Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


JtM

JtM

03-10-2024 om 15:07 Topicstarter

Naminokurashi schreef op 03-10-2024 om 15:02:

[..]

In deze huizen zijn geen open haarden.

Dat is niet mijn vraag, ik zal 'm nog een keer voor je herhalen:

En daarbij, als jij in een huis gaat wonen met open haard (waarvan je dus weet dat jouw buren naast/achter je ook een open haard hebben) kan je dan van al je buren verwachten dat zij die open haard nooit gebruiken?


Mayosate schreef op 03-10-2024 om 11:30:

ik voel me een beetje sip. Ik ben zwanger, deel er al weinig over want ben alleen maar misselijk. Dus zolang iemand niet vraagt hoe het gaat, vertel ik aan vriendinnen niks eigenlijk omdat ik ze niet wil lastig vallen met die misselijkheid.
Vervolgens krijg ik in 6 dagen tijd van twee vriendinnen te horen dat ze niks meer van m’n zwangerschap willen horen want het interesseert ze toch niet. Ik ben verbaasd maar ook vooral sip er van, straks als ik me beter voel kan ik dus ook niks delen. Nou ja…

Nou ja. Als vriendin wil Je toch juist alles weten. 

Knuffel voor jou Mayosate 

collega stuurt steeds spraakberichten die ik weer beantwoord met een spraakbericht. Ben er achter gekomen dat ik wel erg vaak euh zeg 

JtM schreef op 03-10-2024 om 15:07:

[..]

Dat is niet mijn vraag, ik zal 'm nog een keer voor je herhalen:

En daarbij, als jij in een huis gaat wonen met open haard (waarvan je dus weet dat jouw buren naast/achter je ook een open haard hebben) kan je dan van al je buren verwachten dat zij die open haard nooit gebruiken?


Deze info stond niet in je eerste bericht, en daar reageerde Naminokarashi op. Ik snap dat jij je open haard niet kwijt wilt, maar ik begrijp haar ook. Benauwdheid is echt heel naar. Omdat jij dat niet wilt horen, betekent niet dat iemand met astma door jou bericht getriggerd kan worden. Jammer, dat er niet meer begrip is voor elkaar...

Herfstappeltaart schreef op 01-10-2024 om 19:44:

Aan het feit dat betalen bij Wehkamp nu via Riverty moet. Wat een gedoe zeg. Massa's mailtjes en je moet behalve bij Wehkamp ook bij Riverty je retour aanmelden. Pffff ik vind het rommelig en verwarrend.

Mijn retour is nog steeds niet verwerkt, kreeg ik weer een betalingsverzoek. Toen ik Tinka belde hoorde ik dat ze helemaal gestopt zijn, vandaar dat jij via Riverty moet betalen.

Het regent overigens klachten op Trustpilot, Wehkamp geeft op klachten en complimenten dezelfde reactie... of ze de klacht willen mailen  Daarover ook weer klachten, omdat deze na 1 maand nog niet zijn beantwoord. 
wehkamp.nl reviews | Bekijk consumentenreviews over www.wehkamp.nl (trustpilot.com)

Yumi schreef op 03-10-2024 om 19:08:

[..]

Mijn retour is nog steeds niet verwerkt, kreeg ik weer een betalingsverzoek. Toen ik Tinka belde hoorde ik dat ze helemaal gestopt zijn, vandaar dat jij via Riverty moet betalen.

Het regent overigens klachten op Trustpilot, Wehkamp geeft op klachten en complimenten dezelfde reactie... of ze de klacht willen mailen Daarover ook weer klachten, omdat deze na 1 maand nog niet zijn beantwoord.
wehkamp.nl reviews | Bekijk consumentenreviews over www.wehkamp.nl (trustpilot.com)

Oh nee......ik heb ook iets retour gestuurd...ik hoop dat alles in orde komt. Dank je voor de link!

Wat een drama daar bij Wehkamp. Bestelde er ook wel vaak, maar laatste tijd niet meer. Ga het voorlopig ook maar niet doen

Friezinnetje schreef op 03-10-2024 om 19:51:

Wat een drama daar bij Wehkamp. Bestelde er ook wel vaak, maar laatste tijd niet meer. Ga het voorlopig ook maar niet doen

Dit was ook mijn laatste keer! 

