Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


lientje69 schreef op 14-09-2024 om 13:22:

Zo veel boze en geïrriteerde cliënten. Ik kan ook niets aan het personeelstekort doen, we doen echt ons best. Maar ik heb maar één paar handen.

Chantal2022 schreef op 14-09-2024 om 12:12:

[..] Was je van plan om die koffie mee te nemen of uitgebreid zitten met evt iets te eten erbij?

Alleen koffie met koek ofzo op het terrasje, iets anders hebben ze daar niet.

Grindelwald schreef op 14-09-2024 om 12:44:

[..]  Ik zag gisteren die Els voorbij komen ergens en die zat trots te verkondigen dat ze al 152 duizend volgers op instagram had. Wie boeit dat nou.

Mij niet, ik  doe niet aan instagram, maar blijkbaar 152.000 andere mensen wel.....   !

ik ga momenteel van opvlieger naar opvlieger. Jottem

Beetje aan mijn vriend… Die praat nogal veel vandaag en ik ben bekaf van schoolkamp 🫣

iemand heeft een vuurkorf aan. Mijn hele slaapkamer ruikt er naar.

Naminokurashi schreef op 14-09-2024 om 22:05:

iemand heeft een vuurkorf aan. Mijn hele slaapkamer ruikt er naar.

Oh dat stinkt zo he.. hier was het van de week ook raak. Zo'n doordringende geur 

Broodjebrie schreef op 14-09-2024 om 22:22:

[..]

Oh dat stinkt zo he.. hier was het van de week ook raak. Zo'n doordringende geur

Zo lekker juist. Kan zo genieten van die geur. Maar dan moet het wel goed en droog hout zijn dat iemand brand. Heb zelf ook af en toe de kachel aan. Wel altijd in afstemming met de buren en niet te vaak per jaar. Want we snappen wel dat niet iedereen het lekker vind. 

Doen ze hier ook regelmatig terwijl ik een bovenwoning heb. Echt ik woon in een leuke buurt maar dat vind ik echt wat minder, ik krijg er gewoon pijn in mn ogen van...

Ook hier was het raak met een heel scherp ruikende vuurkorf. Degene die die vuurkorf had aangestoken, moet echt een slecht functionerende neus gehad hebben.

ik wou nog wel een beetje bijtijds naar bed, dat kan ik nu wel vergeten met die stank

de buren, ik lag te slapen en om 12 uur ineens vuurwerk. Ik denk dat het bij de buren vandaan kwam. Die hebben een feestje...

PinkFlower schreef op 14-09-2024 om 22:31:

[..]

Zo lekker juist. Kan zo genieten van die geur. Maar dan moet het wel goed en droog hout zijn dat iemand brand. Heb zelf ook af en toe de kachel aan. Wel altijd in afstemming met de buren en niet te vaak per jaar. Want we snappen wel dat niet iedereen het lekker vind.

Het kan ook wel lekker ruiken inderdaad, maar dan moet het wel op de goede manier gestookt worden. 

Goed dat je het afstemt met de buren. Zo zouden meer mensen moeten zijn.

er zijn een aantal zwangeren op mijn werk. Mijn hemel zeg, het gaat altijd al over de kinderen maar nu maal 30. 
Het Boeit Me Niet! Jou als persoon is leuk! Maar je bent meer dan moeke (to be).  

Een vriendin van mij werkt op een kantoor, al járen bij het zelfde bedrijf. Zij (60+, ongehuwd, geen kinderen)  ergert zich aan het feit dat er steeds maar geld opgehaald wordt voor kraamcadeautjes en zelfs bij begin van het kraamverlof..
Ik krijg nooit een cadeautje, zegt ze! 
Beetje sneu wel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.