Huiskamer
Gebruikersnaaminvullen
23-10-2024 om 22:48
Chantal2022 schreef op 23-10-2024 om 21:51:
[..]
Lekker spul wil je dat echt in je huis?
TOEPASSING
- Voorbehandeling voor kitwerk
- Extraheren van etherische olie
- Vetlaag van autoruiten verwijderen
- Lijmresten verwijderen
- Het verwijderen van schimmels
- Reinigen van LP's (1:3 verdunnen met gedemineraliseerd water)
- Reinigingsvloeistof voor Braun scheerapparaat catridges
- Het schoonmaken van brillenglazen
- Het verwijderen van plaklaag van gelnagellak
- Het verwijderen van koelpasta resten op de processor.
- Het reinigen van electronica
- Het verdunnen van acrylverf
- Het schoonmaken van airbrush
- Als oplosmiddel voor het maken van olie
- Ontdooien en schoonmaken van autoruiten
- Het maken van geurolie
- Voor het reinigen van zonnepanelen
Het staat in de schuur en ja, ik wil minimaal 1 fles in huis hebben. Het gaat hier om alcohol. Katalytische branders werken nu eenmaal alleen met dit spul in een zuivere vorm. Uiteraard hoef jij het niet in huis te hebben, hoewel het wel handig is bij voor klusjes in huis, je kunt er veilig je aanrecht mee ontsmetten.
Aangezien je goed kunt googlen kun je ook de werking van die branders opzoeken.
Chantal2022
23-10-2024 om 23:07
Gebruikersnaaminvullen schreef op 23-10-2024 om 22:48:
[..]
Het staat in de schuur en ja, ik wil minimaal 1 fles in huis hebben. Het gaat hier om alcohol. Katalytische branders werken nu eenmaal alleen met dit spul in een zuivere vorm. Uiteraard hoef jij het niet in huis te hebben, hoewel het wel handig is bij voor klusjes in huis, je kunt er veilig je aanrecht mee ontsmetten.
Aangezien je goed kunt googlen kun je ook de werking van die branders opzoeken.
Oh jee, ik heb je diep beledigd.
De informatie stond op de productpagina die je zelf deelde.
Gebruikersnaaminvullen
23-10-2024 om 23:18
Chantal2022 schreef op 23-10-2024 om 23:07:
[..]
Oh jee, ik heb je diep beledigd.
De informatie stond op de productpagina die je zelf deelde.
Ja en? Als ik aangeef dat ik dat altijd koop, wat is dan het nut van vragen of ik dat echt in huis wil hebben?
Koettie
24-10-2024 om 07:20
Werk, maar die begint chronisch te worden.
En gedoe met uitgekocht worden. Ex heeft verzoek in augustus al gedaan en nog steeds geen akkoord van de verstrekker. Eerst was ex gewoon sloom met aanleveren maar nu ligt het al maanden niet meer bij hem. Kreeg 29 sept een mail dat ze nog één document miste en ze het dossier in orde gingen maken. Op 2 oktober miste er toch nog een handtekening en was de verwachting dat het nog enkele werkdagen ging horen. Vervolgens 9 oktober dat het nog niet behandeld is. 17 okt mailde de hypotheekadviseur dat hij overleg gehad heeft en dat ze akkoord zijn en dat het officiële bericht volgt in enkele dagen... Alweer een week verder nu.
Bij mij staat alles on hold nu, durf het koopcontract van mn nieuwe woning pas te tekenen bij een officieel akkoord en alles ligt al klaar bij mijn hypotheekadviseur voor de aanvraag maar staat stil tot ik zeker weet dat het kan... Wordt hier zo moe van naast alle werkstress.
Rogue
24-10-2024 om 10:17
ik heb mijn nichtje beloofd om zaterdag koekjes te bakken, maar ze heeft zowel een gluten als amandel allergie
en Ik had een recept gevonden en maar kan nergens rijstmeel vinden ben naar 2 ah’s geweest en de jumbo
Heb maar kokosmeel meegenomen hoop dat het daarmee lukt.
lientje69
24-10-2024 om 10:35
Aan de apotheek. Haal medicijnen op. Kijk thuis op het doosje : 36 stuks. Wat heb ik nodig voor een kwartaal : 52 stuks. Hoeveel zitten er in het doosje: 41 stuks???
