Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Beterlaat2021! schreef op 16-04-2024 om 07:51:

[..]

Nee joh, ik heb geen apps, kijk gewoon digitale TV. (En geen smartphone).

Ja geldt voor mij ook. Alles opgenomen en kijken op een tijd die wij willen.

Zilver_gray schreef op 16-04-2024 om 08:03:

Aan de regen, regen, regen, en nog eens regen, je zou er maar doorheen moeten..op de fiets

Ik voel met je mee.  Sta mij nu in mijn waadpak te hijsen. Echt zo geen zin in. Moet er 3x doorheen vandaag. Nu boodschappen in 2 ritten, omdat ik niet alles in 1 met meer kan nemen.  Vanmiddag sporten. 

Bakblik schreef op 16-04-2024 om 08:25:

[..]

Ik voel met je mee. Sta mij nu in mijn waadpak te hijsen. Echt zo geen zin in. Moet er 3x doorheen vandaag. Nu boodschappen in 2 ritten, omdat ik niet alles in 1 met meer kan nemen. Vanmiddag sporten.

Oh bah Bakblik! Boodschappen in 2 ritten doen is al geen hobby van me en met dit weer helemáál vervelend!

Succes en veel plezier vanmiddag met sporten 

Mugske schreef op 15-04-2024 om 23:13:

[..]

Dat klopt. Normaal gesproken verwijdert onze tandarts zelf de tandsteen. Dan is het weer netjes schoon. Nu door mondhygieniste gedaan, en dat was pijnlijker.

Voorheen deed de tandarts dat ook, even de voortanden schoon en klaar ! 
maar nu plant hij iedereen in bij de mondhygiëniste. Heel vervelend, zij wil perse alles doen, kost meer tijd, geld en ongemak.

rionyriony schreef op 16-04-2024 om 08:10:

[..]

Zal het nog eens doortesten.

Misschien ben ik niet duidelijk, maar ik  'neem  programma's op'.   Als je gewoon terugkijkt via 'de gids'  kun je inderdaad reclames niet overslaan.  En bij sommige zenders, -   - bijvoorbeeld de BBC-  kún je niet terugkijken, maar wel opnames programmeren.

Zilver_gray schreef op 16-04-2024 om 08:34:

[..]

Oh bah Bakblik! Boodschappen in 2 ritten doen is al geen hobby van me en met dit weer helemáál vervelend!

Succes en veel plezier vanmiddag met sporten

Ik heb hele grote fietstassen en een mand voorop maar voor een gezin met jongvolwassen kinderen krijg ik echt niet alles in 1 keer mee.

Eerste rit naar de markt en 1 winkel is klaar. Heb maar een vroege thee gemaakt om even op te warmen.

Straks verder. 

Beterlaat2021! schreef op 16-04-2024 om 09:24:

[..]

Misschien ben ik niet duidelijk, maar ik 'neem programma's op'. Als je gewoon terugkijkt via 'de gids' kun je inderdaad reclames niet overslaan. En bij sommige zenders, - - bijvoorbeeld de BBC- kún je niet terugkijken, maar wel opnames programmeren.

Okee, bedankt.

Bakblik schreef op 16-04-2024 om 09:27:

[..]

Ik heb hele grote fietstassen en een mand voorop maar voor een gezin met jongvolwassen kinderen krijg ik echt niet alles in 1 keer mee.

Eerste rit naar de markt en 1 winkel is klaar. Heb maar een vroege thee gemaakt om even op te warmen.

Straks verder.

Snap je! One down, one to go 

hier droog en de zon schijnt 

Pff die regen. Straks vergadering op andere locatie en daarna weer andere locatie dus vol door de buien. 

Regen, nog daar aan toe, maar die wind! 

Overdreven reactie van m'n man gister.. Het zit me nog steeds dwars maar ook geen zin om het met hem erover te hebben   

Hij (en ik ook) had gedronken (kermis hier, laatste dag). En hij gaf vlak daarna ook wel toe dat hij niet zo kwaad had moeten worden.. Maar pff, wat heb ik op zulke momenten toch een hekel aan alcohol (en ook een beetje aan hem). 

Auwereel schreef op 16-04-2024 om 12:12:

Regen, nog daar aan toe, maar die wind!

Nou, echt he? Wat een vreselijk weer!

Zilver_gray schreef op 16-04-2024 om 08:03:

Aan de regen, regen, regen, en nog eens regen, je zou er maar doorheen moeten..op de fiets

Ik heb al 2 keer gehad vandaag, nu ff thuis en straks nog een keer op en neer naar het werk 

Ik erg me weer/nog steeds aan aan een collega die zegt iemand niet te kennen (wel naam, geen gezicht)
Nou, mooie kans om er zelf op af te stappen en kennis te maken!

(is 4 jaar geleden in Corona tijd begonnen)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.