Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


lientje69 schreef op 18-10-2024 om 06:51:

[..]

Wat heftig. Je hebt toch nog erg jonge kinderen? Is relatietherapie een idee? Steeds in een hotel is ook niet te betalen uiteindelijk.

Ja relatietherapie hebben we al meer dan 2 jaar. Kindjes zijn 3 maanden en 2 jaar.  Ze zijn nu aan het ontwaken. Goed geslapen. 

Als man aan de drugs is ben ik sneller dan het licht uit het mijnenveld vertrokken. Ik haat die troep. Mensen onder invloed kunnen walgelijk zijn. 

Moederkareltje schreef op 18-10-2024 om 08:52:

[..]

Ja relatietherapie hebben we al meer dan 2 jaar. Kindjes zijn 3 maanden en 2 jaar. Ze zijn nu aan het ontwaken. Goed geslapen.

Als man aan de drugs is ben ik sneller dan het licht uit het mijnenveld vertrokken. Ik haat die troep. Mensen onder invloed kunnen walgelijk zijn.

Ik kan je geen raad geven omdat ik jou en de omstandigheden niet ken maar geef je n ❤️plus n dikke knuffel en sterkte om uit deze situatie te komen.

Yumi schreef op 17-10-2024 om 14:11:

[..]

Ach wat naar voor jullie! Wat een vreselijke mensen zijn er toch, de boel belazeren en dan ook nog bedreigen. Ik begrijp dat je er achteraan wil, zou je hier vooraf met de politie over kunnen overleggen?

Goed idee, ik ga eens overleggen met de wijkagent of zij ergens mee kunnen ondersteunen als wij hier werk van maken. Hopelijk wel, want het gaat ons weer genoeg kosten en als we dan dat laten gaan vanwege bedreigingen… vind ik ook zonde maar veiligheid gaat voor 

joky schreef op 18-10-2024 om 09:16:

[..]

Ik kan je geen raad geven omdat ik jou en de omstandigheden niet ken maar geef je n ❤️plus n dikke knuffel en sterkte om uit deze situatie te komen.

Dankjewel. Warme harten doen mij goed. Ik ga zo naar familie aan de andere kant van het land en daar paar nachtjes logeren. Kan man weer bijkomen en op aarde landen. Ik rust en warmte en de kinderen ook. 

Moederkareltje schreef op 18-10-2024 om 09:56:

[..]

Dankjewel. Warme harten doen mij goed. Ik ga zo naar familie aan de andere kant van het land en daar paar nachtjes logeren. Kan man weer bijkomen en op aarde landen. Ik rust en warmte en de kinderen ook.

Kan je niet een langer tijdje terug naar je familie?  Of misschien wel definitief? Van wat ik van je gelezen heb zo nu en dan lijkt het mij niet dat het ooit beter gaat worden met hem.

Sterkte MoederKareltje. Wat rot allemaal.

Moederkareltje schreef op 18-10-2024 om 09:56:

[..]

Dankjewel. Warme harten doen mij goed. Ik ga zo naar familie aan de andere kant van het land en daar paar nachtjes logeren. Kan man weer bijkomen en op aarde landen. Ik rust en warmte en de kinderen ook.

Moederkareltje, ik heb je een pb gestuurd

@ Moederkareltje, nu ik de berichten lees, begrijp ik dat er wat meer aan de hand is.

Ik snap dat je in bepaalde situaties beter “verstandige keuzes” moet maken zoals in dit geval jezelf en je kinderen uit de situatie te halen. 
Sterkte 

Sterkte Moederkareltje, denk goed om jezelf en de kinderen. Denk na over wat dit ook voor de kinderen kan doen als je in de situatie blijft zitten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.