Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


En ik erger me gewoon nog eens lekker. Man heeft iets gekocht voor de keuken en is dat aan het installeren. Ik ruim de keuken op na het eten. En dan krijg ik te horen dat ik in de weg loop? Prima, dan ruim ik voortaan de keuken wel niet meer op. Zo leuk vind ik het nou ook weer niet.

Poezie schreef op 28-09-2024 om 19:19:

[..]

Die van 15:05 staat er nog gewoon. Dat vind jij een ok post?

Ja, daar schrijft ze over zichzelf dat ze niet meer reageert. Daar valt ze niemand aan. 

ik erger me enorm aan de oogmigraines afgelopen dagen.

Bakblik schreef op 28-09-2024 om 19:31:

[..]

Ja, daar schrijft ze over zichzelf dat ze niet meer reageert. Daar valt ze niemand aan.

Dat was een reactie op mijn post, dat beschouw ik als een aanval op mij.

letterlijk

Forum Moderator

Moderator

28-09-2024 om 19:44

Bakblik schreef op 28-09-2024 om 19:31:

[..]

Ja, daar schrijft ze over zichzelf dat ze niet meer reageert. Daar valt ze niemand aan.

Graag stoppen met deze discussie. 

Herfstappeltaart schreef op 28-09-2024 om 19:15:

Ik heb juist altijd megaveel "witte"was: handdoeken, washandjes, vaatdoekjes, onderbroeken (van mij, die zijn eigenlijk verschoten naturel ), dweilen, schoonmaakdoekjes enz. De witte was is de grootste op de lakens na (die zijn trouwens ook gebroken wit/crème.). Alles op 60 graden.

Grappig dat verschil, als ik mijn witte douchegordijn en badjas wil wassen moet ik echt op zoek om de wastrommel aan te vullen. Meeste was hier is allemaal zwart.

Herfstappeltaart schreef op 28-09-2024 om 10:48:

[..]

Ik begrijp ook niks van de ouders die hun kinderen zo'n fiets toestaan.

Ik dus ook niet..

Blauwevis schreef op 28-09-2024 om 21:36:

[..]

Grappig dat verschil, als ik mijn witte douchegordijn en badjas wil wassen moet ik echt op zoek om de wastrommel aan te vullen. Meeste was hier is allemaal zwart.

En ik was nog niet eens klaar met opsommen  . In de winter heb ik ook nog elke week een bergje witte t-shirt van mijn man, die draagt hij onder overhemden of truien. Maar die was ik niet op 60 graden.

Ik ben alvast aan het bedenken welke cadeautjes er op het december (Sint en kerst) wensenlijstje van kind kan. Dacht Google op cadeau ideeën kind 3 jaar. Kom ik op een site van een speelgoedwinkel met een top zoveel. Wat staat er op plek 1; een spelletje voor de PlayStation 
Mijn kind is verwend maar echt niet dat hij al een PlayStation heeft.

M'n menstruatie zet niet door. Heel irritant, want ik heb wél de kramp en de rugpijn.
Van de week toch maar voor de zekerheid een test doen... Al acht ik de kans klein na alleen voorvocht + morning after pil. Grrr. De stress hiervan helpt ook niet mee, natuurlijk.

Tijdens telefoongesprek met 'n vriendin merkte ik dat ze "er niet bij was". Er vielen stiltes doordat ze geen antwoord gaf, of ze reageerde vreemd op een vraag, waardoor ik dacht...zit je net uit te leggen dat dit niet kan en dan kom je hiermee? Het is me wel vaker opgevallen dat ze niet weet waar ik het over heb, als ik ergens op terugkom. Dacht dat het vergeetachtigheid was, maar twijfel nu....

Waar denk je dan aan Yumi? En kan je er met iemand anders over praten die haar ook kent?

Grrrrr ik had een sollicitatiegesprek maar dat is (wel ruim op tijd gelukkig) afgezegd.. Terwijl ik vandaag de knoop door zou hakken want ik heb nog een ander lijntje. Echt ff balen dit...

Dolfje schreef op 30-09-2024 om 08:22:

Waar denk je dan aan Yumi? En kan je er met iemand anders over praten die haar ook kent?

Wou dat ik het wist, ze is erg gesloten waardoor ik niet doordring. Kinderen en vriend wonen op afstand waardoor ik die niet zie. Qua gezondheid verwaarloosd ze zichzelf op allerlei manieren, slechte voeding, niet naar de huisarts, geen medische controles. Het irriteert me soms, klagen dat je steeds meer pigmentvlekken krijgt, maar niet insmeren terwijl je al 2 keer huidkanker hebt gehad. Geen bevolkingsonderzoek willen en doorlopen met bloedingen, dat uiteindelijk baarmoederhalskanker blijkt te zijn. Maak me zorgen, maar kan er niks mee... het lijkt alsof ze steeds meer in zichzelf zit. 

Wat rot Yumi.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.