Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


De aansluiting op mijn vervolgtrein gemist omdat ie niet even 1 minuut wilde wachten tot alle overstappers er waren (onze trein had vertraging, normaal gesproken hadden we 8 minuten de tijd gehad). We kwamen boven rennen en toen ging de fluit, ondanks het geroep van de snelste renners…

PinkFlower schreef op 02-08-2024 om 19:49:

[..]

Die werken helaas niet. Ik heb nu een soort nagellak die doet heel iets, iig lijkt iets te doen. Maar zodra ik heb 2 dagen vergeet kan ik weer opnieuw beginnen. Helaas.

Welke is dat? 

Ik had ooit lak van daktarin maar dat werkte voor geen meter. 

Bakblik schreef op 02-08-2024 om 19:34:

[..]

Je weet dat schimmelnagels bijna niet te genezen zijn omdat er nog steeds geen echt goed medicijnen zijn? De enige pillenkuur die zou moeten helpen heeft zulke vreselijke bijwerkingen dat ik hem niet mag hebben. Heb dus aan mijn voeten inmiddels 8 van zulke nagels.

Gun die man zijn omzet, daar krijg je echt zelf geen schimmelnagels van.

Mijn jarenlange ergernis: geen medicijn voor die vieze nagels.

Weet ik, dat het bijna niet te genezen is, maar ik weet ook dat schimmelnagels enorm besmettelijk zijn! Dus ik ben daar heel voorzichtig mee (echte smetvrees qua therapie helpt hier ook niet bij trouwens).

En zeker gun ik een fietsenmaker zijn omzet (als iemand zich meer zorgen maakt over een ander en zichzelf continue wegcijfert, dan ben ik het), maar ter geruststelling: ik had ook gebeld over het vervangen van een band en over twee weken ben ik de eerste, ze hebben het hartstikke druk, dus dat zit goed.

Eens met je ergernis over dat het bijna niet te genezen is!  Er zijn pillen die zo slecht voor je nieren zijn dat je eerst een test moet doen of je nieren het aan kunnen (vriendin van mij heeft schimmelnagels door chemo en mag deze pillen niet), echt waardeloos!

Blijft een feit dat ik vind dat je zelf ook voorzichtig moet zijn om een ander niet te besmetten en dat gebeurde hier totaal niet.

En voor jou: ik weet dus inderdaad hoe erg het is (ook van een vriendin van de sportschool die het aan haar teennagels had) en ik vind dit ook intens rot voor je! 🌸💕


Bakblik schreef op 02-08-2024 om 19:56:

[..]

Welke is dat?

Ik had ooit lak van daktarin maar dat werkte voor geen meter.

Even nagezocht. Het is excilor forte. Wel duur vond ik €22. Maar niks hielp en ik was het zat. De verkleuring wordt iig minder. Dat is iig al meer dan andere middelen deden. En de druk op de nagel voelt minder. 

Loulou39 schreef op 02-08-2024 om 20:16:

[..]

Weet ik, dat het bijna niet te genezen is, maar ik weet ook dat schimmelnagels enorm besmettelijk zijn!
Dus ik ben daar heel voorzichtig mee (smetvrees helpt ook niet trouwens).

En zeker gun ik een fietsenmaker zijn omzet (als iemand zich meer zorgen maakt over een ander en zichzelf continue wegcijfert, dan ben ik het), maar ter geruststelling: ik had ook gebeld over het vervangen van een band en over twee weken ben ik de eerste, ze hebben het hartstikke druk, dus daar maak ik me in dit geval niet druk om. Dit is een grote winkel en ze hebben veel klanten.

Eens met je ergernis over dat het bijna niet te genezen is, echt waardeloos!
Er zijn pillen die zo slecht voor je nieren zijn dat je eerst een test moet doen of je nieren het aan kunnen (vriendin van mij heeft schimmelnagels door chemo en mag deze pillen niet), echt waardeloos!

Blijft een feit dat ik vind dat je zelf voorzichtig moet zijn om een ander niet te besmetten en dat gebeurde hier totaal niet.

En voor jou: ik weet dus inderdaad hoe erg het is (ook van een vriendin van de sportschool die het aan haar teennagels had) en ik vind dit ook intens rot voor je! 🌸💕


Dank je! 🌸 en sorry.

