekt

zo kerstmis is weer voorbij. Aan mijn kant ging het toch niet door omdat meer dan de helft op woensdag gevloerd werden met griep. Ik vond het wel prima eigenlijk. 
Alleen bij schoonfamilie geweest, dit was wel gezellig maar ik voelde me toch ongemakkelijk na een paar voorvallen die eerder plaats gevonden hadden. 
ik voel me een beetje zoekende want heb heel erg de behoefte om vanaf 2025 ook kerst echt met ons gezin te gaan vieren ipv van hot naar her rennen omdat het zo hoort. Ik weet gewoon niet zo goed hoe je dat het beste kan invullen, er zullen toch altijd wel familieleden misschien zijn die zich gepasseerd voelen. 

Ik heb niets meer gehoord van die persoon van Marktplaats gelukkig!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.