Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


De afgelopen jaren gewerkt aan het uitbannen van wit ondergoed , zeker voor de winter, want dan heb ik te weinig witte was.
Stuur ik vandaag man naar de winkel om wat aanvulling te halen, er was na de was door mij e.e.a afgedankt want versleten. 
Komt hij thuis met een hele stapel witte slips. Grrrrr.

Bakblik schreef op 28-09-2024 om 17:25:

De afgelopen jaren gewerkt aan het uitbannen van wit ondergoed , zeker voor de winter, want dan heb ik te weinig witte was.
Stuur ik vandaag man naar de winkel om wat aanvulling te halen, er was na de was door mij e.e.a afgedankt want versleten.
Komt hij thuis met een hele stapel witte slips. Grrrrr.

Ruilen? Vind dat ook een probleem bij de winterse was.

Yumi schreef op 28-09-2024 om 17:37:

[..]

Ruilen? Vind dat ook een probleem bij de winterse was.

Nou niet vandaag meer. We wonen op een dorp dat gaat de Hema om 17.00 dicht op zaterdag. 

Naminokurashi schreef op 28-09-2024 om 15:30:

[..]

Beetje kinderachtige reactie

 Spiegeltje spiegeltje aan de wand...wie heeft de langste tenen van Nederland?

Chantal2022 schreef op 28-09-2024 om 17:40:

[..]

Spiegeltje spiegeltje aan de wand...wie heeft de langste tenen van Nederland?

Geërgerd aan dit soort posts.  Onnodig en voor Naminokurashi kwetsend. Ik heb gemeld. 

Vanmorgen om half 7 mijn bed in gedoken na het werk
Kwam man mij wakker maken om half 10, zijn moeder had vannacht een bloedneus gehad en volgens zijn vader zat alles eronder.
Of we konden komen opruimen/ schoonmaken (zo werd de boodschap gebracht)
Toen we daar kwamen was schoonzus daar (toevallig even langs gereden)
Die had de was al in de wasmachine gedaan 
En dat was dus alles wat vies was
Voor dat beetje was moesten we dus komen
Man, stop het zelf in de wasmachine en zet hem aan.
Dat man er dan even heen wil om te kijken/ horen hoe het is, prima, maar maak er niet meer van dan het is.
Ik dacht echt dat de hele slaapkamer en badkamer vies waren en dat er flink schoongemaakt moest worden 

Wat balen mama - Inge. Ik zou echt boos geworden zijn. Ik ben dan ook zeer gehecht aan mijn slaap. Mijn man heeft daar ook een handje van om in mijn ogen kleine dingen op te blazen. 
Mijn ergernis vandaan: de hele dag was het hier vrijwel droog, een beetje miezer en net op het moment dat ik naar buiten ging, kwam het met bakken uit de hemel.

Bakblik schreef op 28-09-2024 om 17:51:

[..]

Geërgerd aan dit soort posts. Onnodig en voor Naminokurashi kwetsend. Ik heb gemeld.

Heb je de post van nominokurasi van 15:05 uur niet gezien? Ik deel Bakblik haar mening en sta achter haar post.

Poezie schreef op 28-09-2024 om 18:14:

[..]

Heb je de post van nominokurasi van 15:05 uur niet gezien? Ik deel Bakblik haar mening en sta achter haar post.

Die van 15.04 heeft ze gewist, wat dat gestaan heeft weet ik niet.  De reacties daarop zijn gewoon niet oké op ons forum. 

Mama-Inge schreef op 28-09-2024 om 17:52:

Vanmorgen om half 7 mijn bed in gedoken na het werk
Kwam man mij wakker maken om half 10, zijn moeder had vannacht een bloedneus gehad en volgens zijn vader zat alles eronder.
Of we konden komen opruimen/ schoonmaken (zo werd de boodschap gebracht)
Toen we daar kwamen was schoonzus daar (toevallig even langs gereden)
Die had de was al in de wasmachine gedaan
En dat was dus alles wat vies was
Voor dat beetje was moesten we dus komen
Man, stop het zelf in de wasmachine en zet hem aan.
Dat man er dan even heen wil om te kijken/ horen hoe het is, prima, maar maak er niet meer van dan het is.
Ik dacht echt dat de hele slaapkamer en badkamer vies waren en dat er flink schoongemaakt moest worden

Sommige ouderen maken overal paniek van. Hier had man zijn moeder ook altijd paniek.  Vaak op "technisch" vlak. De verwarming was stuk, hij ging niet aan. En het was zóóó koud in huis.  Dus man er nog maar even heen gereden om 21.00, 20 minuten enkele reis.  Was het 24 graden in huis. Dus de verwarming was niet stuk.  Schoonmoeder haar interne thermostaat was niet oké. 

Bakblik schreef op 28-09-2024 om 18:30:

[..]

Sommige ouderen maken overal paniek van. Hier had man zijn moeder ook altijd paniek. Vaak op "technisch" vlak. De verwarming was stuk, hij ging niet aan. En het was zóóó koud in huis. Dus man er nog maar even heen gereden om 21.00, 20 minuten enkele reis. Was het 24 graden in huis. Dus de verwarming was niet stuk. Schoonmoeder haar interne thermostaat was niet oké.

Op technisch vlak hebben ze daar ook nogal eens wat, maar dan meer in computer doet raar, er staan allemaal telefoonnummers in de telefoon en ik weet niet van wie, ben het wachtwoord kwijt van telebankieren. Toen we nog dicht bij ze in de buurt woonden belden ze om de haverklap en dan werd er van ons verwacht dat we gelijk kwamen, alsof we zelf geen leven en afspraken of zo hadden. We hebben (en ook zwager en schoonzus) er bewust voor gekozen om wat verder weg te gaan wonen. Dit van vandaag was echt paniek zaaien voor niets.

Bakblik schreef op 28-09-2024 om 17:25:

De afgelopen jaren gewerkt aan het uitbannen van wit ondergoed , zeker voor de winter, want dan heb ik te weinig witte was.
Stuur ik vandaag man naar de winkel om wat aanvulling te halen, er was na de was door mij e.e.a afgedankt want versleten.
Komt hij thuis met een hele stapel witte slips. Grrrrr.

Gewoon bij de bonte was stoppen. Waarschijnlijk ben jij de enigen naast je man die ze ziet maakt dan toch niets uit of ze een beetje grauw worden.

Ik heb juist altijd megaveel "witte"was: handdoeken, washandjes, vaatdoekjes, onderbroeken (van mij, die zijn eigenlijk verschoten naturel ), dweilen, schoonmaakdoekjes enz. De witte was is de grootste op de lakens na (die zijn trouwens ook gebroken wit/crème.). Alles op 60 graden.

Bakblik schreef op 28-09-2024 om 18:25:

[..]

Die van 15.04 heeft ze gewist, wat dat gestaan heeft weet ik niet. De reacties daarop zijn gewoon niet oké op ons forum.

Die van 15:05 staat er nog gewoon. Dat vind jij een ok post?

letterlijk

Forum Moderator

Moderator

28-09-2024 om 19:26

Ik wil jullie vragen respectvol met elkaar om te gaan en wijzen op de huisregels 1.5 en 1.6

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.