Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

en erger me wederom om alle reclame pagina's op Facebook. Ik blokkeer ze, maar hup, daar staan ze allemaal weer. En dan ook nog met dingen waar ik absoluut niet op zoek. Alle automerken zijn al langs gekomen en gisteren ook heel veel Chinees gerelateerd. 

Ik zat the Joker 2 te kijken op hbomax. Mijn hemel, ik snap nu de slechte recensies, wat een vreselijke film. Jammer hoor, de eerste film vond ik fantastisch. 

Friezinnetje schreef op 17-12-2024 om 17:18:

en erger me wederom om alle reclame pagina's op Facebook. Ik blokkeer ze, maar hup, daar staan ze allemaal weer. En dan ook nog met dingen waar ik absoluut niet op zoek. Alle automerken zijn al langs gekomen en gisteren ook heel veel Chinees gerelateerd.

Wat raar dat het niet gerelateerd is, want Facebook luistert volgens mij mee met wat je zoal bespreekt. Laatst nog bij een studentenoverleg, een collega die daarbij was kreeg een reclame precies over het punt dat we eerder hadden besproken.

Ergernis gisteren. Onlogische nummering van de huizen hier. Hebben  ons rot gezocht naar ons appartement.  Linkerkant van de straat: 30-32-34  20???? Huh? Wij moeten 36 hebben...
Rechterkant van de straat 36-35-33 enz
Raaaaaar.......

Ik ging bijna over m'n nek van de geur van een kartonnen envelop waar mijn pakketje in verzonden was.

Zat echt zo'n smerige geur van nat karton/kattenpoep aan 🤮 
Blijkbaar is dit nieuw (?) want had vorige week ook al een pakketje met van dat opvulpapier/karton en dat was dezelfde geur. 

HAHA!wait..what schreef op 17-12-2024 om 20:33:

Ik ging bijna over m'n nek van de geur van een kartonnen envelop waar mijn pakketje in verzonden was.

Zat echt zo'n smerige geur van nat karton/kattenpoep aan 🤮
Blijkbaar is dit nieuw (?) want had vorige week ook al een pakketje met van dat opvulpapier/karton en dat was dezelfde geur.

Of je postbode neemt zijn post eerst mee naar huis 🤣

Dat de GGZ na zes weken nog niet in staat is iemand te helpen (kennis). 

Wachtlijsten ggz zijn bijna overal lang. Vreselijk. 

Vriend is verkouden, ik heb nog nooit iemand zo hard horen snurken. Zo nog een keer proberen en anders maar op de bank. 

Koettie schreef op 17-12-2024 om 23:15:

Wachtlijsten ggz zijn bijna overal lang. Vreselijk.

Vriend is verkouden, ik heb nog nooit iemand zo hard horen snurken. Zo nog een keer proberen en anders maar op de bank.

Ja… En als het kind nou gewone zorg nodig zou hebben dan was het vervelend maar te overzien, in dit geval is er echt crisishulp nodig en dat blijft maar liggen.

Man heeft  kiespijn.  Nu zijn we op vakantie  op een Duits waddeneiland. Dus we bellen de tandarts hier. Zegt de assistente  morgen um nulnulfünfundvierzig.
Huh? Man zegt ik begrijp u niet goed. Herhaalt ze het nog een keer. En daarna geïrriteerd  : ein viertel vor eins. Oh gewoon kwart voor een. Nulnul is toch middenin de nacht? Wij raakten echt even in de war hierdoor. Man spreekt overigens  goed duits dus daar lag het niet aan. Het ging om de vreemde uur omschrijving  van haar.

lientje69 schreef op 18-12-2024 om 09:08:

Man heeft kiespijn. Nu zijn we op vakantie op een Duits waddeneiland. Dus we bellen de tandarts hier. Zegt de assistente morgen um nulnulfünfundvierzig.
Huh? Man zegt ik begrijp u niet goed. Herhaalt ze het nog een keer. En daarna geïrriteerd : ein viertel vor eins. Oh gewoon kwart voor een. Nulnul is toch middenin de nacht? Wij raakten echt even in de war hierdoor. Man spreekt overigens goed duits dus daar lag het niet aan. Het ging om de vreemde uur omschrijving van haar.

Tenzij ze werken met AM en PM 

lientje69 schreef op 18-12-2024 om 09:08:

Man heeft kiespijn. Nu zijn we op vakantie op een Duits waddeneiland. Dus we bellen de tandarts hier. Zegt de assistente morgen um nulnulfünfundvierzig.
Huh? Man zegt ik begrijp u niet goed. Herhaalt ze het nog een keer. En daarna geïrriteerd : ein viertel vor eins. Oh gewoon kwart voor een. Nulnul is toch middenin de nacht? Wij raakten echt even in de war hierdoor. Man spreekt overigens goed duits dus daar lag het niet aan. Het ging om de vreemde uur omschrijving van haar.

Wat vreselijk Ik hoop dat hij goed geholpen wordt. Sterkte.

Echt onderdeel van mn werk maar de no shows af en toe. Zit nu weer op cliënt te wachten die ik deze week al elke dag heb ingepland en hij komt elke keer te laat en dan heb ik al de volgende afspraak. Hij inmiddels beetje wanhopig want belangrijk en kan vaak wel schuiven maar niet altijd en nu gaat het weer niet lukken 

SuzyQFive schreef op 18-12-2024 om 10:18:

[..]

Tenzij ze werken met AM en PM

Dat zei ze er niet bij...

lientje69 schreef op 18-12-2024 om 15:06:

[..]

Dat zei ze er niet bij...

Nee hoor!!!   00.45 is hoe dan ook kwart voor een in de nacht.  Met AM/PM is kwart voor 1 in de middag 12.45 PM. 

In de AM/PM tijdsaanduiding bestaat 00 uur niet.  

Dus de assistente zei het fout.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.