Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik had een stomme droom/nachtmerrie over mijn werk. Het was druk en hectisch en gedoe en ik werd helemaal opgefokt wakker.

Ik toevallig ook al 2 nachten Dolfje. Dat ik niet goed genoeg ben, dat ik ergens  anders  aan het solliciteren  ben enz. Vreselijk.  Dikke  huilbuien  in mijn dromen.

Ja ik was heel erg opgefokt en gestrest en doodmoe en daardoor heel onbeschoft tegen mensen in mijn droom. Het is dat er een loslopende beer ook nog in voor kwam anders had het best uit kunnen komen..

lientje69 schreef op 16-10-2024 om 07:39:

Ik toevallig ook al 2 nachten Dolfje. Dat ik niet goed genoeg ben, dat ik ergens anders aan het solliciteren ben enz. Vreselijk. Dikke huilbuien in mijn dromen.

Aan de rookmelder met een lege batterij die me vannacht wakker maakte.

Niet speciaal vandaag de hele week al eigenlijk. Bij ons in de buurt is een weg waar je 50 mag rijden langs deze weg staan heel veel bomen  sommige zo dicht op elkaar dat het een muur lijkt . Nu worden al deze bomen weggehaald om een geluidsmuur te maken zo zonde.

Heb je die batterij gelijk vervangen?

Beterlaat2021! schreef op 16-10-2024 om 08:25:

Heb je die batterij gelijk vervangen?

Vannacht eruit gehaald en vanmorgen meteen vervangen ja.

Oeps, je hád hem natuurlijk vannacht moeten vervangen.....eigenlijk toch?

Mijn kitten zo irritant. Die ouwe kan niet eens bij mij onder een deken op de bank, dan jaagt hij haar er weg.

Beterlaat2021! schreef op 16-10-2024 om 13:54:

Oeps, je hád hem natuurlijk vannacht moeten vervangen.....eigenlijk toch?

Beter laat dan nooit toch? 😁

Beterlaat2021! schreef op 16-10-2024 om 13:54:

Oeps, je hád hem natuurlijk vannacht moeten vervangen.....eigenlijk toch?

Hoe groot is de kans dat er net in die paar uurtjes brand uitbreekt? Ik zou ook niet midden in de nacht op zoek gaan naar een nieuwe batterij. Oude eruit en doorslapen als dat nog lukt.

Dolfje schreef op 16-10-2024 om 07:31:

Ik had een stomme droom/nachtmerrie over mijn werk. Het was druk en hectisch en gedoe en ik werd helemaal opgefokt wakker.

Dit maar dan in real life. Wat een shit zooi allemaal op werk. 

Ik erger me aan de fysio, die me vandaag een lijst met oefeningen meegeeft, waar ik gewichten en een weerstandband voor nodig heb. Alsof iedereen die in zijn keukenkastje heeft liggen 

Yumi schreef op 16-10-2024 om 20:43:

Ik erger me aan de fysio, die me vandaag een lijst met oefeningen meegeeft, waar ik gewichten en een weerstandband voor nodig heb. Alsof iedereen die in zijn keukenkastje heeft liggen

Leent hij die niet uit dan? Doen allebei de fysio's hier in het dorp wel. Met borg, ze zullen wel door schade en schande wijzer zijn geworden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.