Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mama-Inge schreef op 01-09-2024 om 14:03:

[..]

Maar scannen ze bij de ah dan echt alles weer? Bij de jumbo is het iets van 5 of 10 willekeurige producten die ze dan opnieuw moeten scannen, heb meestal een stuk of 4 tassen in mijn wagentje staan, dus dat is dan 2 a 3 producten per tas

Ja alles, niet alleen het dure spul.

Dolfje schreef op 01-09-2024 om 14:04:

[..]

Ja alles, niet alleen het dure spul.

Dan is het idd lastig. Zoals hierboven gezegd, bij Jumbo 5 artikelen en door. 

Dolfje schreef op 01-09-2024 om 14:04:

[..]

Ja alles, niet alleen het dure spul.

Dat is inderdaad irritant 

huh, bij de AH hier is het ook soms 5 of soms 10 artikelen. Dat is wel gek, als alles opnieuw moet zou ik ook gek van worden..

Muziekfestival in het dorp waar ik vandaag ben.

We zijn er even naartoe gewandeld. Maar alle bands hebben enorme geluidsinstallaties bij zich en de muziek is dus ooooooooooorverdovend hard. 🙉    
Waarom moet dat toch?  
Gauw weer naar huis.

Mensen die in een groep menen de hele tijd bijdehand te moeten doen. Als iemand wat wil vertellen wil ik dat verhaal horen en geen gezeik/getut over bepaalde woordkeuze waarop vervolgens dat hele verhaal niet meer wordt vertelt.

AH zelfscan hier heeft al die problemen niet. Af en toe een controle en dan checken ze een paar items, nooit alles.

Herfstappeltaart schreef op 10-08-2024 om 09:51:

[..]

Ik heb laatst cornetto-achtigen gekocht bij Lidl. Zes in een doos met de smaak karamel-zeezout. Verrukkelijk waren ze. Met ook nog in dot karamel in het midden èn chocola in de punt. Omgerekend nog geen 45 cent per stuk.

Ik zie je reactie nu pas 😂, ik kom hier niet zo vaak. Beetje laat maar het is nog zomer, ik ga ze inslaan. Dank voor de tip!

Miekje6 schreef op 01-09-2024 om 16:39:

huh, bij de AH hier is het ook soms 5 of soms 10 artikelen. Dat is wel gek, als alles opnieuw moet zou ik ook gek van worden..

Ja hier wisselend.  Soms moeten ze 3 of 5 artikelen scannen, soms 10 of soms alles. Alles is wel echt heel vervelend inderdaad.  

Moxxie schreef op 01-09-2024 om 18:32:

[..]

Ik zie je reactie nu pas 😂, ik kom hier niet zo vaak. Beetje laat maar het is nog zomer, ik ga ze inslaan. Dank voor de tip!

Hahaha ik hoop dat ze ze nu nog hebben.

Bailey26 schreef op 31-08-2024 om 08:06:

Wij zijn een weekend weg.
Gisteren viel al op dat er veel bepaalde 'types' rondlopen hier. En ja hoor zo ook onze buren aan een kant.
Om 23.00 uur kwam het thuis en had het nog wat familie meegenomen die ergens anders op het park verblijven.
Muziek op standje oor beschadiging en een hoop geschreeuw en gescheld. Gelukkig werd het tegen 03.00 uur wat stiller. Natuurlijk ligt er nu overal glas en zooi.
ben benieuwd wat vanavond gaat brengen.

Man zei ook al waarom wil je als mens zo zijn?!
Vind het ook zo sneu voor die peuter die ze mee hebben. Die groeit hierin op.


Ik ga binnenkort voor het eerst in mijn volwassen leven naar een Landal huisje en het is echt mijn angst dat ik naast een feestgroep kom te zitten

Ik dacht dat er wel regels zouden zijn over geluidsoverlast tot bepaalde tijd

Chantal2022 schreef op 01-09-2024 om 19:01:

[..]


Ik ga binnenkort voor het eerst in mijn volwassen leven naar een Landal huisje en het is echt mijn angst dat ik naast een feestgroep kom te zitten

Ik dacht dat er wel regels zouden zijn over geluidsoverlast tot bepaalde tijd

Ik heb al heel wat Landal parken gehad en dat is mij nog nooit overkomen of er regels zijn geen idee maar bij ons is het tot nu toe altijd goed gegaan.

Tuinfluiter schreef op 01-09-2024 om 19:51:

[..]

Ik heb al heel wat Landal parken gehad en dat is mij nog nooit overkomen of er regels zijn geen idee maar bij ons is het tot nu toe altijd goed gegaan.

Bij mij ook.

Aan alles wat ik altijd moet/wil. De komende twee dagen heb ik weekend en ik dacht dat ik vooral een beetje bij ging komen van een drukke week. Maar ondertussen heb ik alweer zoveel dingen bedacht die ik moet/wil/fijn zouden zijn om gedaan te hebben dat ik alweer niet weet waar ik moet beginnen. Nou ja. Eerst maar slapen en morgenochtend naar sportles. En dan zien we vanaf daar wel weer verder. 

Moosey schreef op 01-09-2024 om 22:19:

Aan alles wat ik altijd moet/wil. De komende twee dagen heb ik weekend en ik dacht dat ik vooral een beetje bij ging komen van een drukke week. Maar ondertussen heb ik alweer zoveel dingen bedacht die ik moet/wil/fijn zouden zijn om gedaan te hebben dat ik alweer niet weet waar ik moet beginnen. Nou ja. Eerst maar slapen en morgenochtend naar sportles. En dan zien we vanaf daar wel weer verder.

Wat bij mij (soms) helpt is het per dag te bekijken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.