Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


JtM

JtM

02-09-2024 om 09:08 Topicstarter

Ugh, mijn collega heeft een Belgische radiozender opgezet  ik trek dat Belgische accent echt heel slecht. 

Chantal2022 schreef op 01-09-2024 om 19:01:

[..]


Ik ga binnenkort voor het eerst in mijn volwassen leven naar een Landal huisje en het is echt mijn angst dat ik naast een feestgroep kom te zitten

Ik dacht dat er wel regels zouden zijn over geluidsoverlast tot bepaalde tijd

Geen idee of er regels zijn. Ze zijn er wel op aangesproken. Meerdere keren en het is iets minder geworden . Dit zijn mensen die zich sowieso niet aan regels en fatsoensnormen houden.

Het is ook gewoon pech. We hebben vaker een Landal huisje (of van andere parken) gehad. En dit nog nooit gehad. Zij zijn gelukkig ook niet de norm van de mensen die hier zijn.

ik word gek van de muggenbulten , waarom Bestaan die krengen  

De parkeertarieven bij het ziekenhuis.

aan het geblunder van het bedrijf wat hordeuren komt plaatsen. Ik zal blij zijn als het geplaatst is. 

Dat ik vanmiddag voor niks naar een zogenaamde kick-off ben geweest

Op het werk gaan we over op een op een nieuw systeem, dus zouden de collega's die daarmee moeten gaan werken erin meegenomen worden.
Helemaal prima.

1. Het werd opgenomen, dus ik had het gewoon terug kunnen kijken/luisteren.
2. Mijn oor zit half dicht, dus moest echt moeite doen alles te volgen (dacht dat het wel zou gaan)
3. Er was een testomgeving, maar alleen beschikbaar voor de ''leider''. Wij moesten dus alleen luisteren/meekijken. Daar kan ik dus helemaal niks mee.

Mensen moeten dat soort dingen eens wat duidelijk communiceren!

noas_1993 schreef op 02-09-2024 om 17:14:

Dat ik vanmiddag voor niks naar een zogenaamde kick-off ben geweest

Op het werk gaan we over op een op een nieuw systeem, dus zouden de collega's die daarmee moeten gaan werken erin meegenomen worden.
Helemaal prima.

1. Het werd opgenomen, dus ik had het gewoon terug kunnen kijken/luisteren.
2. Mijn oor zit half dicht, dus moest echt moeite doen alles te volgen (dacht dat het wel zou gaan)
3. Er was een testomgeving, maar alleen beschikbaar voor de ''leider''. Wij moesten dus alleen luisteren/meekijken. Daar kan ik dus helemaal niks mee.

Mensen moeten dat soort dingen eens wat duidelijk communiceren!

Vanaf wanneer moet je er mee gaan werken?

Toch altijd wonderlijk dat de (eerst pubers) jongvolwassen kinderen keurig volgens afspraak op het boodschappenlijstje schrijven als ze de laatste chocopasta/cola/chips hebben gepakt uit de voorraadkast en dat ze dat voor uien niet voor elkaar krijgen. 
Ze moesten gisteren samen koken en hebben dus de uien op gemaakt.  Ik dacht dat er nog 3 waren. Even nog een keer naar de J, zo geen zin in. Helaas moet ik wel, want ik ben degene die op tijd moet eten. 

kerst schreef op 02-09-2024 om 13:11:

De parkeertarieven bij het ziekenhuis.

Ja goeie ergernis. Je komt er meestal al niet voor je plezier en dan ook nog flink moeten dokken.

Bakblik schreef op 02-09-2024 om 17:35:

Toch altijd wonderlijk dat de (eerst pubers) jongvolwassen kinderen keurig volgens afspraak op het boodschappenlijstje schrijven als ze de laatste chocopasta/cola/chips hebben gepakt uit de voorraadkast en dat ze dat voor uien niet voor elkaar krijgen.
Ze moesten gisteren samen koken en hebben dus de uien op gemaakt. Ik dacht dat er nog 3 waren. Even nog een keer naar de J, zo geen zin in. Helaas moet ik wel, want ik ben degene die op tijd moet eten.

Hahaha uien zijn niet lekker genoeg

Het zal wel door het drukkende weer komen maar de hele dag al koppijn.

Dolfje schreef op 02-09-2024 om 18:41:

Het zal wel door het drukkende weer komen maar de hele dag al koppijn.

hier geen hoofdpijn, maar wel lamlendig, moe. 

Ben effe klaar met die blaasontsteking de pijn het tig keer lopen voor 3 pijnlijke druppels. 
Hoop dat de kuur snel aan slaat.

Friezinnetje schreef op 02-09-2024 om 18:42:

[..]

hier geen hoofdpijn, maar wel lamlendig, moe.

Oeh misschien toch zomergriep/-verkoudheid..

Hier is het heel benauwd en vochtig, daar krijg je ook koppijn van,  bij jullie speelt dat niet… misschien toch even huisarts bellen morgen? 🌷

Loulou39 schreef op 02-09-2024 om 21:09:

[..]

Oeh misschien toch zomergriep/-verkoudheid..

Hier is het heel benauwd en vochtig, daar krijg je ook koppijn van, bij jullie speelt dat niet… misschien toch even huisarts bellen morgen? 🌷

nou het is hier ook benauwd en vochtig, dus ja

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.