Huiskamer
Beterlaat2021!
16-11-2024 om 15:59
Beterlaat2021! schreef op 16-11-2024 om 11:45:
Ergernis : bij een LIDL hebben ze sinds een dag of 10 zelfscankassa's . Maar net weer anders dan bij een andere Lidl.
Je moet alle gescande boodschappen links van de kassa neerleggen op een weegplateau. Pas als het artikel dáárop ligt, kun je het volgende artikel scannen. Pas als alles gescand en afgerekend is kun je gaan inpakken!
Wie dat nou weer bedacht heeft.....
Ik quote mezelf even! Ik heb een mailtje aan de Lidl gestuurd, met de vraag wat het nut is van dat weegplateau.
Nou, snel antwoord :
Dit is een automatisch verzonden bericht
Je hebt ons zojuist een bericht gestuurd dat door LiA, onze digitale
Lidl-assistent, is bekeken. LiA vermoedt dat jouw bericht gaat over de
leverbaarheid van de ski-jassen die achterop onze folder stonden.
Deze
jassen zijn helaas niet leverbaar en zullen ook niet op een later
moment beschikbaar komen. Het spijt ons dat we geen beter bericht voor
je hebben.
Nog vragen?
Als bovenstaande jouw vraag niet
heeft beantwoord, dan verzoeken we je te reageren op deze e-mail. We
streven ernaar jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Absurd, niet? Leve de chatbots!
kerst
16-11-2024 om 16:12
Beter laat.
Ik heb een hekel aan de zelfscan kassa als ik meer dan ca 5 producten heb, vooral afgewogen groenten.Dan vergeet ik vaak wat bij de scankassa, ( vaak plastic tasjes of afgewogen groente)
Waarop de medewerker als die mij moet controleren, alles moet controleren, als ik wat vergeten ben. Laatste keer zei ik nog tegen zo'n jonkie, dat ik de plastic tas vaak vergeet te scannen, omdat die vroeguh gratis waren. (Daar kon hij zich niet veel bij voorstellen, geloof ik😜 )
Beterlaat2021!
16-11-2024 om 17:10
@ Kerst : ik heb altijd een boodschappen tas bij me, dus hoef nooit een plastic tas te kopen.!
En ik ken zelfs iemand die van die nylontasjes maakt van gesneuvelde paraplu's.
Naminokurashi
16-11-2024 om 17:20
Beterlaat2021! schreef op 16-11-2024 om 17:10:
@ Kerst : ik heb altijd een boodschappen tas bij me, dus hoef nooit een plastic tas te kopen.!
Ik heb een boodschappen trolley. Kan behoorlijk veel in
PinkFlower
16-11-2024 om 18:00
Beterlaat2021! schreef op 16-11-2024 om 15:59:
[..]
Ik quote mezelf even! Ik heb een mailtje aan de Lidl gestuurd, met de vraag wat het nut is van dat weegplateau.
Nou, snel antwoord :
Deze
je hebben.Nog vragen?
🤣🤣🤣 Ooh wat erg. Sorry. Zullen er dan zoveel mensen mailen over ski jassen?
Bailey26
16-11-2024 om 18:47
Beterlaat2021! schreef op 16-11-2024 om 15:59:
[..]
Nou, snel antwoord :
Deze
je hebben.Nog vragen?
LiA is gewoon helemaal klaar met dat gezeur over Ski jassen 😂
Heb je nog de moeite genomen om te reageren?
Blauwevis
16-11-2024 om 19:25
Beterlaat2021! schreef op 16-11-2024 om 11:45:
Ergernis : bij een LIDL hebben ze sinds een dag of 10 zelfscankassa's . Maar net weer anders dan bij een andere Lidl.
Je moet alle gescande boodschappen links van de kassa neerleggen op een weegplateau. Pas als het artikel dáárop ligt, kun je het volgende artikel scannen. Pas als alles gescand en afgerekend is kun je gaan inpakken!
