Huiskamer
Citroengraag
25-10-2024 om 19:29
Een heel grote ergernis: Catherine Keyl die vindt dat Jorinda van Klinken meer details moet vertellen over misbruik in de topsport. Nare sensatiezucht, je bepaalt zelf wat je wil vertellen over misbruik. (In Carrie op vrijdag)
Friezinnetje
25-10-2024 om 19:34
Citroengraag schreef op 25-10-2024 om 19:29:
Een heel grote ergernis: Catherine Keyl die vindt dat Jorinda van Klinken meer details moet vertellen over misbruik in de topsport. Nare sensatiezucht, je bepaalt zelf wat je wil vertellen over misbruik. (In Carrie op vrijdag)
Leeft die nog dan, Catherine?
Herfstappeltaart
25-10-2024 om 19:38
Friezinnetje schreef op 25-10-2024 om 19:34:
[..]
Die duikt plotseling weer overal op. Geheel opnieuw gestyled, met lang haar, zonder bril in een (vind ik) krampachtige poging om er jong uit te blijven zien
Naminokurashi
25-10-2024 om 19:49
Friezinnetje schreef op 25-10-2024 om 19:34:
[..]
Die heeft volgens mij weer geld nodig. Kan niet anders
Gebruikersnaaminvullen
25-10-2024 om 20:31
kerst schreef op 25-10-2024 om 09:30:
[..]
Duh, zaterdag zijn ze normaal dicht natuurlijk.
Niet natuurlijk, hier zijn ze open.
Chantal2022
25-10-2024 om 21:01
Herfstappeltaart schreef op 25-10-2024 om 19:38:
[..]
Die duikt plotseling weer overal op. Geheel opnieuw gestyled, met lang haar, zonder bril in een (vind ik) krampachtige poging om er jong uit te blijven zien
Ze moet weer op de buis om geld te verdienen, heeft geen pensioen opgebouwd of iets dergelijks
Loulou39
26-10-2024 om 16:55
Dat Albert Heijn blijkbaar de verpakking van keukenrollen gaat aanpassen en daarom (???) al die keukenrollen uit de schappen haalt en daardoor werkelijk alle keukenrollen uitverkocht zijn.
Ergernis twee: ik kom daarna thuis en mijn kat begint al lopend de hele kamer onder te kotsen en nu heb ik dus geen keukenrol in huis om het op te ruimen 😡
(Heb nu verschrikkelijk lopen hannesen met stukjes toiletpapier).
Yumi
26-10-2024 om 17:01
Loulou39 schreef op 26-10-2024 om 16:55:
Dat Albert Heijn blijkbaar de verpakking van keukenrollen gaat aanpassen en daarom (???) al die keukenrollen uit de schappen haalt en daardoor werkelijk alle keukenrollen uitverkocht zijn.
Ergernis twee: ik kom daarna thuis en mijn kat begint al lopend de hele kamer onder te kotsen en nu heb ik dus geen keukenrol in huis om het op te ruimen 😡
AH heeft deze week 2de verpakking gratis op veel keukenrollen en toiletpapier. Kreeg bericht dat ze niet konden leveren bij mijn online bestelling, ook in de winkel waren de schappen leeg.
Yumi
26-10-2024 om 17:11
Maandag beginnen ze met het schilderen vd buitenkant appartementencomplex. Brief of ik alle planten weg wil halen en mijn balkonnetjes leeg wil halen. Hoe dan, waar laat ik die planten? Hoef er niet voor thuis te blijven, vraag me af hoe ze dan op het balkon komen, hele rand staat vol bloeiende planten.
kerst
26-10-2024 om 17:17
Ik blijft maar aan het opruimen.
En ik betrap mezelf op de gedachte dat ik veel dingen " nog wel een keer nodig zal hebben"
Verkopen via Vinted schiet ook al niet op, terwijl ik niet de hoofdprijs vraag .
Bakblik
26-10-2024 om 17:22
Loulou39 schreef op 26-10-2024 om 16:55:
Voor dit soort dingen, bij mij vaak binnengelopen hondenstront, heb ik in de schuur een grote zak met in stukken gescheurde versleten dekbedhoezen en oude hand en theedoeken. Was het niet al te vies dan gaat het nog mee in de was met de dweilen als het te vies is gaat het in de container.
Loulou39
26-10-2024 om 17:39
Bakblik schreef op 26-10-2024 om 17:22:
[..]
Voor dit soort dingen, bij mij vaak binnengelopen hondenstront, heb ik in de schuur en grote zak met in stukken gescheurde versleten dekbedhoezen en oude hand en theedoeken. Was het niet al te vies dan gaat het nog mee in de was met de dweilen als het te vies is gaat het in de container.
Goeie tip! Daar ga ik meteen mee beginnen 👍🏻
Zoals Yumi hierboven zegt, was er blijkbaar ook nog een aanbieding: dus dubbel misgegrepen vandaag
Rogue
26-10-2024 om 18:09
de achterlijke drukte in de stad, je merkt dat de vakantie weer begonnen is
Herfstappeltaart
26-10-2024 om 18:34
Bakblik schreef op 26-10-2024 om 17:22:
[..]
Voor dit soort dingen, bij mij vaak binnengelopen hondenstront, heb ik in de schuur een grote zak met in stukken gescheurde versleten dekbedhoezen en oude hand en theedoeken. Was het niet al te vies dan gaat het nog mee in de was met de dweilen als het te vies is gaat het in de container.
Ik heb ook zo'n mand. Ook handig bij schilderkarweitjes enz.