Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik had vandaag een nieuwe trui aan naar het werk. Niemand zei er iets over. Terwijl ik er zelf heel blij mee ben. En zo’n uitgebreide garderobe heb ik niet dus het moet ze opgevallen zijn. 

Netherfield schreef op 16-10-2024 om 20:47:

Ik had vandaag een nieuwe trui aan naar het werk. Niemand zei er iets over. Terwijl ik er zelf heel blij mee ben. En zo’n uitgebreide garderobe heb ik niet dus het moet ze opgevallen zijn.

Ik heb hier op het forum geleerd dat mensen het heel vervelend vinden als er iets over hun kleding wordt gezegd, zelfs als het positief is. Misschien denken je collega’s er ook zo over? Of ze hechten zelf niet zoveel waarde aan kleding en daardoor valt het ze niet op?

Netherfield schreef op 16-10-2024 om 20:47:

Ik had vandaag een nieuwe trui aan naar het werk. Niemand zei er iets over. Terwijl ik er zelf heel blij mee ben. En zo’n uitgebreide garderobe heb ik niet dus het moet ze opgevallen zijn.

Dat is niet leuk nee. Ik probeer altijd wel een compliment te maken als ik zie dat mijn collega er anders dan anders uit ziet. Maar niet veel mensen letten echt goed op details, dus ik denk dat het niet bewust is dat ze niks hebben gezegd 

Citroengraag schreef op 16-10-2024 om 20:46:

[..]

Leent hij die niet uit dan? Doen allebei de fysio's hier in het dorp wel. Met borg, ze zullen wel door schade en schande wijzer zijn geworden.

Helaas niet, moest ook een tijdje 2 x per week 20 min op een hometrainer heb daar 'n maand een (proef) sportabo voor moeten nemen, omdat ik dat daar niet kon doen en ook die heeft niet iedereen in huis... 🤨

Yumi schreef op 17-10-2024 om 09:23:

[..]

Helaas niet, moest ook een tijdje 2 x per week 20 min op een hometrainer heb daar 'n maand een (proef) sportabo voor moeten nemen, omdat ik dat daar niet kon doen en ook die heeft niet iedereen in huis... 🤨

Dat is echt raar. Hier mag je dan op gereserveerde tijd gebruik maken van dat soort sport apparaten bij de praktijk zelf, zonder extra kosten

Yumi schreef op 16-10-2024 om 20:43:

Ik erger me aan de fysio, die me vandaag een lijst met oefeningen meegeeft, waar ik gewichten en een weerstandband voor nodig heb. Alsof iedereen die in zijn keukenkastje heeft liggen

Weerstandsband krijgen we hier altijd gratis mee. En als gewichten flesjes water gebruiken. 

Netherfield schreef op 16-10-2024 om 20:47:

Ik had vandaag een nieuwe trui aan naar het werk. Niemand zei er iets over. Terwijl ik er zelf heel blij mee ben. En zo’n uitgebreide garderobe heb ik niet dus het moet ze opgevallen zijn.

Kan zomaar zijn dat het ze echt niet is opgevallen. Ik droeg al jaren een bril. Ben vorige week naar lenzen gegaan.....slecht 3 mensen viel het op!

Ik werk op een bso dus zie heel veel ouders en kinderen. 2 kinderen zeiden: had jij niet een bril? Mijn bazin zei: huh had jij een bril? Echt?

Het past blijkbaar zo goed bij me dat het niet opvalt. En misschien is dat met jou nieuwe trui ook wel. Dat hij gewoon helemaal jou is en ze het daardoor niet zien. 

Aan mezelf, dat ik zo'n stijve hark ben.

ontzettend misselijk. Ben afgelopen dinsdag begonnen met nieuwe medicatie voor mijn psoriasis.

aan de verkopers van ons huis die over van alles hebben gelogen, en nu komen we er achter dat onze ketel geen 7 jaar oud is maar gewoon al 13 jaar oud 
Voor nu is hij nog goed gekeurd maar volgend jaar moeten we een nieuwe, omdat hij ook niet op de juiste plaats is gemonteerd en dit model Max 15 jaar mee gaat. Balen weer. Maar het heeft geen nut om met die verkopers in gesprek te gaan. Vorig jaar is het echt uit de hand gelopen met de verbouwing toen we allerlei verborgen verbreken tegen kwamen, waar zij van wisten want dat gaven ze gewoon toe 


edit: we hebben uiteraard een bouwkundige keuring gedaan maar veel verborgen gebreken waren zodanig weg gewerkt dat de keurder dit niet had kunnen zien. Pas bij verbouwen kwamen we er achter. En op de ketel waren alle stickers tot 7 jaar terug weg gehaald. De monteur kon het achterhalen middels een bestand dat zij hebben icm serienummer 

Naminokurashi schreef op 17-10-2024 om 11:27:

ontzettend misselijk. Ben afgelopen dinsdag begonnen met nieuwe medicatie voor mijn psoriasis.

Wat heb je voor medicatie? Ik zit nu net toevallig in de apotheek te wachten op mijn gel en shampoo. 

Kwalijke zaak zeg, Mayosate.  Dat van die stickers.... Laf.

Beterlaat2021! schreef op 17-10-2024 om 11:45:

Kwalijke zaak zeg, Mayosate. Dat van die stickers.... Laf.

Ja bizar vooral, en heel gevaarlijk gaf de monteur aan. Vanwege co-vergiftiging en brand. Gelukkig is hij tm volgend jaar wel veilig maar het zit me echt niet lekker. 

Mayosate schreef op 17-10-2024 om 11:52:

[..]

Ja bizar vooral, en heel gevaarlijk gaf de monteur aan. Vanwege co-vergiftiging en brand. Gelukkig is hij tm volgend jaar wel veilig maar het zit me echt niet lekker.

Wat een rotstreek zeg. 

Dolfje schreef op 17-10-2024 om 11:43:

[..]

Wat heb je voor medicatie? Ik zit nu net toevallig in de apotheek te wachten op mijn gel en shampoo.

Ik heb Adalimumab spuiten. Dinsdag kreeg ik 2x 40 mg spuiten. Volgende week 40 mg en dan om de 2 weken 40 mg

Ik had eerst Enstilar schuim en Protopic. Maar ik zit onder de psoriasis en er is niet tegen op te smeren. Ben goede kandidaat voor die spuiten. Ik hoop echt dat het werkt. Word er knettergek van. Van die psoriasis dan

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.