JtM

JtM

03-10-2024 om 22:59 Topicstarter

Yumi schreef op 03-10-2024 om 18:17:

[..]

Deze info stond niet in je eerste bericht, en daar reageerde Naminokarashi op. Ik snap dat jij je open haard niet kwijt wilt, maar ik begrijp haar ook. Benauwdheid is echt heel naar. Omdat jij dat niet wilt horen, betekent niet dat iemand met astma door jou bericht getriggerd kan worden. Jammer, dat er niet meer begrip is voor elkaar...

Volgens mij zeg ik nergens dat ik geen rekening houdt met mensen die 'iets' hebben waardoor een open haard triggert.

Mijn vraag kwam voort uit haar aanval dat ze blij was dat ik haar buurvrouw niet ben en dat ik dan de 'schuldige' ben als ze een prednison kuur moet. 

Als je in een huis gaat wonen welke een open haard heeft en weet dat precies dezelfde huizen in en achter jouw straat óók open haarden hebben, kan je dan van omwonenden verwachten dat ze deze nooit aan hebben?


Maar goed, nevermind. Beetje jammer dat ik mijn ergenis deel en daar zo op word aangevallen door deze persoon.

JtM schreef op 03-10-2024 om 22:59:

[..]

Volgens mij zeg ik nergens dat ik geen rekening houdt met mensen die 'iets' hebben waardoor een open haard triggert.

Mijn vraag kwam voort uit haar aanval dat ze blij was dat ik haar buurvrouw niet ben en dat ik dan de 'schuldige' ben als ze een prednison kuur moet.

Als je in een huis gaat wonen welke een open haard heeft en weet dat precies dezelfde huizen in en achter jouw straat óók open haarden hebben, kan je dan van omwonenden verwachten dat ze deze nooit aan hebben?


Maar goed, nevermind. Beetje jammer dat ik mijn ergenis deel en daar zo op word aangevallen door deze persoon.

Ik beweer nergens dat jij geen rekening houdt met mensen. Ik schreef het jammer te vinden dat er niet meer begrip is voor elkaar. Ben het met je eens dat Naminokarashi, dit op een andere manier had moeten brengen.

Eigenwijze echtgenoot.  Ik zei nog : je moet zorgen dat je een reservebril hebt. Maar nee, onzin, kostte weer geld enz.
Nu is het pootje van de bril gebroken  en nu is Leiden in last uiteraard.

lientje69 schreef op 04-10-2024 om 06:48:

Eigenwijze echtgenoot. Ik zei nog : je moet zorgen dat je een reservebril hebt. Maar nee, onzin, kostte weer geld enz.
Nu is het pootje van de bril gebroken en nu is Leiden in last uiteraard.

Bij mij is mijn oude bril altijd mijn reservebril.

KPN legt glasvezel aan in de straat. Helemaal prima, maar de straat netjes terug betegelen is niet het grootste talent van deze heren. Die hobbel de bobbel zandweg is nog erger dan een willekeurige straat in Gaza. 

Bakblik schreef op 03-10-2024 om 13:56:

[..]

We kregen als zal ook even "zangles". Waarbij we wat oefeningen moesten doen met staan en zitten en dan goed je buik voelen met je handen. En dan luid van die la la la la la kreten. De niet goed ter been zijnde mensen kregen aparte aanwijzingen. Hoorde ik gisteren van iemand die er ook bij was dat dat wel jammer was, want toen kon ze het niet meer zien.

Dus ik zeg: Tja, als je zelf kiest om niet op een plek te gaan zitten op de eerste rij en de hoeken van de rijen maar helemaal in het midden dan is het je eigen schuld. Alle mensen met rollator/rolstoel werden naar binnen geleid door een vrijwilliger en dan op goede plaatsen neergezet als ze niet mee konden "gymen".

Het was een speciale voorstelling voor senioren in het dorpshuis. Ik was mee als mantelzorger. Was veruit De jongste van de groep.

Edit: Als het voor jou niet zo'n soort voorstelling was dan begrijp ik je frustratie helemaal hoor.

Nee, het was een concert van een popartiest (bij meerdere trouwens) en dan heb je geen keuze waar je zit, je kan alleen een vak aangeven. Er zijn dan ook staanplaatsen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.