Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Zilver_gray schreef op 06-06-2024 om 09:43:

[..]

Herkenbaar! Schattig dat je je jongste vanochtend op weg hebt geholpen; wat moet ie vroeg op de fiets naar het station zeg! Hoe oud is hij?

Hij is 19 en volgt een mbo aan een roc waar iedereen denkt dat alle studenten uit de regio komen, de lessen beginnen om 8.15. Reistijd is 10 minuten fietsen 80 minuten trein (inclusief overstap van 17 minuten) en nog 10 minuten lopen.

Ik werd wakker en hoorde nog geen gestommel op zijn kamer dan ga ik even checken of hij wakker is om de schade van gemiste lezen te beperken.  Door het ov is hij al vaak genoeg te laat. 

Bakblik schreef op 06-06-2024 om 09:59:

[..]

Hij is 19 en volgt een mbo aan een roc waar iedereen denkt dat alle studenten uit de regio komen, de lessen beginnen om 8.15. Reistijd is 10 minuten fietsen 80 minuten trein (inclusief overstap van 17 minuten) en nog 10 minuten lopen.

Ik werd wakker en hoorde nog geen gestommel op zijn kamer dan ga ik even checken of hij wakker is om de schade van gemiste lezen te beperken. Door het ov is hij al vaak genoeg te laat.

Jeetje wat pittig Bakblik! Wat een reis moet hij maken! Ja ik snap heel goed dat je er dan (wat) bovenop wil zitten! 

Erger me aan  mezelf.    Voel me erg verdrietig  maar weet niet precies  waarom.  Tranen zitten best hoog.

lientje69 schreef op 06-06-2024 om 10:13:

Erger me aan mezelf. Voel me erg verdrietig maar weet niet precies waarom. Tranen zitten best hoog.

Zilver_gray schreef op 06-06-2024 om 10:10:

[..]

Jeetje wat pittig Bakblik! Wat een reis moet hij maken! Ja ik snap heel goed dat je er dan (wat) bovenop wil zitten!

Ik zit er niet bewust bovenop, hij doet die opleiding, dat is zijn verantwoordelijkheid.  Maar ik vind het een beetje flauw om, als ik toch wakker ben,  te denken: laat hem maar liggen het komt wel goed. 

De eerste wekker gaat hier dus om 5.45 maar niet alle dagen gelukkig. Hij heeft 9 dagen les in 2 weken en 2 dagen van die 9 begint hij pas om 13.00. Het weinige huiswerk dat hij heeft maakt hij in de trein dus als hij thuis is is hij echt vrij. 

lientje69 schreef op 06-06-2024 om 10:13:

Erger me aan mezelf. Voel me erg verdrietig maar weet niet precies waarom. Tranen zitten best hoog.

Vermoeidheid? 

Bakblik, dat vond ik altijd een lastige toen zoon nog thuiswoonde en ik hoorde nog niets op z'n kamer terwijl ik verwachtte dat hij op tijd moest opstaan. Hij liet niet altijd weten of hij weer op tijd weg moet, of kon uitslapen. En als hij eens kòn uitslapen en z'n moeder staat opeens te zeuren dat-ie op tijd op moest staan, is dat niet fijn + ochtendhumeur=niet een ochtendstart die je wenst. Maar de ene keer dat ik hem gered heb van te-laat zijn, vond hij wel heel prettig.
Hij woont nu op zichzelf en hoewel ik vaker van hem zou willen horen, deze stress missen vind ik niet erg!

aan mijn collega’s soms zijn het net een stel luie idioten  ::

hoezo til het deksel niet op en gooi je daar je troep in nee je gooit het in de doos die erop staat 

Aan mijn Bosch wasmachine weer.
Het ding doet meer dan 3 uur over een was van 4 kilo.
Het is dat ik zuinig ben opgevoed, anders zou ik gelijk een andere kopen met grotere laadtrommel .

vorige week kwam ik bij de podoloog voor een echo op mijn vrije dag. Prima. Is het mens ziek!!! Dus voor niks geweest. Nieuwe afspraak gemaakt wat alleen kon op een avond dat ik een andere afspraak had. Die afspraak verzet. Word ik nu gebeld dat het niet gaat lukken 
Echt hoor!!! Ik heb gezegd dat ik nog even na ging denken over een nieuwe afspraak omdat ik nu voor de vakantie toch geen nieuwe afspraak meer kan plannen   
ik denk dat ik een ander podologisch centrum ga zoeken

stokstaart schreef op 05-06-2024 om 17:58:

KUT DHL.
ik ga maar kickboksen voor ik iemand serieus wat aan doe 🤯🤯

Kom maar op met je verhaal :

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/dhl?page=3#59

Evaluna schreef op 06-06-2024 om 10:36:

[..]

Vermoeidheid?

Kan. Maar heb ook veel stress momenteel.  Misschien  dat dat een grotere rol speelt. 

Thnx voor de knuffel evaluna en silvergray.

kerst schreef op 06-06-2024 om 14:13:

Aan mijn Bosch wasmachine weer.
Het ding doet meer dan 3 uur over een was van 4 kilo.
Het is dat ik zuinig ben opgevoed, anders zou ik gelijk een andere kopen met grotere laadtrommel .

Ik draai hem gewoon op een programma van 30 graden bedoeld voor sportkleding en jassen. Er verschijnt dan 118 op het scherm. Vermoedelijk 1 uur en 18 minuten.

Hij heeft dat maar te doen. Eigen wil wordt niet gewaardeerd van een wasmachine.

Ik heb honger. Ik heb ook wat minder gegeten vandaag. Maar om nu nog wat te eten dat duurt te kort voor het avondeten. Dus ik zit maar koffie te drinken om mijn maag te vullen (misleiden).

ik erger mij aan de weersvoorspelling van volgende week. Vorig jaar hadden we vakantie in Nederland in juli, en 3 weken heel veel regen. Nu volgende week op stap, en weer koud en nattig weer. Ik hoop zo dat het gaat meevallen en dat de zon wel heel wat uurtjes gaat schijnen. 🌞🌞🌞🌞😃

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.