Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dolfje schreef op 16-07-2024 om 09:38:

[..]

Heb je geen oordopjes? Ik gebruik van die wasbolletjes van kruidvat.

Jawel, nu drie verschillende soorten maar blijf wakker worden. Opeens van die optrekkende scooters en knetterende auto's voor de deur. 

Koettie schreef op 16-07-2024 om 18:01:

[..]

Jawel, nu drie verschillende soorten maar blijf wakker worden. Opeens van die optrekkende scooters en knetterende auto's voor de deur.

Dat is wel echt irritant.

Bailey26 schreef op 16-07-2024 om 04:51:

En weer een waardeloze nacht.Heb juist mijn slaap nodig.
De kat vindt het wel heel gezellig dat ik zo slecht slaap. Maar aan de hoofdpijn te voelen wordt het ook niet een al te beste dag.

Eén van mijn katten vindt het jammer dat ik ‘s nachts wil slapen: mensen zijn zoooooo raar🙃, dus hij maakt me elke nacht een paar keer wakker.
Soms moet ik extra eten geven, maar soms moet ik alleen even dag komen zeggen, en soms wil hij laten zien dat hij de hele kamer ondergekotst heeft (hij is extreem gevoelig voor haarballen, heel zielig voor hem, maar nu even klagen voor mezelf) van vloerkleed, de v-groef van het laminaat en tot in de gordijnen toe…

Helaas ben ik dan altijd sowieso weer helemaal wakker omdat ik in de nacht zo ontzettend goed kan piekeren 😝.

Twee ergernissen dus…. (Of drie als je kots opruimen meetelt).

aan die hype rondom b&b vol liefde. Ik heb er helemaal niks mee.

Broodjebrie schreef op 16-07-2024 om 18:40:

aan die hype rondom b&b vol liefde. Ik heb er helemaal niks mee.

ik ook niet, vreselijk

Friezinnetje schreef op 16-07-2024 om 18:46:

[..]

ik ook niet, vreselijk

Voor mijn gevoel heeft iedereen het erover, maar fijn dat ik hier op forum niet de enige ben

Broodjebrie schreef op 16-07-2024 om 18:48:

[..]

Voor mijn gevoel heeft iedereen het erover, maar fijn dat ik hier op forum niet de enige ben

Grappig, ik hoor er nooit iemand over. Ik kijk het zelf ook niet. Het enige datingprogramma wat ik kijk is Boer zoekt vrouw.

Schemerlampje schreef op 16-07-2024 om 19:00:

[..]

Grappig, ik hoor er nooit iemand over. Ik kijk het zelf ook niet. Het enige datingprogramma wat ik kijk is Boer zoekt vrouw.

Daar vind ik ook niks aan. 

Broodjebrie schreef op 16-07-2024 om 18:48:

[..]

Voor mijn gevoel heeft iedereen het erover, maar fijn dat ik hier op forum niet de enige ben

Hier nog 1 hoor!

Herfstappeltaart schreef op 16-07-2024 om 19:06:

[..]

Hier nog 1 hoor!

we hebben een groepje!  

Van de week liet man een glazen pot pasta uit de kast vallen en blijkbaar heeft hij de glasschilfers niet goed opgezogen want toen ik net de keukenvloer dweilde (op de knietjes) had ik opeens zo'n naaldje in mijn vinger. Verdorie wat doet dat pijn zeg. Heel voorzichtig met een pincet eruit getrokken en toen sneed hij nog even extra 

Friezinnetje schreef op 16-07-2024 om 19:09:

[..]

we hebben een groepje!

Ik sluit ook aan!

Loulou39 schreef op 16-07-2024 om 18:34:

[..]

Eén van mijn katten vindt het jammer dat ik ‘s nachts wil slapen: mensen zijn zoooooo raar🙃, dus hij maakt me elke nacht een paar keer wakker.
Soms moet ik extra eten geven, maar soms moet ik alleen even dag komen zeggen, en soms wil hij laten zien dat hij de hele kamer ondergekotst heeft (hij is extreem gevoelig voor haarballen, heel zielig voor hem, maar nu even klagen voor mezelf) van vloerkleed, de v-groef van het laminaat en tot in de gordijnen toe…

Helaas ben ik dan altijd sowieso weer helemaal wakker omdat ik in de nacht zo ontzettend goed kan piekeren 😝.

Twee ergernissen dus…. (Of drie als je kots opruimen meetelt).

Dan wel weer vriendelijk dat kat even meldt dat hij heeft gekotst😂.

Ik heb een slaappil meegekregen van mijn moeder. Hopelijk gaat dat wat helpen en wordt de cyclus van slecht slapen ook doorbroken. Nog even volhouden met de koppijn.

Friezinnetje schreef op 16-07-2024 om 19:09:

[..]

we hebben een groepje!

En ik ook niet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.