Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


DHL kwam uiteindelijk pas om 17.20

Bakblik schreef op 04-09-2024 om 15:06:

Dat de "Joegoslaven" van het hoekje toch weer teruggekomen zijn na hun tripje naar hun thuisland. Ik had ze nog niet gezien, hoewel de schoolvakanties al afgelopen zijn hier. Nou net komt die teringherrie makende auto van ze door de straat scheuren. Helaas ze zijn weer terug. Vanwege de takkeherrie van hun auto's (illegale uitlaten) hoop ik al een jaar of 5 dat ze misschien daar blijven. Helaas weer niet. 😪
Zal ongetwijfeld weer een berg illegaal vuurwerk mee zijn genomen dus we kunnen onze lol weer op de komende maanden.

Ah nee, dat is echt balen... Elke keer de politie bellen als ze weer bezig zijn? Of contact met de wijkagent opnemen?

Van een ' kennis ' over of de zorgtoeslag al bekend is. Zien bedragen staan van 99 euro of 154 euro voor alleen staand voor 2025.
Lang leve internet spotten.🤪

nog even ter aanvulling, geërgerd omdat er veel verschillende dingen er over te lezen zijn

Cindy79 schreef op 04-09-2024 om 20:12:

Van een ' kennis ' over of de zorgtoeslag al bekend is. Zien bedragen staan van 99 euro of 154 euro voor alleen staand voor 2025.
Lang leve internet spotten.🤪

Kijk je wel op toeslagen.nl? Daar vind je de juiste bedragen.

SuzyQFive schreef op 04-09-2024 om 19:32:

[..]

Ah nee, dat is echt balen... Elke keer de politie bellen als ze weer bezig zijn? Of contact met de wijkagent opnemen?

Het klussen aan de auto's dat mag, want dat is hun "hobby" zeggen ze zelf als wij de wijkagent bellen. Dat vuurwerk is iedere avond heel laat (geen vast tijdstip) 1 of 2 knallen en dan is het weer rustig.  De hond van de andere buren is dan volledig over zijn theewater maar dat telt niet voor een "heterdaadje".

De buurt is er al een jaar of 5 mee bezig. Nog steeds zonder resultaat en het zijn koophuizen dus er uitzetten kan ook niet. 

voor de zoveelste keer word ik wakker met pijn in mijn rug. Een kwartiertje trekt het weer weg. Aan het matras ligt het niet, hoop ik. Die is pas 3 jaar oud, voorheen had ik het niet. Het is meer verkrampte spieren denk ik.

Vervelende hoofdpijn.. Gister tijdens het werken werd het steeds erger en heel misselijk erbij. Gisteravond ging het beter maar nu weer die misselijkheid en neemt de hoofdpijn weer toe. 
Zometeen fysio en totaal geen zin! Maar de laatste tijd is het vaak niet doorgegaan dus wil niet weer afzeggen 

Naminokurashi schreef op 05-09-2024 om 09:46:

voor de zoveelste keer word ik wakker met pijn in mijn rug. Een kwartiertje trekt het weer weg. Aan het matras ligt het niet, hoop ik. Die is pas 3 jaar oud, voorheen had ik het niet. Het is meer verkrampte spieren denk ik.

Hoelang is het geleden dat je j3 matras hebt omgedraaid?

Naminokurashi schreef op 05-09-2024 om 09:46:

voor de zoveelste keer word ik wakker met pijn in mijn rug. Een kwartiertje trekt het weer weg. Aan het matras ligt het niet, hoop ik. Die is pas 3 jaar oud, voorheen had ik het niet. Het is meer verkrampte spieren denk ik.

Niet genoeg gedronken? Stress?

Broodjebrie schreef op 05-09-2024 om 10:19:

[..]

Hoelang is het geleden dat je j3 matras hebt omgedraaid?


elke maand, ik draai de matras om, dus van kop, naar kont en boven naar onder

Ik krijg de hele tijd op facebook reclame voor een airco in huis. Op de foto hangt die airco recht boven een antieke kast. Ben ik dan de enige die denkt, met al die droge lucht is die kast binnen de kortste keren naar zijn grootje?

ergernis van jan doedel en toch erger ik me eraan. 

Zo 'n verschrikkelijk gehaaste, onsympathieke vertegenwoordiger .



Ik kan wel janken!

Mijn oor zit al anderhalve week dicht en ik had gehoopt dat als de huisarts mijn oor uit had gespoten ik alles weer zou horen, maar helaas..
Het zit tegen mijn trommelvlies aan en mijn gehoorgang loopt in een bocht (hebben meerdere mensen hoor) in plaats van recht.

Nu moet ik nog een dagje goed oliën en morgen terug, hopen dat het helpt!
Maar hadden ze niet gelijk een doorverwijzing kunnen geven!?

(kreeg wel een compliment dat ik al goed had gedruppeld en geolied)

De ondertiteling op de commerciële zenders!
Ik heb graag ondertiteling aan, zeker als er meerdere mensen door elkaar praten.   Het is soms verbazingwekkend hoe dingen geschreven worden.  Het lijkt alsof de persoon (?) die dat doet geen idee heeft waar het programma over gaat. Sommige woorden worden fonetisch geschreven.   Hoofdletters te pas en te onpas.
Vanmiddag naar SBS6 gekeken, echt bijzonder slordig.
Ook op RTL4  kom ik vaak de raarste 'vertalingen' tegen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.