Ik reageerde misschien wat opgefokt. Het is bij mij nu echt erg, het ziet er heel vies uit 

Komt bij dat er hier nu allerlei zaken lopen waarvan mijn stresshormonen door het dak zitten. Wil ik niet allemaal op het forum gooien vanwege herkenbaarheid maar ik zal blij zijn als het kerst is en het ene ding achter de rug is, het tweede ding goed in de steigers staat en er resultaten behaald worden in de derde zaak.

Bakblik schreef op 02-08-2024 om 20:25:

[..]

Dank je! 🌸 en sorry.

Ik reageerde misschien wat opgefokt. Het is bij mij nu echt erg, het ziet er heel vies uit


Geeft niets, want ik weet dat je lief en attent bent, door eerdere berichten🌸.

Ik zou ook absoluut niet bij je wegblijven hoor, als ik je zou kennen😁, het ging mij puur om deze meneer die het aan alle vingernagels en duimen had en mij de hele tijd aanraakte en totaal niet voorzichtig deed.

Nogmaals zoveel succes gewenst hiermee: ik hoop dat je een middel vindt om er vanaf te komen 💕 wens ik uiteraard voor iedereen! 🤞🏼

Loulou39 schreef op 02-08-2024 om 20:36:

[..]

Geeft niets, want ik weet dat je lief en attent bent, door eerdere berichten🌸.

Ik zou ook absoluut niet bij je wegblijven hoor, als ik je zou kennen😁, het ging mij puur om deze meneer die het aan alle vingernagels en duimen had en mij de hele tijd aanraakte en totaal niet voorzichtig deed.

Nogmaals zoveel succes gewenst hiermee: ik hoop dat je een middel vindt om er vanaf te komen 💕 wens ik uiteraard voor iedereen! 🤞🏼

Ik heb alleen 8 tenen besmet. Gelukkig mijn handen niet.  Sokken en schoenen aan en niemand ziet het. 😜

Bakblik schreef op 02-08-2024 om 21:24:

[..]

Ik heb alleen 8 tenen besmet. Gelukkig mijn handen niet. Sokken en schoenen aan en niemand ziet het. 😜

Bij berivita.com speciale kalknagelolie-pen met Neem olie voor 6 euro te koop. Goede review. Misschien een tip. 

Bakblik schreef op 02-08-2024 om 21:24:

[..]

Ik heb alleen 8 tenen besmet. Gelukkig mijn handen niet. Sokken en schoenen aan en niemand ziet het. 😜

Had ik gelezen, maar 8 tenen is voor jou 8 tenen teveel 💕, dat snap ik echt!
Ik hou er nu maar over op want ik heb m’n punt naar de wereld duidelijk gemaakt denk (en hoop) ik 😁: het gaat me er dus niet om of mensen het hebben, maar hoe ze er mee om gaan. 

En dikke knuffel voor jou! 🌸

Loulou39 schreef op 02-08-2024 om 22:24:

[..]

Had ik gelezen, maar 8 tenen is voor jou 8 tenen teveel 💕, dat snap ik echt!
Ik hou er nu maar over op want ik heb m’n punt naar de wereld duidelijk gemaakt denk (en hoop) ik 😁: het gaat me er dus niet om of mensen het hebben, maar hoe ze er mee om gaan.

En dikke knuffel voor jou! 🌸

Dank je! Kan wel een knuffel gebruiken op dit moment. 

Bakblik schreef op 02-08-2024 om 22:28:

[..]

Dank je! Kan wel een knuffel gebruiken op dit moment.

🌸

Bakblik schreef op 02-08-2024 om 22:28:

[..]

Dank je! Kan wel een knuffel gebruiken op dit moment.

heb je een pb gestuurd

Ja hoor, het is weer weekend (en ook nog lange schoolvakantie)en ik heb een klein stukje van mijn kies eraf

aan de 3 Gerda’s die het nodig vonden om naast elkaar te fietsen waardoor ik met geen mogelijkheid langs kon…. 
Lukt het eindelijk had ik Jut & Juul voor me aargh

Bakblik schreef op 02-08-2024 om 22:28:

[..]Dank je! Kan wel een knuffel gebruiken op dit moment.

hug.gif

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.