Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


de werkdruk op kantoor, altijd heeft alles haast en alles heeft prio... Dat lukt dus gewoon niet. Leidinggevende is te druk om mee te kijken naar mijn to do lijst 😡

Auwereel schreef op 15-04-2024 om 19:08:

[..]

Auto of OV?

OV. Zowel heen als terugweg flinke vertragingen.

Koekie1980 schreef op 15-04-2024 om 19:41:

de werkdruk op kantoor, altijd heeft alles haast en alles heeft prio... Dat lukt dus gewoon niet. Leidinggevende is te druk om mee te kijken naar mijn to do lijst 😡

Balen, ken het van voorgaande jaren. Op het moment dat alles prio heeft, is er geen prio meer en dan gaat het erom waar het hardst wordt gepiept.

Wat je niet kan doen, jammer dan. Blijf pauzes houden en je eigen gezondheid op 1, misschien niet bij jou van toepassing maar je gezondheid is echt prio. 


Een familielid moest vandaag naar het ziekenhuis. Man stond standby voor als ze toch zou moeten blijven om wat voor reden dan ook, om dan haar hond op te halen. Ze laat dus weer eens helemaal niks van zich horen. Als ik bel krijg ik haar voicemail. Vorige keer hoorde we ook helemaal niks en toen heeft man nog ongerust het ziekenhuis gebeld om te vragen of ze dat nog was. Bleek ze thuis in bed te liggen, want ze was zo moe. Hoe moeilijk is het om je enige familielid even een berichtje te sturen dat je weer thuis bent . Ondertussen wel verwachten dat mijn man elke keer opneemt als ze 5 keer op 1 dag belt voor onzinnig dingen.

Anfisa schreef op 15-04-2024 om 20:42:

[..]

Balen, ken het van voorgaande jaren. Op het moment dat alles prio heeft, is er geen prio meer en dan gaat het erom waar het hardst wordt gepiept.

Wat je niet kan doen, jammer dan. Blijf pauzes houden en je eigen gezondheid op 1, misschien niet bij jou van toepassing maar je gezondheid is echt prio.


Ja precies, ik heb al een aantal x razend boos thuis op de bank gezeten. Nu weer zo'n week dat ik te moe ben voor leuke dingen in mn vrije tijd en na t eten mn bed in duik. Niet fijn dat die energie zuigers na werktijd doorwerken. Als iemand tips heeft om een wat meer "fuck you🖕" mentaliteit te krijgen .. graag! 

Koekie1980 schreef op 15-04-2024 om 21:40:

[..]

Ja precies, ik heb al een aantal x razend boos thuis op de bank gezeten. Nu weer zo'n week dat ik te moe ben voor leuke dingen in mn vrije tijd en na t eten mn bed in duik. Niet fijn dat die energie zuigers na werktijd doorwerken. Als iemand tips heeft om een wat meer "fuck you🖕" mentaliteit te krijgen .. graag!

Ik ken het gevoel een beetje gelukkig is het qua werk betreft wel rustiger nu, hopen dat dat ook bij jou gebeurt.

kerst schreef op 14-04-2024 om 22:08:

[..]

Tandsteen verwijderen is niet altijd pijnloos inderdaad bij de mondhygiëniste, maar het is belangrijk voor de gezondheid van het gebit. En het voelt ook prettiger als het schoon is.

Dat klopt. Normaal gesproken verwijdert onze tandarts zelf de tandsteen. Dan is het weer netjes schoon. Nu door mondhygieniste gedaan, en dat was pijnlijker.

rooiekater schreef op 15-04-2024 om 19:18:

onderweg naar de fisio zn stortbui op mijn dak gekregen. Sta ik daar bij de fisio leuk om dan je natte broek uit en weer aan te moeten doen.

Brrrrrrrrr

Anfisa schreef op 15-04-2024 om 20:38:

[..]

OV. Zowel heen als terugweg flinke vertragingen.

Vervelend hoor!

Twee weken vakantie gehad. Week echt weggeweest en bezig geweest met woning zoeken ivm einde relatie. Heb zooooo geen zin om te werken. Wierp al een blik op mn mailbox, helemaal ontploft. Zit ook halve dag op andere locatie wat helemaal niet handig is op een eerste dag na vakantie maar oke. Veel gedoe met cliënten, moet eentje ook overdragen omdat ze in mn afwezigheid allemaal vage grensoverschrijdende mails gestuurd heeft. Morgen naar een oppashuis voor twee weken, stuk verder fietsen dan ik gewend ben. Naja ff geen zin in deze week. 

Beterlaat2021! schreef op 15-04-2024 om 15:10:
Ik kijk nauwelijks iets rechtstreeks, altijd uitgesteld en dan de reclames 'doorspoelen'.Meestal een paar programma's 'in voorraad' om uit te kiezen.

rionyriony schreef op 15-04-2024 om 19:25:

[..] Dan heb je waarschijnlijk een betaalde app. NPO Plus of zo. Want ik denk dat ik bij Ziggo door reclamekijken moet "betalen".

Nee joh, ik heb geen apps, kijk gewoon digitale TV. (En geen smartphone).

Aan de regen, regen, regen, en nog eens regen, je zou er maar doorheen moeten..op de fiets 

Ik heb nu al honger; dat begint goed.

Beterlaat2021! schreef op 16-04-2024 om 07:51:

[..]

Nee joh, ik heb geen apps, kijk gewoon digitale TV. (En geen smartphone).

Zal het nog eens doortesten.

Wat een schijtweer. In regenbroek naar de bushalte gefietst en nu zit ik in een klamme bus met beslagen ramen. Straks op het werk een zinloos overleg waar je verplicht aanwezig moet zijn. Voor het streepje op de balk. Zin in…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.