Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Naminokurashi schreef op 13-09-2024 om 21:57:

[..]

Een beetje logisch. Rond die tijd zijn ze ook aan het schoonmaken

Omdat jij om 10 voor 6 naar de winkel wilt, moeten zij dan voor jou open blijven terwijl ze om 18.00 sluiten.

Helemaal niet logisch. De winkel sluit om 18.00 uur niet om 17.50 uur. Dus dan kun je gewoon om 10 min voor sluit naar binnen. Dat ze je 5 min voor sluit vragen om langzaamaan richting kassa te gaan zodat de winkel deur om 18.00 uur dicht kan, dat is logisch. De deur voor sluitingstijd dicht doen niet. Winkel dicht is vaak nog niet direct ook einde werktijd voor de medewerkers. 

PinkFlower schreef op 14-09-2024 om 01:14:

[..]

Helemaal niet logisch. De winkel sluit om 18.00 uur niet om 17.50 uur. Dus dan kun je gewoon om 10 min voor sluit naar binnen. Dat ze je 5 min voor sluit vragen om langzaamaan richting kassa te gaan zodat de winkel deur om 18.00 uur dicht kan, dat is logisch. De deur voor sluitingstijd dicht doen niet. Winkel dicht is vaak nog niet direct ook einde werktijd voor de medewerkers.

Ik ben van de week nog vlak voor sluitingstijd een verjaardagskaart wezen kopen. Bedacht net op tijd dat ik die nog in de bus moest doen bij een buurvrouw. Niemand keek me de deur uit, ik werd vriendelijk geholpen. Sluitingstijd is sluitingstijd, niet 10 minuten eerder.

Wieder schreef op 13-09-2024 om 22:36:

[..]

En iedereen maar verwachtingsvol en enthousiast vragen: kijk jij ook B&B? En als je dan nee zegt alle personen gedaan bespreken... ik kijk het niet, ik heb geen idee waar je het over hebt en het interesseert me helemaal niks!

Echt, ik krijg enorm het gevoel dat het een must is en ik vertik het. Echt ik val na 1 minuut al in slaap want het interesseert me echt geen fluit wie op wie valt en wie het met wie doet. 


Wat betreft die winkel; ze waren helemaal niet aan het schoonmaken. (klein winkeltje).
Herfstappeltaart: dat vind ik dus ook, klant onvriendelijk i.m.o om eerder dicht te gaan.

Wieder schreef op 13-09-2024 om 22:36:

[..]

En iedereen maar verwachtingsvol en enthousiast vragen: kijk jij ook B&B? En als je dan nee zegt alle personen gedaan bespreken... ik kijk het niet, ik heb geen idee waar je het over hebt en het interesseert me helemaal niks!

Gruwelijk heb het ook nog nooit gezien. Iedereen mag er van mij van genieten zolang je mij er maar niet mee lastig valt. 

Tuinfluiter schreef op 14-09-2024 om 08:13:

[..]

Gruwelijk heb het ook nog nooit gezien. Iedereen mag er van mij van genieten zolang je mij er maar niet mee lastig valt.

DIt dus. FIjn om te weten dat ik niet de enige ben die het stom vind en moe word van de vele berichten in de media erover...

oh ja, die B&B vol liefde idd. Vreselijk! En al die aandacht er voor, bij radioprogramma's, in de media, echt overal. 

OperaQueen schreef op 14-09-2024 om 08:16:

[..]

DIt dus. FIjn om te weten dat ik niet de enige ben die het stom vind en moe word van de vele berichten in de media erover...

Haha! Jullie schrijven er nu al meer over dan dat er in het B&B topic geschreven wordt 

Friezinnetje schreef op 14-09-2024 om 08:19:

oh ja, die B&B vol liefde idd. Vreselijk! En al die aandacht er voor, bij radioprogramma's, in de media, echt overal.

Nou inderdaad. Fijn dat ik hier op het forum niet de enige ben. 

Eindelijk vakantie, rijden richting Kroatië en er is mega veel sneeuw voorspelt in Oosterijk. Ben benieuwd of we er doorheen kunnen morgen. 

Koettie schreef op 14-09-2024 om 08:33:

Eindelijk vakantie, rijden richting Kroatië en er is mega veel sneeuw voorspelt in Oosterijk. Ben benieuwd of we er doorheen kunnen morgen.

Fijne vakantie!

Hebben jullie de ski's wel mee Koettie? 

Hoop dat jullie in Kroatië mooi weer hebben, fijne vakantie

Koettie schreef op 14-09-2024 om 08:33:

Eindelijk vakantie, rijden richting Kroatië en er is mega veel sneeuw voorspelt in Oosterijk. Ben benieuwd of we er doorheen kunnen morgen.

Wij zitten nu in Slovenië en gisteren lag er ineens sneeuw op de bergtoppen. In het dal regende het. Waar we vandaag gaan wandelen kan het ook gaan sneeuwen. Wij gaan morgen naar Kroatië.

Goede reis ik hoop dat het gaat lukken.

Broodjebrie schreef op 13-09-2024 om 19:02:

wederom aan die hele hype rondom b&b vol liefde. Nu weet ik het wel..

Het is een 'kijkcijferhit' en niet voor niets. 

 Ik vind het een oase van vermaak in deze onprettige  tijd van oorlog en milieu problemen.

PinkFlower schreef op 14-09-2024 om 01:14:

[..]

Helemaal niet logisch. De winkel sluit om 18.00 uur niet om 17.50 uur. Dus dan kun je gewoon om 10 min voor sluit naar binnen. Dat ze je 5 min voor sluit vragen om langzaamaan richting kassa te gaan zodat de winkel deur om 18.00 uur dicht kan, dat is logisch. De deur voor sluitingstijd dicht doen niet. Winkel dicht is vaak nog niet direct ook einde werktijd voor de medewerkers.

Ik was een keer om half 8 bij de Aldi en er werd om 19.45 omgeroepen dat je naar de kassa moest want dan konden ze gaan afsluiten. 

Maar hoe kan ik dit ook zeggen met mijn domme kop

Bij de koffiecorner op mijn werk die tot 16 u open is, kan je  na 15:45 geen koffie meer krijgen omdat ze gaan schoonmaken. Eigenlijk vind ik dat je dan een bordje moet ophangen, open voor koffie tot 15:45, want een koffieautomaat die (tegen betaling) redelijk goede koffie geeft is vanaf dat punt in het gebouw echt meer dan 5 minuten lopen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.