Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Auwereel schreef op 27-08-2024 om 22:44:

[..]

Operatie is goed gegaan. Cavia is weer thuis en eet goed.

Geen oog ziet er nu al beter uit dan hoe het oog eruit zag. Hopelijk blijft het goed gaan!

Gelukkig. Zo erg als er iets is met een dier. Ik hoop ook dat het goed blijft gaan en dat hij of zij weer lekker de dingen gaat doen die hij altijd deed.

Auwereel schreef op 27-08-2024 om 22:45:

[..]

Oeps, dit is een beetje ongelukkige volgorde van berichtjes! Rogue, ik hoop dat jouw oog snel vanzelf beter wordt!

Hoop het ook, doet gelukkig geen pijn en was al minder rood.

Maar tis gewoon vervelend

Auwereel schreef op 27-08-2024 om 22:44:

[..]

Operatie is goed gegaan. Cavia is weer thuis en eet goed.

Geen oog ziet er nu al beter uit dan hoe het oog eruit zag. Hopelijk blijft het goed gaan!

O fijn!

En beterschap Rogue!

Dat ik mijn roze bh nergens kan vinden, mijn lievelings bh ook nog. Ik had m pas gewassen in een wasnetje. Het wasnetje ligt op de wasmachine maar de bh kan ik nergens vinden. 
Ok, geen wereldprobleem maar toch 

Heb je die BH misschien aan, kijk eens even  onder je blouse!

Dat ik mijn haar alleen met grote moeite en veel hulpmiddelen nog enigszins in model kan krijgen en pas volgende week een kappersafspraak heb.
Oké geen echt ernstig probleem maar ik baal.

Beterlaat2021! schreef op 28-08-2024 om 12:38:

Heb je die BH misschien aan, kijk eens even onder je blouse!

nope 

oudmaarnognietkoud schreef op 28-08-2024 om 12:45:

[..]

nope

Soms doe ik hem 's-avonds uit en leg hem dan in een hoekje van de bank en dan beland er wel eens een kussentje of een tijdschrift op.

Puberdames en ik hebben nog vakantie. Warm weer dus ik stel voor naar een strandje te gaan. Wil ik niet zegt jongste puber. Met een heel verhaal waarom. Dus ik stel een zwembad voor. Heb ik geen zin in zegt oudste. En dan zeker over een uur zeuren dat ze zich vervelen… Dat was toch een stuk makkelijker toen ze kleiner waren!

Netherfield schreef op 28-08-2024 om 13:24:

Puberdames en ik hebben nog vakantie. Warm weer dus ik stel voor naar een strandje te gaan. Wil ik niet zegt jongste puber. Met een heel verhaal waarom. Dus ik stel een zwembad voor. Heb ik geen zin in zegt oudste. En dan zeker over een uur zeuren dat ze zich vervelen… Dat was toch een stuk makkelijker toen ze kleiner waren!

Oh echt he. Hier begint dat al, terwijl ze echt nog te jong zijn om al puber te zijn.  

Beterlaat2021! schreef op 28-08-2024 om 12:38:

Heb je die BH misschien aan, kijk eens even onder je blouse!

Hahaha dit is wel een heel grappige suggestie. Jammer eigenlijk dat het niet klopte. 

Beterlaat2021! schreef op 28-08-2024 om 12:38:

Heb je die BH misschien aan, kijk eens even onder je blouse!

🤣🤣. 

Heb ik eens gehad met mijn telefoon. Ben aan het bellen met man, hij vraagt iets. Ik denk: dat moet ik opzoeken. Ondertussen graai ik dus in mijn tas en zeg in paniek tegen hem: "ik ben mijn telefoon kwijt!". Hij gierde het uit. En het duurde iets te lang voor ik door had dat ik hem aan het bellen was met die telefoon ,😅🫣

PinkFlower schreef op 28-08-2024 om 15:41:

[..]

🤣🤣.

Heb ik eens gehad met mijn telefoon. Ben aan het bellen met man, hij vraagt iets. Ik denk: dat moet ik opzoeken. Ondertussen graai ik dus in mijn tas en zeg in paniek tegen hem: "ik ben mijn telefoon kwijt!". Hij gierde het uit. En het duurde iets te lang voor ik door had dat ik hem aan het bellen was met die telefoon ,😅🫣

Haha herkenbaar. Dat gevoel van paniek dan ineens. Ik heb ook weleens mijn vader gebeld op de huistelefoon en dan vragen of hij thuis was

Mails van een collega, hoe moeilijk is het om een normale zin te typen? 
Voorbeeld ; ik had iemand telefoon jou. Weet niet wie. Stuurt mail kan jij nog is niet gedaan.
Uuuh wat zeg je? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.