Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Twinski schreef op 04-10-2024 om 10:02:

KPN legt glasvezel aan in de straat. Helemaal prima, maar de straat netjes terug betegelen is niet het grootste talent van deze heren. Die hobbel de bobbel zandweg is nog erger dan een willekeurige straat in Gaza.

Ja, grote ergernis… in het hele land. 

Zijn van die contractarbeiders die dat doen en die kwakken het gewoon terug. Bij mijn vriend was zijn buurvrouw (oudere dame) gevallen omdat de stoep schots en scheef lag.
Maar daar ging de stoep maar liefst drie keer open… Glasvezel van Delta, KPN en nog een aanbieder 🙃

SuzyQFive schreef op 04-10-2024 om 10:51:

[..]

Ja, grote ergernis… in het hele land.

Zijn van die contractarbeiders die dat doen en die kwakken het gewoon terug. Bij mijn vriend was zijn buurvrouw (oudere dame) gevallen omdat de stoep schots en scheef lag.
Maar daar ging de stoep maar liefst drie keer open… Glasvezel van Delta, KPN en nog een aanbieder 🙃

Bij mij is het ook al de derde keer in 3 jaar. 2 x glasvezel en 1 keer een nieuwe gasleiding. En nu wil de gemeente ook nog het riool gaan doen. Mooi, die afstemming en samenwerking.

Hahaha, ik ga een lang weekend naar vriend, en drie keer raden wat nu doorzet? Juist ja. Stomme menstruatie. 

JtM

JtM

04-10-2024 om 11:15 Topicstarter

Ik had om 11u een belafspraak met de gyn. Zit te wachten op dat telefoontje zodat ik kan douchen, want net klaar met sporten. Hopelijk belt ze snel en kan ik daarna lekker douchen.

Rogue schreef op 03-10-2024 om 13:46:

[..]

Dikke : wat een heksen met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.


ik zit in het fertiliteit-traject, dus voor mij is alles dubbel.

Al zou ik nooit zoiets tegen een zwangere vriendin zeggen.
ik gun iedere vrouw een goede/fijne zwangerschap.


sterkte Mayosate heb je iets van gember in huis of volgens een zwangere collega raketijsjes

Deze vriendinnen zijn bewust kinderloos, hebben ook niks met kinderen en begrijpen niet waarom men kinderen wil. Dus ja, op dat vlak kan ik me enigszins voorstellen dat je niet bijster veel interesse hebt in alles rondom kinderen maar ik snap niet dat je geen interesse in je vriendin kan hebben en hoe het met haar gaat. 

Snap dat alles dubbel is wanneer je in een fertiliteitstraject zit! Ik zou het dan ook begrijpen mocht een vriendin niet veel willen horen over een zwangerschap. Dan vind ik het juist logisch, omdat het erg pijnlijk kan zijn dan 


hier heel veel waterijsjes en medicatie uit het ziekenhuis. Ik heb een milde vorm van HG… ik wil niet weten hoe het voelt als je de ‘normale’ variant HG hebt 

Ben onrustig over werk gedoe op mn vrije dag. Geheel tegen mijn principes in. Net de keuken maar helemaal schoongemaakt, dat helpt vaak. Vandaag helaas niet zo. 

Niet alleen ongesteld, maar gewoon alles zit tegen. Moeder die precies wanneer ik weg moest een gesprek wilde hebben, fiets van vader die mijn fiets klem had gezet, zachte achterband, tas die aan fietsrekje bleef hangen (en auto’s die dan naar je gaan toeteren als je bijna op je bek gaat), geen ruimte in de fietsenstalling op het station… Zucht. Het is echt zo’n dag.
Maar over ongeveer 3 uur zie ik vriend weer. Dat is het belangrijkste.

Herfstappeltaart schreef op 04-10-2024 om 07:35:

[..]

Bij mij is mijn oude bril altijd mijn reservebril.

Dat was matglas geworden door zijn werk. Niet meer doorheen te kijken. 

