Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


PinkFlower schreef op 01-08-2024 om 19:06:

Dat sommige mensen denken dat het normaal is om kwetsende opmerkingen te maken tegen mensen die je niet kent. Ik heb er echt een k*tdag door gehad.
Ik heb een opvallend uiterlijk. Maar dat maakt nog niet dat je dan maar rotopmerkingen moet maken, me moet uitlachen en moet gaan wijzen. En dat 2x wanneer ik jou en je groepje waarbij je blijkbaar de stoere vent moet uithangen tegen kom.
Ik heb verstandig gedaan alsof ik het niet hoorde maar ik ben het commentaar van mensen zat! Ik voelde me ook niet meer veilig want was duidelijk dat er een reactie uitgelokt werdt. Ik weet ook dat als ik wel wat zou zeggen niemand me zou helpen of zou bijspringen want tegenwoordig weet je maar nooit. En dat terwijl het druk was. Dus ben ik maar weg gegaan terwijl ik dat eigenlijk niet wilde.

Ik ben de natuur in gegaan en heb daar op een rustig plekje een portie zitten janken. Maar het zo naar wat mensen kapot kunnen maken. Mijn zelfbeeld is al zo laag. Deze vent is mij waarschijnlijk allang weer vergeten maar ik blijf hier nog lang last van houden.
Ik krijg meer en meer een echte hekel aan mensen. Alleen kinderen die vind ik wel leuk.

Wat waardeloos zeg! Een dikke  voor jou!

Aan het feit dat bijna alle broeken altijd te lang zijn voor mij. Jeans zijn er gelukkig in lengtematen, meestal is 29/30 vrij goed,maar linnen broeken enzo....allemaal te lang  . En van korter maken knapt het model vaak niet op.

PinkFlower schreef op 01-08-2024 om 19:32:

Lief van jullie. Doet me goed. Ik heb even lekker gedouched, dat hielp ook.

Goed zo, lief zijn voor jezelf!

Wat erg voor je Pinkfower 

mensen moeten leren om zich met hun eigen zaken te bemoeien niemand vroeg om jou mening sharon

@Pinkflower

Fijn dat ik het hier even van me af kon schrijven. Fijn topic dit. Gewoon even je gal spuwen zonder dat je er meteen een heel topic voor moet openen. Thnx ❤️

PinkFlower schreef op 01-08-2024 om 19:32:

Lief van jullie. Doet me goed. Ik heb even lekker gedouched, dat hielp ook.

Gelukkig maar! Alsnog een 

Dolfje schreef op 01-08-2024 om 21:58:

[..]

Gelukkig maar! Alsnog een

Doe ik er ook nog een bij 

En van mij ook een PinkFlower!!

Bakblik schreef op 01-08-2024 om 17:03:

Dat ik "heel goedkoop" mijn jaarvoorraad shampoo heb kunnen inkopen. 2+3 gratis! Bij de kruitvat. Ik heb het meegenomen om het voordeel te hebben maar hoe kan dat?
Kunnen ze niet genoeg verkopen als ze de normale prijs iets laten zakken.
Normale prijs €5,46 per fles nu dus 5 flessen voor nog geen €11. Dan kan je ze toch ook jaarrond verkopen voor €3?

Thnx voor de tip, ik ga het in het blij topic plaatsen. Voorraad aangevuld.

Van mij ook PinkFlower

Bakblik schreef op 01-08-2024 om 17:03:

Dat ik "heel goedkoop" mijn jaarvoorraad shampoo heb kunnen inkopen. 2+3 gratis! Bij de kruitvat. Ik heb het meegenomen om het voordeel te hebben maar hoe kan dat?
Kunnen ze niet genoeg verkopen als ze de normale prijs iets laten zakken.
Normale prijs €5,46 per fles nu dus 5 flessen voor nog geen €11. Dan kan je ze toch ook jaarrond verkopen voor €3?

Toch blijven de prijzen in ons land veel te hoog.  In Duitsland is het veel goedkoper, maar daar moet je dan wel in de buurt komen of wonen.

Vijf flessen shampoo in een jaar?  Ik doe járen met één fles... (van de Lidl, eigen merk, € 1,29 - 500 ml  ...)

Beterlaat2021! schreef op 02-08-2024 om 07:13:

[..]

Toch blijven de prijzen in ons land veel te hoog. In Duitsland is het veel goedkoper, maar daar moet je dan wel in de buurt komen of wonen.

Vijf flessen shampoo in een jaar? Ik doe járen met één fles... (van de Lidl, eigen merk, € 1,29 - 500 ml ...)

Mag ik vragen hoevaak in de week je dan je haren wast? Ik krijg toch altijd zo'n vet gevoel als ik het probeer uit te stellen. Dan voel ik me onverzorgd en ga toch weer overstag. Oprecht benieuwd hoe je dat doet? 

SuzyQFive schreef op 01-08-2024 om 11:07:

[..]

Ik loop (strompel) met hetzelfde. Ik heb op een gegeven moment tramadol gehad want kon geen kant meer op en een paar weken later een spuit met corticostereoïden. Het is absoluut niet over maar kan wel zitten en slapen. Lopen wordt echt pijnlijk na een kilometer al. We zijn op vakantie en heb mijn heup nu ingetaped. Kijken of dat iets doet, dat zal een heup schelen.
Het is hier ook vaak opgezet van vocht en gisteren gloeide het erover.

Yup, jaren geleden ook zo'n spuit gehad en dat hielp wel. Toch maar even naar de huisarts dan. Bedankt voor alle adviezen 

duizel schreef op 02-08-2024 om 07:52:

[..] Mag ik vragen hoevaak in de week je dan je haren wast? Ik krijg toch altijd zo'n vet gevoel als ik het probeer uit te stellen. Dan voel ik me onverzorgd en ga toch weer overstag. Oprecht benieuwd hoe je dat doet?

Eénmaal per week.   Nooit last van vet haar -  ook nooit gehad. 

(Gebruik ook geen andere haarproducten, verf, versteviger,  weet ik veel. 
En mijn lieve Marokkaanse kapper zei altijd spontaan : ' móói haar....' )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.