Nu probeer ik ze te bellen : onbereikbaar wegens werkzaamheden
Bellebelle
24-10-2024 om 10:40
lientje69 schreef op 24-10-2024 om 10:35:
Aan de apotheek. Haal medicijnen op. Kijk thuis op het doosje : 36 stuks. Wat heb ik nodig voor een kwartaal : 52 stuks. Hoeveel zitten er in het doosje: 41 stuks???
Nu probeer ik ze te bellen : onbereikbaar wegens werkzaamheden
Herkenbaar. De apotheek hier is elke dag op een ander moment geopend, waardoor ik al een paar keer voor een gesloten deur stond. Dus kies ik tegenwoordig maar voor bezorgen. Maar dan staat er hier een hoogbejaarde voor de deur om het te bezorgen, waardoor ik me weer schuldig voel.
Sassenach
24-10-2024 om 10:43
Bellebelle schreef op 24-10-2024 om 10:40:
[..]
Herkenbaar. De apotheek hier is elke dag op een ander moment geopend, waardoor ik al een paar keer voor een gesloten deur stond. Dus kies ik tegenwoordig maar voor bezorgen. Maar dan staat er hier een hoogbejaarde voor de deur om het te bezorgen, waardoor ik me weer schuldig voel.
Bij onze apotheek is een 24/7 afhaalmogelijkheid. Dan kun je met een code je medicijnen uit een uitgifteloket halen. Hebben jullie niet zoiets?
Moosey
24-10-2024 om 11:59
Rogue schreef op 24-10-2024 om 10:17:
ik heb mijn nichtje beloofd om zaterdag koekjes te bakken, maar ze heeft zowel een gluten als amandel allergie
en Ik had een recept gevonden en maar kan nergens rijstmeel vinden ben naar 2 ah’s geweest en de jumbo
Zit er wel ei in het recept? Dat misschien een beetje ophogen, kokosmeel plakt echt helemaal niet van zichzelf, rijstmeel wel. Dus je zult wel iets moeten aanpassen om voor genoeg samenhang te zorgen. Paar eetlepels maizena erbij kan ook nog wel helpen. Succes!
kerst
24-10-2024 om 12:12
Wat een bende. Eerst weer doorbraakbloeding , net terwijl ik dacht misschien blijft het nu eens eindelijk weg! Tweede; de zak met vies kattengrit knapte op de stoep bij de voordeur..
Rogue
24-10-2024 om 12:30
Moosey schreef op 24-10-2024 om 11:59:
[..]
Zit er wel ei in het recept? Dat misschien een beetje ophogen, kokosmeel plakt echt helemaal niet van zichzelf, rijstmeel wel. Dus je zult wel iets moeten aanpassen om voor genoeg samenhang te zorgen. Paar eetlepels maizena erbij kan ook nog wel helpen. Succes!
Ja het gaat om glutenvrije zandkoekjes, ah oké ga dat proberen en anders toch kijken of ik ergens rijstmeel Vinden.
Dorestad
24-10-2024 om 13:48
Dat wij het zo moeilijk vinden. Of een hybride of volledig elektrische auto. Wat is wijsheid
Yumi
24-10-2024 om 15:31
Rogue schreef op 24-10-2024 om 10:17:
AH heeft rijstmeel van het merk Smaakt, staat hier in een apart vak. Samen met zonnatura, biologische zuidvruchten en dieet artikelen.
Wieder
24-10-2024 om 15:49
Dorestad schreef op 24-10-2024 om 13:48:
Dat wij het zo moeilijk vinden. Of een hybride of volledig elektrische auto. Wat is wijsheid
Ik heb hybride gekozen omdat ik te chaotisch ben om mijn ritten goed te plannen. Ik wil gewoon in de auto kunnen stappen en gaan, zonder na te hoeven denken. En ik rij nu sowieso een stuk zuiniger dan volledig benzine.
Yumi
24-10-2024 om 16:00
Wieder schreef op 24-10-2024 om 15:49:
[..]
Ik heb hybride gekozen omdat ik te chaotisch ben om mijn ritten goed te plannen. Ik wil gewoon in de auto kunnen stappen en gaan, zonder na te hoeven denken. En ik rij nu sowieso een stuk zuiniger dan volledig benzine.