Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Vreemd dan dat mijn huisarts dat niet noemde vanmorgen 

Auwereel schreef op 16-07-2024 om 22:45:

Vreemd dan dat mijn huisarts dat niet noemde vanmorgen

Je krijgt het vergoed bij (sommige) medische problemen, misschien voldoet het niet aan de voorwaarden? 

Bij sommige voetklachten heeft u behandeling nodig van een medisch pedicure. Als dit niet gebeurt, krijgt u medische voetklachten. Bijvoorbeeld bij hamertenen of psoriasis-nagels. U heeft dan ‘een medische voet’

Zit op de bank na twee uur onsuccesvol poging tot slapen. Enorme last van restless legs en mn borsten doen zeer dus niets ligt lekker. 

Koettie schreef op 17-07-2024 om 00:08:

Zit op de bank na twee uur onsuccesvol poging tot slapen. Enorme last van restless legs en mn borsten doen zeer dus niets ligt lekker.

Ow, wat ellendig. Dat niet kunnen blijven liggen omdat je lichaam je uit je bed wil jagen ken ik ook. Terwijl je alleen maar wil slapen wat alleen maar een heel bescheiden wens is.

 

Het verloop van de laatste aanval van binnenoorproblemen gisteren is me, als ik eerlijk ben, heel erg meegevallen. Na een dergelijke uitspraak moet je altijd "afkloppen" zeggen.  

Toen het me de eerste keer gebeurde (eind april) was ik enorm geschokt. Dit was ook de ergste aanval ooit en op gezondheidsgebied het op één na ergste wat me ooit is overkomen.

Ik las dat Wieteke van Dort is overleden. Ze kon mooi zingen. Een van haar mooiste liedjes vind ik "Huilen is gezond".

Link naar de song text: https://www.gedichten.nl/nedermap/gedichten/gedicht/157911.html

Nou kan ik niets van blank hout vinden om op af te kloppen. Het is allemaal kunststof wat de klok slaat tegenwoordig. Ik hoop dat dit dienblad genoeg is: klop klop. Ook mijn bijzettafel: klop klop.

Broodjebrie schreef op 16-07-2024 om 18:40:

aan die hype rondom b&b vol liefde. Ik heb er helemaal niks mee.

Eindelijk een medestander! Word er flauw van.

Grindelwald schreef op 17-07-2024 om 07:05:

[..]

Eindelijk een medestander! Word er flauw van.

Haha ook ik neem hier kennis van met verwondering. Echt 0 interesse wekt het in me op.

Al die mopperaars over B & B vol liefde  : nou kunnen jullie je voorstellen hoe IK me voelde tijdens het WK 'foebal'.   
Dat was 100 x erger dan B & B vol liefde, waar ik van geniet!

Beterlaat2021! schreef op 17-07-2024 om 07:17:

Al die mopperaars over B & B vol liefde : nou kunnen jullie je voorstellen hoe IK me voelde tijdens het WK 'foebal'.
Dat was 100 x erger dan B & B vol liefde, waar ik van geniet!

Ho ho, met voetbal heb ik ook niks hoor.

Laat ons lekker mopperen zeg.

Gelebloem schreef op 17-07-2024 om 07:13:

[..]

Haha ook ik neem hier kennis van met verwondering. Echt 0 interesse wekt het in me op.

Bij mij ook niet… Heb zelfs nog geen enkele aflevering gezien

aan de tandarts die nu voor de tweede keer 1 uur voor de afspraak afzegt. Met een lul smoes. 
en dan aangeeft dat we pas over 2 maanden weer kunnen. Eerste keer dacht ik nog kan gebeuren. Vandaag niet. Ben echt een beetje boos geworden maar nu mogen we gelukkig volgende week…. Belachelijk, als het 1 uur voor de afspraak afgezegd wordt tot twee keer toe en we dan pas 2 maanden later weer mogen komen. 

Friezinnetje schreef op 16-07-2024 om 19:09:

[..]

we hebben een groepje!

Count me in!

Raar hoofd, weinig geslapen  en totaal géén zin om aan de boekhouding te gaan. Eerst maar eens koffie...

Aan Postnl. Pakketje zou bezorgd worden, werd steeds later. Maar ik was thuis, dus geen probleem. Krijg ik mail, dat ik helaas niet thuis was en het was bij de buren bezorgd. Maar die waren niet thuis en ik wel. 
Dus contact gezocht, 25 min in de wacht gestaan op de chat. Moet ik weg, ivm sport. Even een moment zegt de dame, duurt het nog weer lang. Dus gezegd dat ik geen tijd meer heb en weg moet. Ben ik er nog niets mee opgeschoten. Pakket zal morgen wel ergens gebracht worden, maar waar?? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.