Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Rogue schreef op 26-08-2024 om 10:41:

aan mezelf… ik ga op vakantie en sta stijf van de spanning, heb mezelf maar even geterug getrokken want anders ga ik mijn koffer weer herinrichten

Sterkte en een fijne vakantie Komt vast goed. 

Aan mijn man. Hij ging zaterdag boodschappen doen en hij vroeg mij een boodschappenlijstje te maken. Vervolgens vond hij (in de winkel) dat we een paar dingen nog niet nodig hadden en nu waren 2 dingen van de kinderen zaterdagavond al op, dus die had ik gisteren maar alsnog gehaald bij een andere winkel. Net vraagt hij of ik vanochtend toevallig ook yoghurt voor zijn ontbijt gehaald had, want die is nu dus (ook) op. Zucht als ik dan toch een boodschappenlijstje moet maken, neem dan ook gewoon mee wat erop staat..

Ga op mijn bril zitten, hoop dat de opticien hem terug in model krijgt
Zo'n hekel aan, zo'n bezoekje aan de opticien duurt altijd zo lang.

SuzyQFive schreef op 26-08-2024 om 11:52:

[..]

Ze maken een zgn DBC aan op het moment dat de aanvraag voor de behandeling gedaan wordt. Dan start administratief de behandeling. Heel irritant…


Heb ik dus eens gehad bij een informerend gesprek met de gynaecoloog in december. Afgesproken dat ik erover na zou denken. Vervolgens verzekering aangepast en in januari gebeld dat ik die behandeling wilde. Vervolgens kreeg ik het niet vergoed want het DBC was in december aangemaakt. Tegen geprotesteerd en met succes gelukkig (behandeling kostte €1700).

O is dat het? Dankjewel voor de toelichting, weer wat geleerd.

ik lees al heel lang de Libelle. Ik erger me aan Nico. Hij heeft het over genomen van Hans die ik ook niet las. Ik weet dat Hans is overleden maar wat schreef die man saai. En nu hebben we Nico. Hij was laatst bij VI en ja die man is echt vreselijk. 

Herfstappeltaart schreef op 26-08-2024 om 07:05:

[..]

Arme cavia. Wel vervelend dat je nu net moet oppassen.

jazeker, omdat blijkt dat de cavia geopereerd moet worden, het oogje moet eruit vanwege veel te hoge oogdruk.

watertoren schreef op 26-08-2024 om 16:06:

ik lees al heel lang de Libelle. Ik erger me aan Nico. Hij heeft het over genomen van Hans die ik ook niet las. Ik weet dat Hans is overleden maar wat schreef die man saai. En nu hebben we Nico. Hij was laatst bij VI en ja die man is echt vreselijk.

dan pastte hij daar prima, dat hele programma is vreselijk, net als alle vaste mensen daar aan tafel

Ik erger me aan een  collega  die heel geïrriteerd  reageert als ik iets vraag. Hij vind dat ik me maar onnodig  druk maak om dingen en stomme  vragen stel.

Friezinnetje schreef op 26-08-2024 om 16:28:

[..]

dan pastte hij daar prima, dat hele programma is vreselijk, net als alle vaste mensen daar aan tafel

O nee, die vaste mannen vind ik heel erg leuk. Nico niet. Het is niet voor niks een kijkcijferbom. 

Auwereel schreef op 26-08-2024 om 16:27:

[..]

jazeker, omdat blijkt dat de cavia geopereerd moet worden, het oogje moet eruit vanwege veel te hoge oogdruk.

watertoren schreef op 26-08-2024 om 16:47:

[..]

O nee, die vaste mannen vind ik heel erg leuk. Nico niet. Het is niet voor niks een kijkcijferbom.

ik vind het niet leuk, en ik ken er vele die het niet leuk vinden.

Friezinnetje schreef op 26-08-2024 om 16:28:

[..]

dan pastte hij daar prima, dat hele programma is vreselijk, net als alle vaste mensen daar aan tafel

Nou inderdaad. 

Auwereel schreef op 26-08-2024 om 16:27:

[..]

jazeker, omdat blijkt dat de cavia geopereerd moet worden, het oogje moet eruit vanwege veel te hoge oogdruk.

Oh nee, wat erg!
sterkte!

Volgens mij heeft onze kat pijn. Volgens man niet en hoef ik er dus niet mee naar de dierenarts. Zucht. 

Mijn man heeft de honden lekker op botjes laten kauwen op de nieuwe bank. Heel de bank onder de witte vlekken.  Maar weer  zien hoe ik dat schoon krijg...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.