Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


lientje69 schreef op 20-09-2024 om 08:44:

Het bovenstaande boek is op mij van toepassing.

Dan dit ook :

530x840.jpg

Deze man heeft diverse boeken over dit onderwerp geschreven! Verzamelingen van reiservaringen....

Mijzelf: alles klaargezet om om 10:00 kaarten voor Beth Hart te kopen. Vergeet ik de tijd 😭. Nu nog maar 1 zitplek te koop. 

Bedankt voor de anti-muizentips. De afgelopen 2 dagen geen keutels meer gevonden. Dit weekend in de meterkast en onder de keuken kijken of we gaten kunnen dichtmaken.

oei wat een domper op jullie vakanties.


Ik begrijp niet dat veel andere zo ontspannen in de auto kunnen zitten.
Ik ben altijd weer blij als ik mijn straat inrij met de auto.

en weer een bloedneus net. De derde al deze week. Mocht dit zo door gaan, bel ik maandag naar huisarts.

pepermuntolie hield mijn nicht haar muizen weg. 

Ik ben jaloers op mensen die een huis kunnen kopen. 
Dat is voor mij nooit mogelijk geweest en dat zal het ook nooit worden  (Tenzij ik de loterij win, maar dat gebeurt natuurlijk ook niet).
Ik erger me aan mezelf om deze jaloezie omdat ik in een hartstikke leuke sociale huurwoning woon.

verveel me….. is het al 1800?

Rogue schreef op 20-09-2024 om 14:28:

verveel me….. is het al 1800?

Nog niet maar ik wil voor jou wel een uitzondering maken

Yumi schreef op 20-09-2024 om 15:23:

[..]

Nog niet maar ik wil voor jou wel een uitzondering maken

Hahaha graag waar kan ik tekenen?

Was geen obstipatie buikpijn, zat best hoog, net onder mn ribben. Vannacht rond 5 in slaap gevallen uiteindelijk. Nog steeds gevoelig, geen idee wat het is maar nu te doen. Vandaag eindelijk zon en lekker weer dus maakt een hele hoop goed! 

SuzyQFive schreef op 20-09-2024 om 10:57:

Mijzelf: alles klaargezet om om 10:00 kaarten voor Beth Hart te kopen. Vergeet ik de tijd 😭. Nu nog maar 1 zitplek te koop.

O dat is echt balen 

Rogue schreef op 20-09-2024 om 16:02:

[..]

Hahaha graag waar kan ik tekenen?

Sorry te laat, maar het weekend is wel begonnen

Goed weekend Rogue!

Koettie schreef op 20-09-2024 om 16:24:

Was geen obstipatie buikpijn, zat best hoog, net onder mn ribben. Vannacht rond 5 in slaap gevallen uiteindelijk. Nog steeds gevoelig, geen idee wat het is maar nu te doen. Vandaag eindelijk zon en lekker weer dus maakt een hele hoop goed!

Maagpijn? Misschien doosje maalox halen en kijken of het helpt. 

Sterkte!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.