Huiskamer
Gebruikersnaaminvullen
25-10-2024 om 09:28
kerst schreef op 25-10-2024 om 09:26:
Dierenartspraktijk zegt drie dagen voor de castratie van de kat de operatie af. Wekenlang zit ik erop te wachten.
Spoedoperatie gaat voor. Dan doe je dat op zaterdag als het zo'n spoed heeft
Spoed betekent meestal levensreddend. Ik snap wel dat de castratie afgezegd wordt. Kan jouw kat niet op een zaterdag?
kerst
25-10-2024 om 09:30
Gebruikersnaaminvullen schreef op 25-10-2024 om 09:28:
[..]
Spoed betekent meestal levensreddend. Ik snap wel dat de castratie afgezegd wordt. Kan jouw kat niet op een zaterdag?
Duh, zaterdag zijn ze normaal dicht natuurlijk.
SuzyQFive
25-10-2024 om 09:45
Dierenartspraktijk zegt drie dagen voor de castratie van de kater de operatie af Wekenlang zit ik erop te wachten.
Nou ja, het is natuurlijk vervelend, zeker als je er een vrije dag voor hebt opgenomen of andere dingen geregeld. Je kater kan echt wel een paar dagen langer met zijn ballen. Stel dat ie een keer aangereden wordt of er wordt een levensbedreigende tumor ontdekt dan wil je ook dat ie zsm geopereerd wordt en niet doodgaat omdat iemand zijn kat castreren voorgaat.
Yumi
25-10-2024 om 11:00
Zoveel last van mijn rug, dat ik al sinds zondag slecht slaap. Weet niet hoe ik moet gaan liggen, hele nachten liggen draaien. Sinds juli nieuwe fysio, die zou bellen als er iemand uitvalt, maar niks gehoord. Niet dat het daardoor meteen beter gaat, maar dit werkt ook niet
Bailey26
25-10-2024 om 12:34
Ik wacht op een pakketje. Krijg ik net weer 2 mailtjes tegelijkertijd van PostNL met 2 verschillende tijdstippen.
Daar kan je toch niks mee.
Dolfje
25-10-2024 om 13:49
Wij hebben lekkage gehad. Begin corona begon het gezeik. Lekkage zou opgelost zijn dus er kwam een schilder de boel herstellen. Hup paar maanden later weer lekkage en schade. Tweede schildersbedrijf kwam " ik smeer er dit en kloddertje zo op er komt niks meer dooreen " deze man is zelfs 2 keer bezig geweest.
Weer wat later VvE gebeld wat weer druppels en schade. Nu zou het echt maar dan ook echt hersteld worden.
Weer de boel laten herstellen maar misschien raden jullie het al weer een afbladderend plafond.
Dit jaar in maart is schildersbedrijf 4 geweest en nu was het wel echt voorgoed hersteld.
Maand of wat geleden zie ik toch weer barsten in de verf. Weer vvve gemaild met foto's, zij schilder gebeld die zegt dat het niet kan en het ligt aan dat we slecht ventileren ( wonen hier 20 jaar met automatische ventilatie en voor dit nooit last van vocht en afbladderende verf gehad)en de schilder zou contact met ons opnemen.
Nu bijna 3 weken verder nog niks gehoord en nu bladdert het echt flink.
Echt ik word hier dus wel echt zo moe van. Duurt dus al dik 4,5 jaar.
Ik denk dat van het hele plafond alles eraf gebikt moet worden want het is nu laag op laag op laag en dat het gestuct moet worden maar dat zei ik 2 schilders geleden al.
Netherfield
25-10-2024 om 14:18
Aan kennis die vreemdgegaan is, zijn vrouw kwam er achter toen ze op dag twee van de vakantie in het buitenland in zijn telefoon keek. Twee kinderen onder de 10. Waarom, denk ik dan. Hou hem in je broek!
oudmaarnognietkoud
25-10-2024 om 14:23
Dierenartspraktijk zegt drie dagen voor de castratie van de kater de operatie af Wekenlang zit ik erop te wachten.
Als je wékenlang op een castratie moet wachten dan denk ik dat het tijd wordt om een andere dierenarts(-enpraktijk) te zoeken. Mijn kat had vorige week bij een routinecontrole twee slechte kiesjes en nogal wat tandsteen. Ik kon daarvoor gewoon twee dagen later terecht. Fijn voor kat dat dat zo snel kon ondanks het niet levensbedreigend was.
