Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


stokstaart schreef op 15-09-2024 om 12:35:

er zijn een aantal zwangeren op mijn werk. Mijn hemel zeg, het gaat altijd al over de kinderen maar nu maal 30.
Het Boeit Me Niet! Jou als persoon is leuk! Maar je bent meer dan moeke (to be).

Ohhh ja deze voel ik. Hele gesprekken over zwemluiers 

Aan mezelf: zit thuis te wachten ivm een afspraak, is het pas volgende week! Had allemaal leuke dingen kunnen doen…

Waar is de zon gebleven?!

Het gezeik over de kerstdagen is begonnen 

Bailey26 schreef op 15-09-2024 om 16:20:

Het gezeik over de kerstdagen is begonnen

Ai.. sterkte 

Naminokurashi schreef op 14-09-2024 om 22:05:

iemand heeft een vuurkorf aan. Mijn hele slaapkamer ruikt er naar.

Hier staat ook weer iets aan buiten. Ik vind dat zo'n vreselijk nare geur. Het komt zo hard je huis binnen, niet te doen. Alsof er iets bij jouzelf binnen in de fik staat. 

Stomme Blokker vestiging hier heeft alleen pedaalemmers van 30 liter en van 3 liter.Kan ik weer online gaan bestellen.

Fout topic. Bericht verwijderd 

Ik had een oude fiets die ik niet meer gebruikte en in de tuin lag weg te roesten. Eindelijk had ik de tijd gevonden om naar de stort te gaan om die fiets (en nog veel andere rommel) weg te gooien. Maar dat was buiten mijn partner gerekend, die mij de fiets zag inladen en zag dat deze te goed was om weg te gooien. Nu staat de fiets voor mijn huis i.p.v. in de tuin, moet iemand 'm weer terug naar de tuin rijden, even poetsen en op marktplaats zetten. I.p.v. dat ik een klusje van mijn to do lijstje af kan halen, heb ik er nu alleen maar klusjes bij 

Bellebelle schreef op 15-09-2024 om 20:49:

Ik had een oude fiets die ik niet meer gebruikte en in de tuin lag weg te roesten. Eindelijk had ik de tijd gevonden om naar de stort te gaan om die fiets (en nog veel andere rommel) weg te gooien. Maar dat was buiten mijn partner gerekend, die mij de fiets zag inladen en zag dat deze te goed was om weg te gooien. Nu staat de fiets voor mijn huis i.p.v. in de tuin, moet iemand 'm weer terug naar de tuin rijden, even poetsen en op marktplaats zetten. I.p.v. dat ik een klusje van mijn to do lijstje af kan halen, heb ik er nu alleen maar klusjes bij .

Dat zou ik lekker mijn partner laten doen…..

Bailey26 schreef op 15-09-2024 om 16:20:

Het gezeik over de kerstdagen is begonnen

Jeetje, nu al? 

Sassenach schreef op 15-09-2024 om 20:58:

[..]

Dat zou ik lekker mijn partner laten doen…..

ja idd. Dat hij het wil is prima, maar zelf maar opknappen/schoonmaken/op marktplaats zetten/evt toch naar stort brengen

Sassenach schreef op 15-09-2024 om 20:58:

[..]

Dat zou ik lekker mijn partner laten doen…..

Mijn idee. Dat moet ik nog voorstellen. Hij reageerde al erg geirriteerd toen ik hem uitlegde dat ik het irritant vond dat ik nu nog steeds met die fiets zat.

kerst schreef op 15-09-2024 om 19:44:

Stomme Blokker vestiging hier heeft alleen pedaalemmers van 30 liter en van 3 liter.Kan ik weer online gaan bestellen.



- knip -



De nieuwe bewoners van mijn moeder’s huis parkeren hun auto in de voortuin op het gras. Ze is twee jaar geleden verhuisd (ik kom er langs als ik naar haar huidige huis ga) en ik vind het nog steeds niet kunnen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.