Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Beterlaat2021! schreef op 26-09-2024 om 12:48:

Kleine ergernis : kortingsstickers in de supermarkt die zodanig geplakt zijn dat je niet kunt zien wat voor artikel het is of hoe de gebruiksaanwijzing is....

of over de uiterste houdbaarheidsdatum, doen ze dat expres?

Beterlaat2021! schreef op 26-09-2024 om 12:48:

Kleine ergernis : kortingsstickers in de supermarkt die zodanig geplakt zijn dat je niet kunt zien wat voor artikel het is of hoe de gebruiksaanwijzing is....

Of de ingrediëntenlijst. Ik moet altijd even controleren op noten en het is niet altijd duidelijk of dat er wel of niet in zit. Vooral bij koekjes/gebak e.d.

Kleine ergernis: Deze week al drie keer bij een fysieke winkel geweest, waar artikel niet op voorraad was. En ik alsnog online kon bestellen

Schemerlampje schreef op 27-09-2024 om 09:53:

[..]

Of de ingrediëntenlijst. Ik moet altijd even controleren op noten en het is niet altijd duidelijk of dat er wel of niet in zit. Vooral bij koekjes/gebak e.d.

Dat gebeurt mij regelmatig, ook bij gezichtscremes (ik heb een gevoelige allergische huid en het is belangrijk voor mij om te weten wat er in iets zit). Alsof ze het bewust doen en ik vind dat enorm irritant...

Had een prima ietwat suffe dag en lekker duf naar de bios geweest vanmiddag. En daarna opeens zooo chagrijnig en niet zo lekker. Geen idee waarom. Meh. 

Man is snip- en snipverkouden en had een abonnement op de wc vanacht. Voor mijn gevoel kwam dat heel opeens opzetten, 's avonds hoorde ik niets , maar het licht ging uit, en het snuffen, hoesten en niezen en het naar de wc rennen begon. Ik heb het een poosje aangezien, maar toen toch maar verhuisd naar het logeerbed. Man is een hartstikke lieverd en kan er niks aan doen, maar naar verloop van tijd lag ik me toch te ergeren aan die verkoudheidsgeluiden. Mijn goede voornemen is op tijd naar bed te gaan vanavond, maar dat is de grootste ergernis aan mezelf, dat neem ik me de hele week al voor,maar nog geen enkele keer gelukt.

Mensen blijf toch eens uit mijn personal space! Waarom willen mensen die met mij in een rij staan, toch altijd zo dicht op me staan? Ik hoef echt geen 1,5 meter afstand er meer tussen, maar 0,5 meter is toch niet teveel gevraagd? Soms staan ze maar 0,2 tot 0,25 meter bij me vandaan en als ik dan een klein stukje opschuif om de ruimte iets te vergroten, schuiven ze weer net zo dicht op me. Ik vind dat niet fijn!

Ik begin zwaar fatbike-moe te worden.. Stomme k****fietsjes, en nu weer een hele discussie erover..  (Moet wel echt wat gebeuren wat betreft regelgeving maar waarom bedachten ze dat niet meteen maar pas na alarmering van ziekenhuizen dat er zoveel ongelukken mee gebeuren met jongeren? En kunnen mensen tegenwoordig zelf niet meer denken?)

Die kr*ngen hadden nooit bedacht moeten worden...

OperaQueen schreef op 27-09-2024 om 19:18:

[..]

Dat gebeurt mij regelmatig, ook bij gezichtscremes (ik heb een gevoelige allergische huid en het is belangrijk voor mij om te weten wat er in iets zit). Alsof ze het bewust doen en ik vind dat enorm irritant...

Ik erger me ook aan de kleine lettertjes / onleesbaarheid op cosmeticaproducten. Hier dochter die allergisch reageert op bijv bepaalde zonnebrandcremes. 

Gisterenavond wel redelijk op tijd naar bed ved gegaan maar lig nu op mijn vrije zaterdag vanaf 06:30 wakker.   

Ik kijk nu naar de ochtend editie van Hart van Nederland. Hebben ze het alweer over kerst. Met dat vreselijke krijs nummer van Mariah Carey erbij. Hou op. Het is nog maar  september. 

Auwereel schreef op 28-09-2024 om 07:28:

Gisterenavond wel redelijk op tijd naar bed ved gegaan maar lig nu op mijn vrije zaterdag vanaf 06:30 wakker.

Hier was het kwart voor 6. En de afgelopen dagen moest ik mijzelf het bed uit slepen.

Grindelwald schreef op 28-09-2024 om 08:12:

Ik kijk nu naar de ochtend editie van Hart van Nederland. Hebben ze het alweer over kerst. Met dat vreselijke krijs nummer van Mariah Carey erbij. Hou op. Het is nog maar september.

Echt he, zie in sommige winkels ook al kerstspullen 

OperaQueen schreef op 28-09-2024 om 08:15:

[..]

Echt he, zie in sommige winkels ook al kerstspullen

En de Sinterklaas troep. Het word amper verkocht. Tenminste hier.

En voor je het weet liggen de paas eitjes weer in de winkel

Man hoest zich snachts rot. Baby schrikt steeds wakker, peuter ook na aanhoudend keelgeschraap. Op een gegeven moment zeg ik geïrriteerd of jij naar de woonkamer of ik, dit kan echt niet. Man boos en gaat naar de woonkamer, hij is ziek en wil tegen mij aanliggen maar kan niet zeg ik. Gooit boos grote licht aan om zijn spullen te pakken. Kinderen tegelijk harder huilen. Man vertrekt met tegenzin. Iedereen na een halfuur weer getroost, kalm en in slaap komt man weer de slaapkamer binnen want telefoon vergeten. Kinderen weer wakker. Ik zeg uit venijn hem om over een half uur maar weer terug te komen want dan slapen ze vast weer.
Ik heb hem later in de nacht een glaasje water en een kusje gebracht. Stiekem denk ik zijn ziek is mijn grote teen stoten. Dat helpt ook niet mee. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.