Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Herfstappeltaart schreef op 01-09-2024 om 08:13:

Aan het feit dat ik nergens meer tegen lijk te kunnen. Gisteravond visite gehad, was supergezellig en ze gingen om twaalf uur weg. Nu hoofdpijn, brak. En ik drink niet eens alcohol.

Blijkbaar moet mijn leven regelmatig en rustig zijn om me goed te blijven voelen.

Herkenbaar Herfstappeltaart. 

Vorige week zondagavond een verjaardag gehad. Sliep pas om 3 uur of zo. Terwijl ik al om 23 uur op bed lag. Maandag zo brak als wat.

DGHK schreef op 31-08-2024 om 23:41:

Net bij buren in de straat even aan de deur geweest of aub de muziek wat zachter kan. Niet uit, zachter. De bas die dreunt het hele dorp door en iedereen loopt te schreeuwen om erbovenuit te komen.
Het feestje is ter ere van de 1ste verjaardag van hun kind! Die trouwens natuurlijk niet thuis is, anders kan ie niet slapen. Als die muziek zachter kan kunnen wij (en anderen wellicht) ook slapen.

Let wel, dit zijn mensen die om 22.05 bij mensen voor de deur staan als die een feestje hebben. Dan moet de muziek toch echt zachter, omdat hun prinsje anders niet kan slapen.

Woon je bij mij in het dorp? De tijd komt precies overeen.  Net na 23.45 werd het wat rustiger. Met de windrichting van gisteravond zaten wij ook nog in de zachte dreunen van Mysterieland. 

Nou, het was überhaupt een vrij extreem feestjes-weekend volgens mij. Hier zowel vrijdag als zaterdag feestjes/lawaai en meerdere keren vuurwerk. Allebei de nachten met oordoppen geslapen. t Zal hopelijk wel weer afnemen met de feestjes-dichtheid.

Grindelwald schreef op 01-09-2024 om 08:50:

[..]

Herkenbaar Herfstappeltaart.

Vorige week zondagavond een verjaardag gehad. Sliep pas om 3 uur of zo. Terwijl ik al om 23 uur op bed lag. Maandag zo brak als wat.

O ik ben dus niet de enige..gelukkig (nou ja, niet voor jou natuurlijk).

Bakblik schreef op 01-09-2024 om 08:52:

[..]

Woon je bij mij in het dorp? De tijd komt precies overeen. Net na 23.45 werd het wat rustiger. Met de windrichting van gisteravond zaten wij ook nog in de zachte dreunen van Mysterieland.

Haha, wij zitten niet bij Mysterieland in de buurt.
Hier werd het pas om 2.15 rustig helaas.

Alweer steekproef bij de zelfscan van Ah en dan is ze ook nog buiten de poortjes ergens mee bezig en niet meteen bij ons. Ik ga voortaan weer bij de gewone kassa want dit wordt wel echt irritant. Echt 3 van de 4 keer word ik gecontroleerd.
Niks sneller dus die zelfscan.

Aan iemand die midden in de nacht luid :  'links links links'  zingend voorbij fietste.... De hele straat weer wakker.

Dolfje schreef op 01-09-2024 om 10:41:

Alweer steekproef bij de zelfscan van Ah en dan is ze ook nog buiten de poortjes ergens mee bezig en niet meteen bij ons. Ik ga voortaan weer bij de gewone kassa want dit wordt wel echt irritant. Echt 3 van de 4 keer word ik gecontroleerd.
Niks sneller dus die zelfscan.

Het schijnt er vanaf te hangen wat voor producten je hebt. En of je producten haalt die in de bonus zijn.

Dolfje schreef op 01-09-2024 om 10:41:

Alweer steekproef bij de zelfscan van Ah en dan is ze ook nog buiten de poortjes ergens mee bezig en niet meteen bij ons. Ik ga voortaan weer bij de gewone kassa want dit wordt wel echt irritant. Echt 3 van de 4 keer word ik gecontroleerd.
Niks sneller dus die zelfscan.

Oh ik heb bij de AH ook vrij vaak controle en zeker als ik bijvoorbeeld een product dubbel scan en er dus eentje weer vanaf haal of als mijn kinderen scannen (en te lang de tijd nemen per product). Vanochtend bij de Plus ook een foutje gemaakt en tot 2x toe iets 2x gescand en 1x verwijderd en toen was ik dus eigenlijk wel verbaasd dat ik geen controle kreeg. 

Dat alle leuke activiteiten precies op dezelfde dag zijn. En dit is niet de eerste keer...

Broodjebrie schreef op 01-09-2024 om 11:48:

[..]

Het schijnt er vanaf te hangen wat voor producten je hebt. En of je producten haalt die in de bonus zijn.

Maar het is toch logisch dat je aanbiedingen neemt als ze die aanbieden. Ik vind het echt verrekte irritant worden hoe vaak het nu is. Sta ik zelf te scannen en dan moet ze het nog eens allemaal gaan doen. Waarom zou ik het dan voortaan nog zelf doen?

Dat ik de jaren oude chatberichten van Facebook niet verwijderd krijg .

Dolfje schreef op 01-09-2024 om 13:45:

[..]

Maar het is toch logisch dat je aanbiedingen neemt als ze die aanbieden. Ik vind het echt verrekte irritant worden hoe vaak het nu is. Sta ik zelf te scannen en dan moet ze het nog eens allemaal gaan doen. Waarom zou ik het dan voortaan nog zelf doen?

Misschien een idee om alle boodschappen gewoon in de mand of kar te laten tot controle.Volgens mij bij elke Albert Heijn veel scancontroles. 

Dolfje schreef op 01-09-2024 om 13:45:

[..]

Maar het is toch logisch dat je aanbiedingen neemt als ze die aanbieden. Ik vind het echt verrekte irritant worden hoe vaak het nu is. Sta ik zelf te scannen en dan moet ze het nog eens allemaal gaan doen. Waarom zou ik het dan voortaan nog zelf doen?

Maar scannen ze bij de ah dan echt alles weer? Bij de jumbo is het iets van 5 of 10 willekeurige producten die ze dan opnieuw moeten scannen, heb meestal een stuk of 4 tassen in mijn wagentje staan, dus dat is dan 2 a 3 producten per tas

kerst schreef op 01-09-2024 om 13:57:

[..]

Misschien een idee om alle boodschappen gewoon in de mand of kar te laten tot controle.Volgens mij bij elke Albert Heijn veel scancontroles.

Dan heb ik ze nog vaker vast. En in de mand dan gaat het zeker fout. Nu is het uit de mand, scannen en in de tas. Weet ik zeker dat ik alles heb gedaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.