Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Friezinnetje schreef op 26-08-2024 om 16:51:

[..]

ik vind het niet leuk, en ik ken er vele die het niet leuk vinden.

Dat blijf je toch houden. De ene vind iets heel leuk en een ander weer niet. Zo heb ik boer zoekt vrouw nooit bergrepen. 

dat ik op mijn roostervrije dag gammel ben geworden. Rommelende buik, slap in mijn benen, licht gevoel in mijn hoofd. Ik lig nu een uurtje in bed en voel de koorts opkomen. Man was zo lief om eerder naar huis te komen om de kinderen naar zwemles te brengen 

Client heeft een klacht ingediend. Prima, mag en kan het inhoudelijk prima onderbouwen. Maar moet nu de week voor mn vakantie op een vrije dag met ov naar een stad op ruim een uur afstand om bij de commissie te praten. Meh, ben moe. Nog 18 dagen voor mn vakantie 

Koettie schreef op 26-08-2024 om 18:37:

Client heeft een klacht ingediend. Prima, mag en kan het inhoudelijk prima onderbouwen. Maar moet nu de week voor mn vakantie op een vrije dag met ov naar een stad op ruim een uur afstand om bij de commissie te praten. Meh, ben moe. Nog 18 dagen voor mn vakantie

oh dat is heel vervelend idd. Heb ik ook een keer gehad. En een paar dagen na het gesprek komt client bij me en zegt: Ja, eigenlijk had je ook wel gelijk, maar ja. 

Bij deze man niet. En hij mag het doen maar word er gewoon moe van haha. En zodra deze is afgewezen komt er een nieuwe klacht vermoed ik. Maar goed, dat is dan na mn vakantie, dan heb ik weer wat energie hoop ik. 

Netherfield schreef op 26-08-2024 om 17:06:

Volgens mij heeft onze kat pijn. Volgens man niet en hoef ik er dus niet mee naar de dierenarts. Zucht.

Een kat laat niet snel merken dat hij pijn heeft, dus als jij dat wel ziet dan zou ik meteen een afspraak maken.

Netherfield schreef op 26-08-2024 om 17:06:

Volgens mij heeft onze kat pijn. Volgens man niet en hoef ik er dus niet mee naar de dierenarts. Zucht.

En wat zei de dierenarts? Of heb je morgen een afspraak?

JtM

JtM

27-08-2024 om 16:34 Topicstarter

Vervelende muggenbeten waar ik allergisch op reageer... 

Gisteren voelde ik me voor het eerst in tijden weer eens normaal fit en vandaag ben ik weer zo  ontzettend moe. Heb ook niet heel best geslapen.
Nog 1,5 week en dan vakantie, hopelijk trekt het dan een beetje bij.

Ik trek niet vaak meer geld uit de flappentap, maar wat geld in huis hebben kan geen kwaad, dus nu ik wat betaald heb wat niet met de kaart kon, weer even naar dat ding toe om 50 euro op te halen. Krijg ik 5 x 10 euro, terwijl ik gewoon één biljet achter de hand wil hebben. Zal je altijd zien dat als ik kleine coupures wil, dat alleen 50 euro mogelijk is!

Auwereel schreef op 27-08-2024 om 17:30:

Ik trek niet vaak meer geld uit de flappentap, maar wat geld in huis hebben kan geen kwaad, dus nu ik wat betaald heb wat niet met de kaart kon, weer even naar dat ding toe om 50 euro op te halen. Krijg ik 5 x 10 euro, terwijl ik gewoon één biljet achter de hand wil hebben. Zal je altijd zien dat als ik kleine coupures wil, dat alleen 50 euro mogelijk is!

Ik haal ook niet vaak meer geld uit de automaat maar ik krijg altijd de keuze, in welke biljetten ik het bedrag wil hebben. Misschien waren de € 50,- biljetten op en kreeg je daardoor geen keuze.

ik zit onder de muggenbulten   
denk dat er iets in mijn lens zat heb ze al bijna 5 uur niet meer in maar mijn oog is nog steeds rood 

Auwereel schreef op 26-08-2024 om 16:27:

[..]

jazeker, omdat blijkt dat de cavia geopereerd moet worden, het oogje moet eruit vanwege veel te hoge oogdruk.

Operatie is goed gegaan. Cavia is weer thuis en eet goed.

Geen oog ziet er nu al beter uit dan hoe het oog eruit zag. Hopelijk blijft het goed gaan!

watertoren schreef op 26-08-2024 om 17:40:

[..]

Dat blijf je toch houden. De ene vind iets heel leuk en een ander weer niet. Zo heb ik boer zoekt vrouw nooit bergrepen.

Ik ook niet. Zal wel te hoog gegrepen zijn voor ons.

Rogue schreef op 27-08-2024 om 22:31:

ik zit onder de muggenbulten
denk dat er iets in mijn lens zat heb ze al bijna 5 uur niet meer in maar mijn oog is nog steeds rood

Oeps, dit is een beetje ongelukkige volgorde van berichtjes! Rogue, ik hoop dat jouw oog snel vanzelf beter wordt!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.