Mayosate
25-10-2024 om 16:13
Ik word echt leip van de incompetente medewerkers van de belastingdienst. Ik weet dat het niet aardig is van mij om iedereen op de afdeling toeslagen en klantenservice over een kam te scheren maar ik ben al sinds JUNI bezig om onterecht ontvangen geld terug te betalen, waarvan de belastingdienst ook zei oeps foutje dat had helemaal jouw kant niet op mogen komen. Maar het is zo’n hoog bedrag dat ik dit van mijn rekening af wil vóór 31 december want anders is het zichtbaar op de aangifte inkomstenbelasting. Maar echt, ik bel hier minstens 4 keer per week voor en ik heb nog geen enkele medewerker gesproken die de situatie snapt en die door pakt. Ik word er moe van. En hoevaak ik medewerkers spreek die durven te zeggen dat ik recht heb op dit geld, terwijl dit pertinent niet zo is. Ja zo komen mensen in de problemen, natuurlijk. Gelukkig kon ik het direct apart zetten maar je zou maar rood staan en dat daardoor het geld direct weg is. Hoe kan je dat dan terug betalen?
Naminokurashi
25-10-2024 om 16:36
De zoveelste keer dat ik bij de Aldi producten vind die erg over datum zijn. Nu ook weer, een hele doos Casselerrib(vleeswaren) van 1 oktober 2024. Stond achter een doos van nieuwe verpakkingen. Vorige maand een flesje Spa en Touch smaak cactus lemon van 1 feb 2024, de kleur was bijna verdwenen.
Volgens mij is het niet de bedoeling dat ik jullie werk moet doen.
Ik kijk altijd naar de houdbaarheidsdatum, wil iets lang kunnen bewaren.
kerst
25-10-2024 om 17:28
oudmaarnognietkoud schreef op 25-10-2024 om 14:23:
[..]
Als je wékenlang op een castratie moet wachten dan denk ik dat het tijd wordt om een andere dierenarts(-enpraktijk) te zoeken. Mijn kat had vorige week bij een routinecontrole twee slechte kiesjes en nogal wat tandsteen. Ik kon daarvoor gewoon twee dagen later terecht. Fijn voor kat dat dat zo snel kon ondanks het niet levensbedreigend was.
Ik zit al weken lang te wachten op de castratie van de kater, want het mocht niet eerder als met 6 maanden. En dat vind ik aan de late kant in verband met risico dat de kater gaat sproeien. Zijn urine stinkt ook heel erg sinds zijn testikels ontwikkeld zijn . Het lijkt wel of ik een stinkdier in huis heb
Pooh-Bear
25-10-2024 om 17:51
kerst schreef op 25-10-2024 om 17:28:
[..]
Ik zit al weken lang te wachten op de castratie van de kater, want het mocht niet eerder als met 6 maanden. En dat vind ik aan de late kant in verband met risico dat de kater gaat sproeien. Zijn urine stinkt ook heel erg sinds zijn testikels ontwikkeld zijn . Het lijkt wel of ik een stinkdier in huis heb
En dat is eigenlijk achterhaald niet alle dierenartsen doen het maar castreren kan al veel vroeger. Dat noemen ze vroegcastratie. Als je hier je kat bij de dierenbescherming haalt krijg je hem gecastreerd mee. Die van mij was met 4 maanden al gecastreerd.
Beterlaat2021!
25-10-2024 om 18:51
Ja, inderdaad, bij mijn asiel gaan alle kittens uit de gastgezinnen gecastreerd naar hun nieuwe baas, dan zijn ze meestal 3 / 4 maanden oud. Is al jaren zo.
< Kat jonger dan 6 maanden (incl. chippen, vaccinatie en neutraliseren) kost bij de dierenasiels slechts 171,00 >
Loulou39
25-10-2024 om 18:58
kerst schreef op 25-10-2024 om 09:30:
[..]
Duh, zaterdag zijn ze normaal dicht natuurlijk.
Niet helemaal duh, mijn dierenarts is zaterdag open en mijn vorige dierenarts ook (al denk ik niet dat ze op zaterdag opereren, behalve (sorry) spoedoperaties).