Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Moederkareltje schreef op 18-10-2024 om 08:52:

[..]

Ja relatietherapie hebben we al meer dan 2 jaar. Kindjes zijn 3 maanden en 2 jaar. Ze zijn nu aan het ontwaken. Goed geslapen.

Als man aan de drugs is ben ik sneller dan het licht uit het mijnenveld vertrokken. Ik haat die troep. Mensen onder invloed kunnen walgelijk zijn.

Heel veel liefs en sterkte!

Aan mezelf en wel net. Ik heb wel tien kaneelkussentjes opgegeten.

Herfstappeltaart schreef op 18-10-2024 om 19:17:

Aan mezelf en wel net. Ik heb wel tien kaneelkussentjes opgegeten.

Ik doe mee: halve zak chocolade pepernoten, ik ben er misselijk van..

Aan Astrid Joosten bij 2 voor 12, grr ipv dat ze gewoon de vragen stelt, allerlei geklets tussendoor zodat kandidaten niet aan het woord komen. 

Veel sterkte moeder kareltje!
Een warme knuffel 
♥️

Citroengraag schreef op 17-10-2024 om 19:27:

Mammografie in streekziekenhuis. Mijn eerste. Helaas moest ik huilen van de pijn, maar ik werd heel goed opgevangen door de laborante. Mijn man was in de wachtkamer. De ruimtes waren zo gehorig dat hij me (echt niet hard) had horen huilen. Er zaten nog twee anderen in die wachtkamer...

Mammo is ook gewoon kut, ben nu 43 maar heb er meerdere gehad, veel klierweefsel ook. Ben zelfs een keer flauwgevallen van de pijn. Het is geen aanstelleritis… Ik kan veel hebben maar dat ding… Ben blij dat ik jaarlijks ook een mri heb. 

Was de uitslag wel goed?

SombraOnline schreef op 17-10-2024 om 20:32:

[..]

Mag ik vragen hoe ze dat smeerde (als je dat nog weet)? Is het hetzelfde als calendula zalf? Vriend heeft enorm veel last van psoriasis.

Nee niet hetzelfde. Het werd speciaal voor haar in de apotheek gemaakt (gebeurt tegenwoordig bijna niet meer) door echt goudsbloem te mengen met een hulpstof zodat het smeerbaar was. 

SuzyQFive schreef op 19-10-2024 om 00:35:

[..]

Nee niet hetzelfde. Het werd speciaal voor haar in de apotheek gemaakt (gebeurt tegenwoordig bijna niet meer) door echt goudsbloem te mengen met een hulpstof zodat het smeerbaar was.

Hmm, jammer. Wel bedankt, ik ga toch nog even op zoek.  

Loulou39 schreef op 18-10-2024 om 20:15:

[..]

Ik doe mee: halve zak chocolade pepernoten, ik ben er misselijk van..

Chiquita schreef op 18-10-2024 om 21:05:

Aan Astrid Joosten bij 2 voor 12, grr ipv dat ze gewoon de vragen stelt, allerlei geklets tussendoor zodat kandidaten niet aan het woord komen.

Daar stoor ik me ook aan. Ik roep weleens tegen de t.v.  "dat gaat van hun tijd af hè!" 

SombraOnline schreef op 19-10-2024 om 00:40:

[..]

Hmm, jammer. Wel bedankt, ik ga toch nog even op zoek.

Kijk even op de Polderkol.nl.

Dat het herstel zo langzaam gaat van m'n enkel.
3.5 week geleden verzwikt/verrekt en het is nog steeds pijnlijk en dik.
Of ik ben heel ongeduldig, dat kan ook   

En aan een (auto)bestuurder voor me op de weg. Reed de hele tijd 65 waar je 80 mag. Bij elke bocht remmen en soms ook uit het niets. En bij elke drempel stond ie zowat stil. Super irritant 😅

SuzyQFive schreef op 19-10-2024 om 00:32:

[..]

Mammo is ook gewoon kut, ben nu 43 maar heb er meerdere gehad, veel klierweefsel ook. Ben zelfs een keer flauwgevallen van de pijn. Het is geen aanstelleritis… Ik kan veel hebben maar dat ding… Ben blij dat ik jaarlijks ook een mri heb.

Was de uitslag wel goed?

Jeetje wat klinkt dat ellendig 😰 Heel naïef misschien maar wist niet dat het zoveel pijn doet! 

Moederkareltje schreef op 18-10-2024 om 09:56:

[..]

Dankjewel. Warme harten doen mij goed. Ik ga zo naar familie aan de andere kant van het land en daar paar nachtjes logeren. Kan man weer bijkomen en op aarde landen. Ik rust en warmte en de kinderen ook.

Klinkt voor nu als een prima oplossing. Hopelijk doet het jou/jullie even goed ❤️ 

Maar ik hoop eigenlijk vooral dat dat helemaal niet meer nodig gaat zijn voor jou. Wat een rotspul is het toch ook 😕 

Meer een ergenis voor morgen, voor een verjaardag van een familielid. Ik heb er zoooo geen zin in elke keer weer dat blije gedoe waar ik nu al geen zin in heb en elke keer dezelfde saaie mensen elke keer weer gesprekken die nergens over gaan pffffff. Ik wou echt dat ik kom afzeggen maar helaas kan ik dat niet maken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.