Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 27-11-2024 om 17:45:

[..]

Met beide, bij mijn laatste oogmeting twijfelde ik al over of ze het goed had opgemeten. Ze verwees me door naar een optometrist omdat ze 1 van mijn ogen niet goed kreeg opgemeten en de oogdruk was volgens hun metingen te hoog. Dus ik naar de optometrist en daar blijkt gelukkig niks aan de hand. Ik heb bij meerdere brillendragers gevraagd welke opticien zij hebben en van de 8 die ik heb gevraagd gaven er 5 hetzelfde antwoord. Ik ga morgen naar de opticien die zij aanbevelen.

Raar, ik had dus ook dat ze 1 oog niet goed gemeten kreeg. Ik had morgen ook een afspraak maar ik trek het niet vanwege andere verplichtingen. Bel morgen even om die te verzetten,

Succes morgen!

Wie, verdorie, heeft mij aangestoken met een verkoudheidsvirus  

Chantal2022 schreef op 27-11-2024 om 17:59:

[..]

Anderhalf uur? Dat is niet standaard wat lettertjes lezen dan

Nee is een uitgebreide meting, krijg je o.a een scan en droge ogen meting en weet ik veel wat meer.

kerst schreef op 27-11-2024 om 17:59:

[..]

Och, en ik dacht dat viooltjes niet erg waren als katten ervan aten... Bedankt voor de waarschuwing, dan moeten de viooltjes maar zolang naar de badkamer.

Pfft, blij dat je het hebt gelezen. Maakte me al zorgen   

Hoop dat ze er geen last van krijgen!

Naminokurashi schreef op 27-11-2024 om 18:41:

[..]

????

Ik dacht ook even gedacht wat staat hier nou

Heb

als je het weet waarom doe je het dan met je bek?

"vertaald" naar ; Als je weet dat het niet mag, waarom doe je het dan toch, en geef je zo'n grote bek.

Klopt dat Rogue? 

Naminokurashi schreef op 27-11-2024 om 18:41:

[..]

????

Bedoel als antwoord op die asociale dame  die zei ja dat weet ik sorry klikte weer is te snel weg 🙈

kerst schreef op 27-11-2024 om 19:11:

Wie, verdorie, heeft mij aangestoken met een verkoudheidsvirus

Sorry 

Yumi schreef op 27-11-2024 om 19:25:

[..]

Ik dacht ook even gedacht wat staat hier nou

Heb

als je het weet waarom doe je het dan met je bek?

"vertaald" naar ; Als je weet dat het niet mag, waarom doe je het dan toch, en geef je zo'n grote bek.

Klopt dat Rogue?

Precies ja 😅

Rogue schreef op 27-11-2024 om 19:32:

[..]

Precies ja 😅

Haha vond het wel grappig 

Yumi schreef op 27-11-2024 om 19:10:

[..]

Raar, ik had dus ook dat ze 1 oog niet goed gemeten kreeg. Ik had morgen ook een afspraak maar ik trek het niet vanwege andere verplichtingen. Bel morgen even om die te verzetten,

Succes morgen!

Dat was dus bij mij ook. Maar de optometrist had een andere meting van allebei mijn ogen, dus de opticien heeft mijn andere oog ook niet goed opgemeten   

Afijn morgen dus met de brief van de optometrist naar een andere opticien. Er gaat iemand met me mee dus dat is wel fijn, diegene ging ook mee naar de optometrist. 

Broodjebrie schreef op 27-11-2024 om 19:54:

[..]

Dat was dus bij mij ook. Maar de optometrist had een andere meting van allebei mijn ogen, dus de opticien heeft mijn andere oog ook niet goed opgemeten

Afijn morgen dus met de brief van de optometrist naar een andere opticien. Er gaat iemand met me mee dus dat is wel fijn, diegene ging ook mee naar de optometrist.

Ohh dat is wel erg, maar fijn dat je nu een goede meting hebt.

Ik vermoed nu dat er een fout is gemaakt, keek naar de meting en volgens mij klopt deze niet omdat ze zei dat er 0,25 verschil was met de vorige meting, maar op papier is het meer 🤔

Wat een waardeloze klote avonddienst.

Waarom ben ik al sinds 6:10 klaarwakker? Ik hoef pas om 10:30 weg voor een afspraak dus had uit kunnen slapen. Moet werken tot 20:30 dus de dag duurt nog heel lang.

300 euro voor weekend festival, poeh. Denk dat ik net als vorig jaar over sla maar word er zo blij van. 

Yumi schreef op 27-11-2024 om 23:29:

[..]

Ohh dat is wel erg, maar fijn dat je nu een goede meting hebt.

Ik vermoed nu dat er een fout is gemaakt, keek naar de meting en volgens mij klopt deze niet omdat ze zei dat er 0,25 verschil was met de vorige meting, maar op papier is het meer 🤔

Oh dat klopt dan ook niet bij jou.. balen zeg!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.