Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Eten besteld en bezorgtijd van 18.30 gekozen, maar het is er nog niet. Grrrr. 

Wilde 'milde curry' maken maar ik schoot nogal uit met het potje leeglepelen. 🥵🌶️ 

Positief bekijken dan maar. De schimmels in mijn endeldarm kunnen wel eens een keer een goed fikkie gebruiken. 

vriend heeft het verkeerde grind gekocht voor de kattenbak.
Dus het blijft steeds tussen de kat zijn tenen zitten 

ik probeerde net zijn pootjes schoon temaken want er zat grind tussen. Vriend hield hem in de houdgreep en poes ging tekeer als een banshee vervolgens beet hij vriend in zijn hand.  
Wat een drama-queen is dat beest toch  🤣

Zo irritant. 
Ik wilde iets op mijn boodschappenlijstje schrijven en opeens kan ik er niet meer opkomen 

Aan dat Halloween steeds meer aan ons wordt opgedrongen. Vind het zo'n smakeloos gebeuren met al die skeletten, doodskoppen en dat vieze spinnerag. 

Grindelwald schreef op 27-10-2024 om 09:51:

Aan dat Halloween steeds meer aan ons wordt opgedrongen. Vind het zo'n smakeloos gebeuren met al die skeletten, doodskoppen en dat vieze spinnerag.

Ik weet niet of het volledig 'opgedrongen' is. Hier in de omgeving is er zo veel enthousiasme voor. Ik zie bij weinig andere feesten zoveel activiteiten + bezoekers/deelnemers. Er is hier ook daadwerkelijk enorme animo voor bij mij in de omgeving. En dat zal vast ook vanuit opdringen zijn ontstaan, maar mensen vinden het ook gewoon oprecht leuk. 

Cle0 schreef op 27-10-2024 om 10:25:

[..]

Ik weet niet of het volledig 'opgedrongen' is. Hier in de omgeving is er zo veel enthousiasme voor. Ik zie bij weinig andere feesten zoveel activiteiten + bezoekers/deelnemers. Er is hier ook daadwerkelijk enorme animo voor bij mij in de omgeving. En dat zal vast ook vanuit opdringen zijn ontstaan, maar mensen vinden het ook gewoon oprecht leuk.

Ik heb er zelf niks mee, maar zie dat hier ook en vind het erg leuk om te zien, hoe men hier van kan genieten. De lol die ze hebben, heerlijk. 

Sorry ot 

Halloween ik heb er weinig mee naar ik twijfel of het opgedrongen is. 
Mijn dochter heeft een instagram account waarop ze haar studie uitlegt aan "gewone mensen" aan de hand van allerhande alledaagse thema's. Vaak maakt ze foto's met een verhaal en op feestdagen filmpjes.  Om de internationale volgers tegemoet te komen is Halloween een feest dat ze niet wil overslaan. Dan gaan wij samen volledig los op allerlei gebied. Zij vakinhoudelijk samen heel creatief en ik op styling en het maken van rekwisieten. Gisteren een hele leuke middag gehad samen een gisteravond gefilmd.

SombraOnline schreef op 26-10-2024 om 19:06:

Eten besteld en bezorgtijd van 18.30 gekozen, maar het is er nog niet. Grrrr.

Het eten kwam pas rond 19.15, maar met heel veel excuses, en we kregen gratis drinken en extra patat. Dat vind ik dan weer lief. 

Loulou39 schreef op 26-10-2024 om 17:39:

[..]

Goeie tip! Daar ga ik meteen mee beginnen 👍🏻

Zoals Yumi hierboven zegt, was er blijkbaar ook nog een aanbieding: dus dubbel misgegrepen vandaag

Hier was laatst een goede aanbieding van microvezeldoekjes. Ik heb gelijk 20 nieuwe gekocht en de oude die wat smoezelig waren geworden bewaard.

Voor vieze klusjes en idd als ze niet al te vuil zijn gaan die in de wasmachine en anders gooi ik ze weg. 

aAan mijn dochter. Eerst gisteren avond. Ze was met een vriend in Londen en zou gisterenavond de Eurostar terug moeten nemen. Maar gingen op het laatste moment weg hadden ov vertraging en kwamen te laat op het station trein stond er nog maar mochten niet meer mee omdat je er een half uur eerder moet zijn en ze 3 min te laat  waren. 
Trein later genomen maar konden niet meer verder dan Brussel daar een hotel genomen om 23.00 
vanmorgen heb ik geprobeerd contact met haar op te nem maar ze reageerde nergens op. Om 11.00 nog steeds niet. Uiteindelijk net maar contact opgenomen met het hotel of ze daar nog waren. Die hebben even aangeklopt lagen ze nog te slapen. 
Dus ik kreeg om 11.30 eindelijk een appje dat ze nog lagen te slapen. Pfffff

Pooh-Bear schreef op 27-10-2024 om 11:36:

aAan mijn dochter. Eerst gisteren avond. Ze was met een vriend in Londen en zou gisterenavond de Eurostar terug moeten nemen. Maar gingen op het laatste moment weg hadden ov vertraging en kwamen te laat op het station trein stond er nog maar mochten niet meer mee omdat je er een half uur eerder moet zijn en ze 3 min te laat waren.
Trein later genomen maar konden niet meer verder dan Brussel daar een hotel genomen om 23.00
vanmorgen heb ik geprobeerd contact met haar op te nem maar ze reageerde nergens op. Om 11.00 nog steeds niet. Uiteindelijk net maar contact opgenomen met het hotel of ze daar nog waren. Die hebben even aangeklopt lagen ze nog te slapen.

Is dat een prille liefde van 2 pubers?

Grindelwald schreef op 27-10-2024 om 09:51:

Ik woon in een ‘Sint Maartengebied’ dus hier is het wat minder uitbundig. Maar mijn dochter die dertien werd had een halloweenfeestje voor haar verjaardag en ik had een halloweenspeurtocht gemaakt door het bos hierachter. Onderweg moesten ze de attributen weer meenemen zodat andere kinderen er niet bang van zouden worden. 

Pooh-Bear schreef op 27-10-2024 om 11:36:

aAan mijn dochter. Eerst gisteren avond. Ze was met een vriend in Londen en zou gisterenavond de Eurostar terug moeten nemen. Maar gingen op het laatste moment weg hadden ov vertraging en kwamen te laat op het station trein stond er nog maar mochten niet meer mee omdat je er een half uur eerder moet zijn en ze 3 min te laat waren.

Jeetje, jij maakt je zorgen en dan liggen ze nog op bed, kan me voorstellen dat dit een ergernis is 

Chantal2022 schreef op 27-10-2024 om 17:14:

[..]

Is dat een prille liefde van 2 pubers?

Nee ze zijn al lang geen pubers meer. En het zijn gewoon vrienden die met voor hetzelfde evenement samen naar Londen zijn gegaan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.