Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Koettie schreef op 27-12-2024 om 10:05:

Lekke band! Heb toch aan weinig dingen zo hekel als aan banden plakken.

Ik kan goed banden plakken, maar tegenwoordig laat ik liever de fietsenmaker er anti lekbanden erop zetten. 

Poezie schreef op 27-12-2024 om 11:33:

[..]

Ik kan goed banden plakken, maar tegenwoordig laat ik liever de fietsenmaker er anti lekbanden erop zetten.

Ik kan het wel maar vind het vreselijk en is de achterband van mn ebike dus onhandig. Hij staat inmiddels al bij de fietsenmaker! 

Yumi schreef op 26-12-2024 om 10:56:

Dolfje en Loulou,

Was eerst naar bed gegaan, maar het irriteerde zo dat ik er niet van kon slapen, en heb alsnog gebeld. Na een aantal vragen, videobellen met de medewerkster die er een arts bij heeft gehaald om mee te kijken. Omdat er wel al een aantal nachten pus uitloopt (sorry onsmakelijk) mag ik het afwachten tot morgen. Morgenvroeg huisarts bellen, die gaat het waarschijnlijk doorprikken, volgens huisartsenpost.

Dolfje hoop dat de hoofdpijn snel overgaat.

Kort na dit bericht was doorprikken niet meer nodig, binnenkant brak open. Ga niet in details, maar het was heftig zoveel, daarna is het gaan bloeden. Huisarts wou dat ik langskwam mede omdat oog flink geïrriteerd is en en nog steeds troep uitkomt. Flinke ontsteking, moet het een paar weken de tijd geven en doorgaan met de behandeling zoals ik het al deed. Geen make up, dat wist ik al wel en heb dat tijdens de vakantie ook niet meer gedaan. Oude mascara weggegooid en alvast nieuwe gekocht. Hoop dat het snel overgaat, want ben er klaar mee. 

Yumi schreef op 27-12-2024 om 13:02:

[..]

Kort na dit bericht was doorprikken niet meer nodig, binnenkant brak open. Ga niet in details, maar het was heftig zoveel, daarna is het gaan bloeden. Huisarts wou dat ik langskwam mede omdat oog flink geïrriteerd is en en nog steeds troep uitkomt. Flinke ontsteking, moet het een paar weken de tijd geven en doorgaan met de behandeling zoals ik het al deed. Geen make up, dat wist ik al wel en heb dat tijdens de vakantie ook niet meer gedaan. Oude mascara weggegooid en alvast nieuwe gekocht. Hoop dat het snel overgaat, want ben er klaar mee.

Oeh, heftig!

Ik hoop met je mee!

ik hoop het ook Yumi! Sterkte ermee !

Sterkte Yumi!

Bedankt LouLou, Stokstaart en Dolfje 

Loslopende hond in de centrale hal het appartementencomplex waar ik woon. Wilt u hem even terugroepen en aan de lijn doen? Antwoord, ik heb geen lijn want ik loop met een stok dus dat is lastig want hij trekt zo maar hij doet niks. Ik zei dat dit de meeste mensen zeggen over hun hond, en ik me daardoor afvraag hoe het komt dat we in NL 150.000 bijtincidenten hebben per jaar...Of ze de hond terug wou roepen want ik hou niet zo van het gespring tegen me aan. Hond luisterde totaal niet, maar wel uitlaten zonder riem.

sterkte yumi 

Yumi schreef op 27-12-2024 om 15:29:

Loslopende hond in de centrale hal het appartementencomplex waar ik woon. Wilt u hem even terugroepen en aan de lijn doen? Antwoord, ik heb geen lijn want ik loop met een stok dus dat is lastig want hij trekt zo maar hij doet niks. Ik zei dat dit de meeste mensen zeggen over hun hond, en ik me daardoor afvraag hoe het komt dat we in NL 150.000 bijtincidenten hebben per jaar...Of ze de hond terug wou roepen want ik hou niet zo van het gespring tegen me aan. Hond luisterde totaal niet, maar wel uitlaten zonder riem.

Springen is dus wel iets doen! Vorig jaar springende hond in stuk natuur waar hond niet los mag: hij doet niets mevrouw! Jawel, hij heeft met zijn nagels mijn nieuwe (dikke) panty stuk gemaakt. Ze liepen door, terwijl ik toch 8 euro schade had😡

Strijkstok schreef op 22-12-2024 om 19:45:

[..]

Ah ja, dat is wel handig om vantevoren te checken. En ik zal wat op het aanrecht leggen . Dankje!

Heb je het huisje gebakken? En hoe is het gegaan?  Wij hebben op de 24e het huisje in brokken gehakt en in een trommel gedaan.  Vandaag gingen we een stukje eten bij de thee.  Smaak valt ook nog tegen.  

Het "hangt heet in de keel." Geen succes. Voor de foto was het leuk, volgende keer toch maar geen pakket maar zelf iets zoeken als recept dan kunnen we de kruiden aanpassen aan onze eigen smaak. 

Citroengraag schreef op 27-12-2024 om 16:45:

[..]

Springen is dus wel iets doen! Vorig jaar springende hond in stuk natuur waar hond niet los mag: hij doet niets mevrouw! Jawel, hij heeft met zijn nagels mijn nieuwe (dikke) panty stuk gemaakt. Ze liepen door, terwijl ik toch 8 euro schade had😡

Herken dat wel en als je er iets van zegt, moet je niet zo zeuren 

Ergernis : de hele dag de zon niet gezien, wel de mist. En een heleboel auto's zonder licht....

Netherfield schreef op 26-12-2024 om 21:44:

Ik heb honger. Omdat schoonfamilie vindt dat als je gisteren bij ons kerstdiner hebt gehad, je vandaag voldoende hebt aan een kop groentesoep die niet heel gevuld is, zo’n voorgesneden stokbrood (dunne plakjes), 1 voor 6 personen (!) en wat smeersels. En 1 doosje partysnacks uit de airfryer, ook voor 6 personen. Geen toetje. Dus nu zit ik te snaaien uit het kerstpakket. Voor mijn gevoel heb ik alleen een voorgerecht gehad.

ik ga hier zo slecht op...., maakt geen moer uit, vandaag is een nieuwe dag dus zorg gewoon vol voldoende eten hebt voor je gasten. 

zou me doodschamen als mensen hongerig bij me weg zouden gaan.

OT; hij kan er niks aan doen, maar ik erger me dood aan vriend..., hijs al bijna dik een week aan het ''sukkelen met zijn gezondheid'' ging een stuk beter maar net klaagde hij alweer over hoofdpijn  

en ik snap dat hij zich niet lekker voelt, maar hij trekt mij met zich mee in zijn moedeloosheid(ik sta stijf van de hormonen dus trek me alles sterk aan.  ben zelf net bijkomen van de griep en voel me ook niet echt 100%)  🥴 en ik ben de dagen van de week kwijt ben wel een beetje klaar nu met december 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.