Huiskamer
Cle0
27-10-2024 om 19:18
Yumi schreef op 27-10-2024 om 17:49:
[..]
Jeetje, jij maakt je zorgen en dan liggen ze nog op bed, kan me voorstellen dat dit een ergernis is
Ik kan het me ergens ook wel een beetje voorstellen van dochter. Je hebt al laten weten dat je een hotel hebt gevonden en zelfs welk hotel, dus je zit prima voor de nacht. Het is niet heel vroeg meer, drukke en lange dag gehad, een beetje stress misschien. En dan is het zomaar ineens 11.30 (en staat er een medewerker op je deur te kloppen omdat je moeder heeft gebeld)
Chantal2022
27-10-2024 om 19:29
Cle0 schreef op 27-10-2024 om 19:18:
[..]
Ik kan het me ergens ook wel een beetje voorstellen van dochter. Je hebt al laten weten dat je een hotel hebt gevonden en zelfs welk hotel, dus je zit prima voor de nacht. Het is niet heel vroeg meer, drukke en lange dag gehad, een beetje stress misschien. En dan is het zomaar ineens 11.30 (en staat er een medewerker op je deur te kloppen omdat je moeder heeft gebeld)
Bij hotels moet je voor een bepaalde tijd uitchecken en komt de schoonmaak om te poetsen. Dan hoef je als volwassene echt niet boos op je moeder te worden als je om 11:30 nog ligt te maffen lijkt mij
Cle0
27-10-2024 om 19:36
Chantal2022 schreef op 27-10-2024 om 19:29:
[..]
Bij hotels moet je voor een bepaalde tijd uitchecken en komt de schoonmaak om te poetsen. Dan hoef je als volwassene echt niet boos op je moeder te worden als je om 11:30 nog ligt te maffen lijkt mij
Ik zeg ook nergens dat ze boos moet worden. Maar dat ik me ergens wel kan voorstellen dat je na zo'n dag per ongeluk om 11.30 wakker wordt zonder je te hebben gemeld.
Bakblik
27-10-2024 om 19:54
Donderdag uit eten geweest en daarna tot en met zaterdag een innige relatie gehadmet de wc.
Sindsdien smaakt alles niet lekker, ik heb geen trek, vind alles stinken. Het gaat iets beter, hoef niet meer elk half uur te rennen maar ben er helemaal klaar mee. Bank, stoel, bed, pot en dan het hele rondje in andere volgorde.
Meer uren op het forum dan goed voor me is maar ook geen zin om mijn handwerk op te pakken.
Gisteren met dochter manmoedig mijn best gedaan, omdat ik dat beloofd had, dat we na de tentamenweek zouden filmen. Misschien is dit de "straf" voor het niet rustig uitzieken.
Loulou39
27-10-2024 om 20:08
Bakblik schreef op 27-10-2024 om 19:54:
Donderdag uit eten geweest en daarna tot en met zaterdag een innige relatie gehadmet de wc.
Sindsdien smaakt alles niet lekker, ik heb geen trek, vind alles stinken. Het gaat iets beter, hoef niet meer elk half uur te rennen maar ben er helemaal klaar mee. Bank, stoel, bed, pot en dan het hele rondje in andere volgorde.
Meer uren op het forum dan goed voor me is maar ook geen zin om mijn handwerk op te pakken.
Gisteren met dochter manmoedig mijn best gedaan, omdat ik dat beloofd had, dat we na de tentamenweek zouden filmen. Misschien is dit de "straf" voor het niet rustig uitzieken.
Oh nee! Beterschap 🌸
Dolfje
27-10-2024 om 20:15
Ik ben vandaag de hele dag al zo ontzettend moe. Zoals zo vaak eigenlijk.
Bakblik
27-10-2024 om 20:20
Loulou39 schreef op 27-10-2024 om 20:08:
[..]
Oh nee! Beterschap 🌸
Dank je! Ik hoop dat het eten gauw weer smaakt. Ik heb de moed om gewoon wat te eten ook al smaakt het niet, omdat ik weet dat het goed voor me is maar eten dat smaakt is zoveel lekkerder.
Rogue
27-10-2024 om 20:47
Bakblik schreef op 27-10-2024 om 10:48:
Halloween ik heb er weinig mee naar ik twijfel of het opgedrongen is.
Mijn dochter heeft een instagram account waarop ze haar studie uitlegt aan "gewone mensen" aan de hand van allerhande alledaagse thema's. Vaak maakt ze foto's met een verhaal en op feestdagen filmpjes. Om de internationale volgers tegemoet te komen is Halloween een feest dat ze niet wil overslaan. Dan gaan wij samen volledig los op allerlei gebied. Zij vakinhoudelijk samen heel creatief en ik op styling en het maken van rekwisieten. Gisteren een hele leuke middag gehad samen een gisteravond gefilmd.
Wat leuk 😃
volgens mij heeft poes last van de “wintertijd/zomertijd” vanmorgen was meneer boos omdat het “ontbijt laat” was…, en nu zeurt hij om het avondeten je hebt nog 10 min zeurkous (ja mijn kat kan klokkijken is een tikkeltje autistisch)
Friezinnetje
28-10-2024 om 06:46
slechte nacht slapen. Zullen mss wat zenuwen zijn voor woensdag, maar bah niets aan.
Friezinnetje
28-10-2024 om 07:20
Ze hebben weer iets bedacht wat weer niet goed zou zijn voor de mensheid: Koken op gas.
lientje69
28-10-2024 om 08:06
Friezinnetje schreef op 28-10-2024 om 07:20:
Ze hebben weer iets bedacht wat weer niet goed zou zijn voor de mensheid: Koken op gas.
Goh. Wat een mazzel dan dat ik net een nieuwe keuken met inductie heb.
Echt. Wat is er nu niet slecht voor je?
Friezinnetje sterkte en succes woensdag!
Yumi
28-10-2024 om 08:13
Friezinnetje sterkte en succes voor woensdag.
Waarom zijn bouwvakkers zo luidruchtig? Om 7.15u slapen veel mensen nog, als dit t/m januari gaat duren dan kun je me opvegen