Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dikke knuffel Lientje! Rustig aan doen.. Heel goed dat je stappen wil zetten richting huisarts etc. Ik gun het je dat je net zo lief wordt voor jezelf als voor alle mensen om je heen! 

Kleine ergernis  : kortingsstickers in de supermarkt die zodanig geplakt zijn dat je niet kunt zien wat voor artikel het is of  hoe de gebruiksaanwijzing is....

ben de laatste paar dagen knetter moe. Ik sta moe op, ga moe naar bed, de gehele dag door moe. 
Geen wereld ramp. Maar ben het echt even zat

Allemaal rotklusjes. Leidinggevende mailen, factuur betalen, overeenkomst invullen, brrr zit er zo tegenaan te hikken.

En erger me aan mensen die hele korte antwoorden appen. Betrek het dan op mezelf of ik iets anders had moeten schrijven...

Ik dacht dat ik redelijk handig was. Maar ik krijg die Ikea plafondlampkap niet meer eraan. Met die klemmetjes .

@Lientje: ik lees het nu pas allemaal. Sterkte meid en zorg goed voor jezelf 

🌸

Oh ik ben zo dom gevallen vandaag en ik heb zoveel last van mijn voet/enkel daardoor.. En natuurlijk net nu feest in het dorp, komend weekend! Ik hoop dat ik er morgen weer fatsoenlijk op kan lopen 😊

loop al de hele ochtend te niezen en loopneus.
klote allergieteminste hoop dat het dat is  baal dat mijn “Japanse” neusspray thuisligt want dan was het in een keer over.

Kocht vanmiddag een paar simpele shirtjes, kom ik thuis zie ik dat het magneetje nog aan shirtje zit... Fijn, nu kan ik dus weer terug 

Een collega met een chagrijnige scheur die de hele stemming op het werk naar beneden haalt. Collega is ook nog zwanger en het gaat of over zwanger zijn en alles daaromheen of er wordt op de een of andere manier gezeken over werk. Getver!!!

Ajax speelt weer. Ik ga naar de bios. 

Grote aso hier die het grofvuil gewoon steeds beneden bij mijn schuur neerzet😡 Vorige keer was het een bank, nu een koelkast. Ik ga niet weer de gemeente bellen om het op te laten halen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.