Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dolfje schreef op 01-08-2024 om 08:46:

Dat het nog 40 dagen duurt voor ik vakantie heb.

Oh dan heb ik iets eerder vakantie. Nog 23 dagen.. 

Ik denk, ik ga ook eens tellen. Nog 53 dagen tot ik vakantie heb. Klinkt toch beter dan eind september ergens 😄

Slijmbeurs ontsteking in mijn heup. Pijnstilling, icepack, helpt vooralsnog weinig. Ik weet niet hoe ik moet zitten. Lopen is ook pijnlijk, fietsen gelukkig niet. 

Iemand hier nog een goede tip?

Netherfield schreef op 31-07-2024 om 23:44:

Aan dochter. Ik weet dat ze er niks aan kan doen, maar ze heeft al mijn plannen voor vanavond en morgen in de war geschopt en daar doe ik het niet zo goed op. En aan mezelf dat ik beloofd heb iets leuks te bedenken om morgenmiddag te gaan doen. En ik heb echt geeeeen ideeee…. Iemand nog tips voor Groningen/Noord Drenthe? Dochters zijn 16 en 14.

Gezellig naar het strandhuis in Meerstad (hebben ze erg lekkere lunches), ook heerlijk suppen in het Woldmeer 

oudmaarnognietkoud schreef op 01-08-2024 om 10:17:

Slijmbeurs ontsteking in mijn heup. Pijnstilling, icepack, helpt vooralsnog weinig. Ik weet niet hoe ik moet zitten. Lopen is ook pijnlijk, fietsen gelukkig niet.

Iemand hier nog een goede tip?

rust houden en evt dry needling bij de fysio. 

oudmaarnognietkoud schreef op 01-08-2024 om 10:17:

Slijmbeurs ontsteking in mijn heup. Pijnstilling, icepack, helpt vooralsnog weinig. Ik weet niet hoe ik moet zitten. Lopen is ook pijnlijk, fietsen gelukkig niet.

Iemand hier nog een goede tip?

Ik heb hetzelfde en heb buiten een spuit van de huisarts ook oefeningen van de fysio. Rek oefeningen, op je rug liggen en knie schuin naar de borst oa . En ze heeft dry needling gedaan. Volgende week donderdag weer. Ben bang dat het gewoon tijd nodig heeft. Gisteravond klein half uur gewandeld en ik voel het ook weer.

oudmaarnognietkoud schreef op 01-08-2024 om 10:17:

Slijmbeurs ontsteking in mijn heup. Pijnstilling, icepack, helpt vooralsnog weinig. Ik weet niet hoe ik moet zitten. Lopen is ook pijnlijk, fietsen gelukkig niet.

Iemand hier nog een goede tip?

Ik loop (strompel) met hetzelfde. Ik heb op een gegeven moment tramadol gehad want kon geen kant meer op en een paar weken later een spuit met corticostereoïden. Het is absoluut niet over maar kan wel zitten en slapen. Lopen wordt echt pijnlijk na een kilometer al. We zijn op vakantie en heb mijn heup nu ingetaped. Kijken of dat iets doet, dat zal een heup schelen. 
Het is hier ook vaak opgezet van vocht en gisteren gloeide het erover. 

Broodjebrie schreef op 01-08-2024 om 09:14:

[..]

Oh dan heb ik iets eerder vakantie. Nog 23 dagen..

Ik ook * ben het nu al zat*

We gaan winkelen in Assen en naar Formule-1 auto kijken die langs de Vaart scheurt. Kinderen hun favoriete oom gaat ook mee dus dan komt het vast goed. Nu nog ff manlief zover krijgen dat we de auto op 10 minuten lopen van het centrum gratis gaan parkeren.  

ik had weer een nieuwe rijinstructeur, een wat oudere man dit keer ivm vakanties, en deze had steeds zijn hoofd naar beneden zag ik uit mijn ooghoek. Ik denk wat doet hij toch, heeft hij een telefoon vast ofzo waar hij naar kijkt.. Had hij steeds zijn ogen dicht. Ik vraag hem af en toe welke kant, links of rechts als ik niks hoor en rechtdoor kan niet. Doet even zijn hoofd weer recht en ogen open, ja kies zelf maar. Deze slapendezombiemodus was zeker 50 procent van de tijd aan. Ik durfde niks te zeggen want het lijkt mij ook een vreselijk saaie, onderbetaalde, zware, rotbaan maar hier stap ik niet meer in.

Moederkareltje schreef op 01-08-2024 om 13:14:

ik had weer een nieuwe rijinstructeur, een wat oudere man dit keer ivm vakanties, en deze had steeds zijn hoofd naar beneden zag ik uit mijn ooghoek. Ik denk wat doet hij toch, heeft hij een telefoon vast ofzo waar hij naar kijkt.. Had hij steeds zijn ogen dicht. Ik vraag hem af en toe welke kant, links of rechts als ik niks hoor en rechtdoor kan niet. Doet even zijn hoofd weer recht en ogen open, ja kies zelf maar. Deze slapendezombiemodus was zeker 50 procent van de tijd aan. Ik durfde niks te zeggen want het lijkt mij ook een vreselijk saaie, onderbetaalde, zware, rotbaan maar hier stap ik niet meer in.

Moederkareltjes, lang niet gezien, we misten je al 

Die nieuwe rijinstructeur vertrouwde je gewoon blindelinks.

Wie mis je op Via? | Pagina 13 | Viafora

dat de zon vandaag niet schijnt (hier iig niet)

Ik word gebeld aan het begin van de middag... Het is al bijna half 3 en ik heb eigenlijk nog meer plannen. Zit er dan toch op te wachten.

En nog een ergernis. Morgen een belangrijk gesprek, emotioneel best geladen, ex zit erbij, GI zit erbij, maar nu krijg ik een uitnodiging voor een zoommeting. Waarschijnlijk is het ex te ver rijden, maar ik wil zo'n gesprek eigenlijk helemaal niet online bijzitten. Is dat raar? Wat ex wil doet hij maar, maar dan kan ik gewoon op locatie zijn toch?

Evaluna schreef op 01-08-2024 om 14:24:

Ik word gebeld aan het begin van de middag... Het is al bijna half 3 en ik heb eigenlijk nog meer plannen. Zit er dan toch op te wachten.

En nog een ergernis. Morgen een belangrijk gesprek, emotioneel best geladen, ex zit erbij, GI zit erbij, maar nu krijg ik een uitnodiging voor een zoommeting. Waarschijnlijk is het ex te ver rijden, maar ik wil zo'n gesprek eigenlijk helemaal niet online bijzitten. Is dat raar? Wat ex wil doet hij maar, maar dan kan ik gewoon op locatie zijn toch?

ja, dat laatste zou ik wel doen. Dat hij het dus niet belangrijk genoeg vindt om er lijfelijk bij aanwezig te zijn, is zijn probleem. Ik zit ook liever real live in een gesprek dan via een beeldscherm

Friezinnetje schreef op 01-08-2024 om 14:23:

dat de zon vandaag niet schijnt (hier iig niet)

Scheen hier alleen de zon maar niet. Het is hier al de hele middag hard aan het regenen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.