Ik zit hier ook enorm te klieren, van alles dat kapot is of niet werkt en ondertussen zat ik afgelopen dagen toch op een dateapp terwijl ik daar een enorme hekel aan heb en ik bovendien het wel even goed vind en niet zoveel zin meer heb in relaties. (Maar toch je weet nooit; ook ik wil diep in mijn hart in sprookjes geloven en hopen dat ik de perfecte persoon tegenkom... )
Vervolg is dus dat ik nu enorm gefrustreerd ben. (Goh; ik heb niet voor niks een hekel aan dat soort apps en dat stomme gechat) 
Echt ik snap mijzelf soms echt niet 

Ik heb een hele simpele ergernis, dat mijn omega3-brood beschimmeld was, terwijl ik het pakje eergisteren had geopend en netjes in de koelkast had bewaard. Normaal gaat het echt een week mee, dus die verpakking was waarschijnlijk beschadigd.

Twinski schreef op 04-10-2024 om 10:02:

KPN legt glasvezel aan in de straat. Helemaal prima, maar de straat netjes terug betegelen is niet het grootste talent van deze heren. Die hobbel de bobbel zandweg is nog erger dan een willekeurige straat in Gaza.

Waarschijnlijk hebben ze dan de gemotiveerde mensen naar onze straat gestuurd. Alle straten waar het al gebeurd is liggen er weer strak bij. Toevallig kwam ik net thuis toen ze bij ons huis bezig waren. Werkzaamheden werden even gestopt, en er werd even een plaat neer gelegd zodat ik makkelijk over de 20 centimeter brede goot kon stappen. Ik hoor ook al dagen het apparaat waarmee ze het zand aanstampen. Wat ik zie buffelen ze de hele dag door.

Ik heb een personeelsfeest vanavond. En ik heb er helemaal geen zin in. Meestal laat ik het voorbij gaan, maar nu samen met een collega toch besloten er maar heen te gaan. 
Maar wat trek ik aan? Ribbroek met bloesje? En moet ik een tasje meenemen? Heb ik eigenlijk helemaal niet zo, of telefoon in kontzak? 
Het begint om half 8, dus eten zal wel niet toch? 
Volgende keer blijf ik weer lekker thuis 

Ik voel de hele dag al een migraine opkomen, ik ben wel aan het werk thuis, maar ik kan me slecht concentreren.

En ik moet nog zoveel doen vandaag (meeste moeten van mezelf), boodschappen, pakketje ophalen anders wordt dat teruggestuurd, nog een was draaien, stofzuigen.

Evaluna schreef op 04-10-2024 om 13:39:

Ik heb een personeelsfeest vanavond. En ik heb er helemaal geen zin in. Meestal laat ik het voorbij gaan, maar nu samen met een collega toch besloten er maar heen te gaan.
Maar wat trek ik aan? Ribbroek met bloesje? En moet ik een tasje meenemen? Heb ik eigenlijk helemaal niet zo, of telefoon in kontzak?
Het begint om half 8, dus eten zal wel niet toch?
Volgende keer blijf ik weer lekker thuis

Aantrekken waar je je lekker in voelt, ribbroek met bloesje klinkt prima, zeker als er geen dresscode is.

Ik neem zelf overal een tas(-je) mee naar toe voor m’n telefoon/huissleutels/fiets- autosleutels/pakje zakdoekjes. Maar als je niets van dat alles meeneemt, heb je ook geen tasje nodig.

19:30 uur is zonder eten, misschien wat hapjes of chips.

Veel plezier!!! Meestal als je ergens tegenop kijkt, valt het altijd mee. En anders ga je lekker weer naar huis.

Mayosate schreef op 04-10-2024 om 11:21:

[..]

Deze vriendinnen zijn bewust kinderloos, hebben ook niks met kinderen en begrijpen niet waarom men kinderen wil. Dus ja, op dat vlak kan ik me enigszins voorstellen dat je niet bijster veel interesse hebt in alles rondom kinderen maar ik snap niet dat je geen interesse in je vriendin kan hebben en hoe het met haar gaat.

Snap dat alles dubbel is wanneer je in een fertiliteitstraject zit! Ik zou het dan ook begrijpen mocht een vriendin niet veel willen horen over een zwangerschap. Dan vind ik het juist logisch, omdat het erg pijnlijk kan zijn dan


hier heel veel waterijsjes en medicatie uit het ziekenhuis. Ik heb een milde vorm van HG… ik wil niet weten hoe het voelt als je de ‘normale’ variant HG hebt

Dat zijn de ergste .., ookal heb je er idd niks mee interesse tonen slaat daar los van lijkt mij.


Eerlijk voor vriendinnen en andere die dichtbij staan ben ik blij.
Voor vrouwen die wat verder weg staan denk ik wel is trut  


Wat erg, snap ik volkomen hopenlijk wordt het snel minder 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.