Wie dat nou weer bedacht heeft.....
In Duitsland bij de EDEKA hadden ze ook scankassa's. Alle groenten en fruit moet je rechts van de scan wegen, eerst op een lijst kijken welk nummer het product heeft, dat intoetsen, dan komt er een etiketje uit, dat moet je dan scannen. De lijst is een onopvallend A4-tje.... Geen wonder dat de scankassa's nauwelijks gebruikt worden.
Ooh echt! Ik kom niet vaak bij de lidl maar zowel dan krijg ik elke keer en melding over een weegschaal oid waardoor er elke keer een medewerker moet komen assisteren, heb na de zoveelste keer gevraagd of ik iets fout deed, maar kreeg een vaag antwoord, dus dacht het een fout in het systeem was.
Beterlaat2021!
16-11-2024 om 19:29
Bailey26 schreef op 16-11-2024 om 18:47:
[..]
Heb je nog de moeite genomen om te reageren?
Ja zeker, ik ben een volhoudertje! Want ik wil nog steeds graag weten wat het nut is van die weegplaat naast de scan.
Ik hoop dat ik nu een antwoord krijg van een écht persoon. Mijn vraag is niet zo moeilijk, dacht ik.
kerst
16-11-2024 om 19:58
Bailey26 schreef op 16-11-2024 om 18:47:
[..]
kerst
16-11-2024 om 20:00
Beterlaat2021! schreef op 16-11-2024 om 17:10:
Die heb ik ook, maar die plastic tassen kan veel meer in. (Maar scheuren nogal eens na paar keer gebruik, vooral die van de Appie)
Ik doe dan ter compensatie altijd de boodschappen op de fiets
Happyapple
16-11-2024 om 20:20
Beterlaat2021! schreef op 16-11-2024 om 19:29:
[..]
Ja zeker, ik ben een volhoudertje! Want ik wil nog steeds graag weten wat het nut is van die weegplaat naast de scan.
Ik hoop dat ik nu een antwoord krijg van een écht persoon. Mijn vraag is niet zo moeilijk, dacht ik.
Ik denk om situaties te voorkomen als dat je een spruitje afweegt en scant, terwijl je eigenlijk een tros bananen meeneemt enzo?
Moosey
16-11-2024 om 20:44
of dat je stiekem je tros bananen een beetje ondersteunt terwijl je weegt? Ik heb het eigenlijk nooit als vreselijk onlogisch ervaren, nam aan dat het tegen diefstal was, maar nu ik erover nadenk begrijp ik niet zo goed hóe het dan tegen diefstal zou moeten werken…
Yumi
16-11-2024 om 20:57
kerst schreef op 16-11-2024 om 20:00:
[..]
Die heb ik ook, maar die plastic tassen kan veel meer in. (Maar scheuren nogal eens na paar keer gebruik, vooral die van de Appie)
Ik doe dan ter compensatie altijd de boodschappen op de fiets
In fietstassen gaat nog meer in en ze scheuren niet
Wieder
16-11-2024 om 21:06
Yumi schreef op 16-11-2024 om 20:57:
[..]
In fietstassen gaat nog meer in en ze scheuren niet
Zo! Brainwave! Die kan ik natuurlijk van mijn fiets afhalen en in het karretje hangen! Blieperdebliep en gaan! Soms denk ik echt dat ik dom ben...
Bakblik
16-11-2024 om 21:24
Wieder schreef op 16-11-2024 om 21:06:
[..]
Zo! Brainwave! Die kan ik natuurlijk van mijn fiets afhalen en in het karretje hangen! Blieperdebliep en gaan! Soms denk ik echt dat ik dom ben...
Niet altijd. Ik heb deze:
https://www.bol.com/nl/nl/p/fastrider-canvas-94-dubbele-fietstas-zwart-56l/9200000130655129/
Die zijn niet meer te ruilen als ik ze in de winkel vul. Maar dan heb ik wel voor het hele gezin voor de halve week de boodschappen binnen.