Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


wederom aan die hele hype rondom b&b vol liefde. Nu weet ik het wel.. 

Yumi schreef op 13-09-2024 om 18:55:

Erger me aan mezelf, ik snoep zelden... maar kreeg chocolade van mijn bezoek, vreet ik die hele zak leeg en nu ben ik 🤢

Dat had ik gisteren met amandelen 'in een jasje", en het erge is, er is nog over en ik moet mezelf tegenhouden om er niet weer (en dus weer teveel) van te eten. Van bepaalde soorten eten hoef ik nooit meer van mijn leven wat omdat ik er één keer misselijk van ben geweest, van ander eten kan ik mezelf keer op keer misselijk eten, dat is toch best raar.

Broodjebrie schreef op 13-09-2024 om 19:02:

wederom aan die hele hype rondom b&b vol liefde. Nu weet ik het wel..

Ik heb er nog niet één aflevering van gezien 

Auwereel schreef op 13-09-2024 om 19:03:

[..]

Dat had ik gisteren met amandelen 'in een jasje", en het erge is, er is nog over en ik moet mezelf tegenhouden om er niet weer (en dus weer teveel) van te eten. Van bepaalde soorten eten hoef ik nooit meer van mijn leven wat omdat ik er één keer misselijk van ben geweest, van ander eten kan ik mezelf keer op keer misselijk eten, dat is toch best raar.

Haha Auwereel, dat herken ik

oudmaarnognietkoud schreef op 13-09-2024 om 10:59:

[..]

Maar ik had toch echt even vriendelijk gevraagd waarom er geen bechamelsaus bij zat. Kan ook zijn dat zij dat in de drukte waren vergeten?

Nou ik ben er ondertussen achter dat in België een croque monsieur gewoon een tosti is. Als je er bechamelsaus op wil heet het croque monsieur met bechamelsaus zelfs een tosti ijzer heet daar croque monsieur apparaat. 

Overigens waren de rest van de ergernissen snel weg  het weer viel uiteindelijk mee het warme weer was natuurlijk weg maar de regen viel erg mee op een paar buien na en we hebben toch nog heerlijk kunnen fietsen en wandelen  



Herfstappeltaart schreef op 13-09-2024 om 19:05:

[..]

Ik heb er nog niet één aflevering van gezien

Ik van de week eentje, ik bleef bij een familielid slapen en die is groot fan helaas. Dus ik keek mee maar vind er nog steeds niks aan.

Yumi schreef op 13-09-2024 om 18:55:

Erger me aan mezelf, ik snoep zelden... maar kreeg chocolade van mijn bezoek, vreet ik die hele zak leeg en nu ben ik 🤢

Mijn bezoek vandaag bracht oliëbollen mee vanwege de dorpsfeesten. Dat doen ze ieder jaar, ik had dus niets gekocht voor bij de koffie. Veel minder bezoek dan andere jaren dus iedereen 2 bollen. Toen nog hapjes en drankjes en avondeten. Helaas voel ik die 2e oliebol nog goed zitten. 

Broodjebrie schreef op 13-09-2024 om 19:02:

wederom aan die hele hype rondom b&b vol liefde. Nu weet ik het wel..

Ja vreselijk. Als ik die voorfimpjes zie, erger ik me al.

kerst schreef op 13-09-2024 om 21:07:

[..]

Ja vreselijk. Als ik die voorfimpjes zie, erger ik me al.

Ja ik ook.

Ik had rtl boulevard aanstaan toen ik de keuken aan het opruimen was maar het ging alleen maar over dat gezeik. Heb het maar afgezet. Ik snap die hype echt niet hoor.

Ik ben de muesli vergeten. Altijd als je maar paar dagen weggaat, dat je met al die halflege verpakkingen blijft zitten. Ik heb vanmiddag voor 41 euro aan boodschappen gehaald, ik denk niet dat ik veel mee naar huis kan nemen op de fiets. 

kerst schreef op 13-09-2024 om 21:07:

[..]

Ja vreselijk. Als ik die voorfimpjes zie, erger ik me al.

Ik ook..... Snap ook niet waarom het zo populair is want ik vind er geen hol aan.

Was eind vd middag ff in de stad (woon vlakbij centrum), wilde om 10 voor 6 nog ff een winkel in maar die was al dicht terwijl die tot 18u open is. Ben ik nou een zeikerd dat ik dat stom vind? Ik snap dat ze naar huis willen maar ik vind dit best wel een beetje stom.

OperaQueen schreef op 13-09-2024 om 21:26:

[..]

Ik ook..... Snap ook niet waarom het zo populair is want ik vind er geen hol aan.

Was eind vd middag ff in de stad (woon vlakbij centrum), wilde om 10 voor 6 nog ff een winkel in maar die was al dicht terwijl die tot 18u open is. Ben ik nou een zeikerd dat ik dat stom vind? Ik snap dat ze naar huis willen maar ik vind dit best wel een beetje stom.

Een beetje logisch. Rond die tijd zijn ze ook aan het schoonmaken

Omdat jij om 10 voor 6 naar de winkel wilt, moeten zij dan voor jou open blijven terwijl ze om 18.00 sluiten.

OperaQueen schreef op 13-09-2024 om 21:26:

[..]

Ik ook..... Snap ook niet waarom het zo populair is want ik vind er geen hol aan.

Was eind vd middag ff in de stad (woon vlakbij centrum), wilde om 10 voor 6 nog ff een winkel in maar die was al dicht terwijl die tot 18u open is. Ben ik nou een zeikerd dat ik dat stom vind? Ik snap dat ze naar huis willen maar ik vind dit best wel een beetje stom.

Ben het helemaal met je eens. Als er op mijn werk twee minuten voor sluitingstijd een telefoontje binnenkomt, wordt dat echt wel afgehandeld. Ook als dat betekent dat ik pas tien minuten na sluitingstijd naar huis kan. 
Ik maakte ooit mee dat ik vóór mijn werk nog even naar een winkel wilde. De winkelier kon me niet helpen, hij moest eerst het oud papier buiten zetten. Ben je nou om negen uur open of niet?

Broodjebrie schreef op 13-09-2024 om 19:02:

wederom aan die hele hype rondom b&b vol liefde. Nu weet ik het wel..

 En  iedereen maar verwachtingsvol en enthousiast vragen: kijk jij ook B&B? En als je dan nee zegt alle personen gedaan bespreken... ik kijk het niet, ik heb geen idee waar  je het over hebt en het interesseert me helemaal niks! 

Wieder schreef op 13-09-2024 om 22:36:

[..]

En iedereen maar verwachtingsvol en enthousiast vragen: kijk jij ook B&B? En als je dan nee zegt alle personen gedaan bespreken... ik kijk het niet, ik heb geen idee waar je het over hebt en het interesseert me helemaal niks!

Eens. Op het werk gaat het er elke koffiepauze over…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.