Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


zoooo toe aan vakantie 

Koettie schreef op 02-09-2024 om 21:13:

zoooo toe aan vakantie

Ik ook, nog 4 dagen...

JtM schreef op 02-09-2024 om 09:08:

Ugh, mijn collega heeft een Belgische radiozender opgezet ik trek dat Belgische accent echt heel slecht.

Hahaha! Wij waren daar op vakantie. Het accent kan ik wel hebben maar dat oeverloze gebruik van verkleinwoorden 😭. Groentjes, handjes enz. Komt zo infantiel over… alsof er voortdurend tegen kleine kinderen gesproken wordt. 

Maar goed, zo zullen ze ook wel wat over ons hebben

kerst schreef op 02-09-2024 om 13:11:

De parkeertarieven bij het ziekenhuis.

Nou! Idd! 
Alsof je daar voor je lol heen gaat… 


Vorige week was mijn vriend plotseling in elkaar gezakt en met de ambu afgevoerd. Ik met de auto naar het zh want kon zijn dat ue naar huis mocht later. Toen ie toch moest blijven moest ik van huis nog zijn cpap halen. Dus ben ook zo weggegaan zonder te bedenken dat ik even iets met dat kaartje moest doen, totdat ik €19,- moest betalen! Van 16:00 - 22:00 parkeren in het umcg… Het ligt te dicht bij de binnenstad, mensen maakten er misbruik van, snap het wel maar poeh… Ben daarna maar op de fiets teruggegaan.

Ik heb nachtdienst  en ben bijna de hele nacht met ( achterstallige ) administratie  bezig geweest.    Mijn hoofd zoemt ervan .  Heb t hartstikke  warm en ben moe. Nog ruim 1,5 uur en dan kan ik naar huis.

Vannacht zeker 5 keer moeten plassen en aantal keer kramp in kuiten gehad. En ja ik slik magnesium en loop al bij de fysio maar word er horendol van. Heb gisteravond ook niet superveel gedronken, gisteren overdag wel flink water omdat ik koppijn had en laat had van de warmte.

Mijn buren zijn altijd vroeg op, gaan dan op het balkon rommelen. Vanmorgen om 6 uur en ik kon niet meer slapen. Zo irritant! 

ochtend misselijkheid 

JtM

JtM

03-09-2024 om 09:33 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 03-09-2024 om 00:18:

[..]

Hahaha! Wij waren daar op vakantie. Het accent kan ik wel hebben maar dat oeverloze gebruik van verkleinwoorden 😭. Groentjes, handjes enz. Komt zo infantiel over… alsof er voortdurend tegen kleine kinderen gesproken wordt.

Maar goed, zo zullen ze ook wel wat over ons hebben

Haha ja verschrikkelijk! Collega heeft eind van de ochtend een andere zender opgezet 

Knap dat precies op die schaarse momenten weer mensen langskomen voor zakelijke afspraken

En weer ongesteld. Bah.

Even balen voor kind.
Hij is vandaag vrij en aangezien het ontzettend warm is, wou hij naar het zwembad 
Zwembad in ons dorp sluit altijd op de laatste dag van de vakantie 
Ander zwembad in de stad blijkt gesloten wegens onderhoud  

Ik wordt ‘s ochtends steeds wakker van de krantenbezorger van de buren. Die heeft dan muziek in een vreemde taal opstaan op zijn telefoon ofzo 🙃

aan mezelf. Ik zit mezelf een beetje in de weg vandaag. Komt niks uit mijn handen. Meh. 

Er druppelt regen uit de regenpijp op het klusplastic gedoe van de buren. Irritant geluid, precies onder slaapkamerraam. 

Mijn kitten sloopt mijn bank. Heb ik er een bankhoes overheen gedaan. Kruipt hij eronder 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.