Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Lawaai bij buren om 2:30.
En nu ga ik weer uren wakker liggen net als gister.
Alleen gaat er bij mij een wekker 

SuzyQFive schreef op 24-11-2024 om 23:12:

Morgen een congres midden in het land. Met collega’s een hotel geboekt op die plek. Zou vier sterren moeten zijn… mwa…
Douche met een douchegordijn? Harde matrassen waar je de veren doorheen voelt. Geen stopcontact bij de nachtkastjes, geen koffie/thee faciliteiten, geen extra kussens.
Heb in betere hotels geslapen

Dat voelt niet als een tophotel nee

Chantal2022 schreef op 25-11-2024 om 02:43:

Lawaai bij buren om 2:30.
En nu ga ik weer uren wakker liggen net als gister.
Alleen gaat er bij mij een wekker

Uugghh de wekker en ik sliep net weer

SuzyQFive schreef op 24-11-2024 om 23:12:

Morgen een congres midden in het land. Met collega’s een hotel geboekt op die plek. Zou vier sterren moeten zijn… mwa…
Douche met een douchegordijn? Harde matrassen waar je de veren doorheen voelt. Geen stopcontact bij de nachtkastjes, geen koffie/thee faciliteiten, geen extra kussens.
Heb in betere hotels geslapen

Maar de prijs is wel 4-sterren?

Chantal2022 schreef op 25-11-2024 om 07:28:

[..]

Uugghh de wekker en ik sliep net weer

Sterkte met de vermoeidheid vandaag!

JtM

JtM

25-11-2024 om 09:03 Topicstarter

Het is maandag... 

De schilders zijn met e.a chemische rotzooi bezig, afbijtmiddel? Mijn hele huis, stinkt. De bijna droge was was mag wel opnieuw gespoeld worden, maar waar moet ik het laten? Het slaat op mijn keel, mijn ontbijt smaakte ernaar en ligt bij het gft Ik trek dit niet, de herrie en stank ben nu al overprikkeld, ga de deur uit....

JtM schreef op 25-11-2024 om 09:03:

Het is maandag...

Ja en het regent.

Zag net mailtjes op mijn werk account, er speelt al tijden iets en niemand kan het oplossen en ik krijg er zo onderhand een punthoofd van.

Yumi schreef op 25-11-2024 om 09:47:

De schilders zijn met e.a chemische rotzooi bezig, afbijtmiddel? Mijn hele huis, stinkt. De bijna droge was was mag wel opnieuw gespoeld worden, maar waar moet ik het laten? Het slaat op mijn keel, mijn ontbijt smaakte ernaar en ligt bij het gft Ik trek dit niet, de herrie en stank ben nu al overprikkeld, ga de deur uit....

Uurtje terug, kwam bij vriendin binnen en die zei dat ik naar e.a. chemisch luchtje of benzine ruik    en het stinkt nog steeds! Mijn slaapkamer lijkt wel een tankstation 

Yumi schreef op 25-11-2024 om 14:29:

[..]

Uurtje terug, kwam bij vriendin binnen en die zei dat ik naar e.a. chemisch luchtje of benzine ruik en het stinkt nog steeds! Mijn slaapkamer lijkt wel een tankstation

Wat een ellende Yumi. 

Afgelopen  nacht een nachtdienst  en man, wat waren er 2 vervelend.  Heb me er lek op gelopen. En dan moet je toch vriendelijk blijven en elke 20 minuten weer vragen: u heeft gebeld? Wat kan ik voor u doen? Gelukkig  kan ik erg professioneel zijn maar wat was ik blij dat de dagdienst  er was.  Daarna  kon ik niet lekker slapen en heb dat dus maar  opgegeven  na 3,5 uur. Met als resultaat  dat er vandaag  verder niks uit mijn handen  komt en ik maar wat op de bank hang.  Flink wat ergernissen  vandaag  dus.

Erg vervelend Yumi en Lientje

Ik erger me aan twee nijnagels bij twee verschillende vingers. Enigste wat echt helpt is de nijnagels wegvijlen. Maar die krengen groeien zo snel weer aan.  

Sowieso nagels niet meer sterk sinds de ondergang overgang..

ik erger me aan een familiesituatie waar ik middenin zit. Door een vervelende gebeurtenis is bij 1 persoon de emotie nogal hoog opgelopen en kan er dus weer een nieuwe familieruzie ontstaan. Gtst is er niks bij 

Aan het gemiep van mijn man over de parkeerkosten.

De parkeerplaats bij het Naturalis was vol toen we aan kwamen, dus moesten we parkeren in een parkeergarage een stukje verderop. Daardoor vielen de parkeerkosten dubbel zo hoog uit. Ik kan mij daar dus niet zo druk om maken. Het is jammer, maar ik wil gewoon een leuk uitje met het gezin. Maar hij blijft er dan een tijd over doorgaan . Het was gelukkig verder wel heel leuk gelukkig.

ik erger mij enorm aan mijn bovenburen. Alleen maar schreeuwen tegen elkaar, al uren lang. Zij zijn waarschijnlijk dus ook degene die mij s nachts wakker maken. 
ik ga maar eens kijken of  noisecancelling gaat helpen vannacht, jammer is dat ik met de Sony over-ear niet kan slapen en mijn oude in-ear snel pijn doen (ik heb hele gevoelige oren, krijg al klachten bij een muts op)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.