Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


DHL, er is nog niets bekend wanneer ze langs komen. In de app staat tussen 10.00 en 18.00. bezorger is nog niet onderweg.
Er staat wel, "iets anders afspreken"? 
Dat kies ik dus niet, want de buren zijn zelden thuis, en rondom huis kan niet, want mijn voordeur grenst direct aan de stoep waar iedereen overheen loopt. En ook kies ik niet voor morgen of ophalen op aflever punt die in een andere woonplaats is

kerst schreef op 04-09-2024 om 12:17:

Mijn kitten sloopt mijn bank. Heb ik er een bankhoes overheen gedaan. Kruipt hij eronder

🤣🙊. Oh sorry ik moet hier zo erg om lachen. Ik zie dan voor me hoe dat beestje net als kinderen er een heerlijk fort of hut onder hebben gebouwd. 

Naminokurashi schreef op 04-09-2024 om 12:32:

DHL, er is nog niets bekend wanneer ze langs komen. In de app staat tussen 10.00 en 18.00. bezorger is nog niet onderweg.
Er staat wel, "iets anders afspreken"?
Dat kies ik dus niet, want de buren zijn zelden thuis, en rondom huis kan niet, want mijn voordeur grenst direct aan de stoep waar iedereen overheen loopt. En ook kies ik niet voor morgen of ophalen op aflever punt die in een andere woonplaats is

De schuur misschien openlaten?

Dat het lidmaatschap van Select (Bol) naar 15 euro gaat vanaf oktober.

Herfstappeltaart schreef op 04-09-2024 om 13:12:

Dat het lidmaatschap van Select (Bol) naar 15 euro gaat vanaf oktober.

Oef, hoogste tijd om dat op te zeggen! Het kwam bij mij ooit gratis mee bij AH, maar ik bestel nog nauwelijks wat bij Bol. Ze zijn vaak veel te duur geworden in vergelijk met andere winkels. 

Herfstappeltaart schreef op 04-09-2024 om 13:12:

Dat het lidmaatschap van Select (Bol) naar 15 euro gaat vanaf oktober.

Waat!! Oh dan ga ik toch maar overwegen om het stop te zetten. €10 was het me nog wel waard. €15 vind ik te veel. Zo vaak heb ik niet dat er verzendkosten bij zitten. En sneller bezorgen was leuk meegenomen maar niet noodzakelijk.

PinkFlower schreef op 04-09-2024 om 13:23:

[..]

Waat!! Oh dan ga ik toch maar overwegen om het stop te zetten. €10 was het me nog wel waard. €15 vind ik te veel. Zo vaak heb ik niet dat er verzendkosten bij zitten. En sneller bezorgen was leuk meegenomen maar niet noodzakelijk.

Ik denk er ook zo over. En ik heb ook gemerkt dat bij bepaalde producten die van andere leveranciers komen, de verzendkosten er gewoon al bijberekend zijn en je ze dus wel degelijk betaalt.

kerst schreef op 04-09-2024 om 13:09:

[..]

De schuur misschien openlaten?

DHL komt nu tussen 15.25 en 17.25

Ik heb mijn schuur niet in de tuin, maar ergens anders. 

Herfstappeltaart schreef op 04-09-2024 om 13:12:

Dat het lidmaatschap van Select (Bol) naar 15 euro gaat vanaf oktober.

Die heb ik dit jaar juist stop gezet. Ik bestel amper bij Bol. Kreeg de rest terug gestort. Dus van 11.99 naar 15 euro? 

JtM

JtM

04-09-2024 om 14:46 Topicstarter

Het bedroevend slechte Engels van de mensen in 'The man with 1000 kids'.

Overigens is die man ook een grote ergenis, wat haal je toch in je botte hersenen zeg

Ik heb 2 katten waarvan ik mijn geld had gezet op 1 van hen om de tering grote muis die ik in huis zag wegschieten te vangen en op te eten.   Maar tot nu toe zit de muis verschanst in mijn trapkast bij de koelkast. Niet dat ie daar nog wat te eten heeft.
Zondag vond ik een aangevreten stuk chocola, verklaart de grootte van de muis denk ik
Maar blijkbaar leeft ie dus nog. De rest heeft ie tot nu toe nog niet aangezeten.

Naminokurashi schreef op 04-09-2024 om 13:52:

[..]

Die heb ik dit jaar juist stop gezet. Ik bestel amper bij Bol. Kreeg de rest terug gestort. Dus van 11.99 naar 15 euro?

Ja ik kreeg daar net een mail over. 14,99 om precies te zijn.

Dat de "Joegoslaven" van het hoekje toch weer teruggekomen zijn na hun tripje naar hun thuisland. Ik had ze nog niet gezien, hoewel de schoolvakanties al afgelopen zijn hier.  Nou net komt die teringherrie makende auto van ze door de straat scheuren.  Helaas ze zijn weer terug.  Vanwege de takkeherrie van hun auto's (illegale uitlaten) hoop ik al een jaar of 5 dat ze misschien daar blijven.  Helaas weer niet. 😪
Zal ongetwijfeld weer een berg illegaal vuurwerk mee zijn genomen dus we kunnen onze lol weer op de komende maanden. 

Bakblik schreef op 04-09-2024 om 15:06:

Dat de "Joegoslaven" van het hoekje toch weer teruggekomen zijn na hun tripje naar hun thuisland. Ik had ze nog niet gezien, hoewel de schoolvakanties al afgelopen zijn hier. Nou net komt die teringherrie makende auto van ze door de straat scheuren. Helaas ze zijn weer terug. Vanwege de takkeherrie van hun auto's (illegale uitlaten) hoop ik al een jaar of 5 dat ze misschien daar blijven. Helaas weer niet. 😪
Zal ongetwijfeld weer een berg illegaal vuurwerk me zijn genomen dus we kunnen onze lol weer op de komende maanden.

Die regen ben ik echt na 1 dag alweer beu. Voordeel was dan weer wel dat het rustig was bij de horlogerie. En ik nog een leuk wit horloge met korting heb gescoord.


Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.