Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Sterkte Yumi! Heel irritant die vroege werkzaamheden en dan ook nog migraine.

Klein dompertje; vanavond niet heel erg leuk op tv. Dus ik kijk dan maar naar de film die ik gisteren heb opgenomen van de BBC.

Ik kijk nauwelijks iets rechtstreeks, altijd uitgesteld en dan de reclames 'doorspoelen'.
 Meestal een paar programma's 'in voorraad' om uit te kiezen.

rionyriony schreef op 15-04-2024 om 06:56:

Simpele ergernis: een bril is zoek. Ik weet nog dat ik hem opgepakt heb omdat hij al heel lang op de armlegger van een bank lag en ik het glas wou beschermen, maar waar ik hem toen zo goed heb opgeborgen? Op de meest logische plekken ligt hij niet.

Dus bij toeval zal ik hem wel vinden ergens. Systematisch zoeken kost teveel tijd voor een bril.

Mag ik helpen zoeken?

- Op de koelkast, want je had dorst en wilde iets te drinken pakken.

- In een kleine pan want je wilde de grote pan pakken en je moest je handen vrijmaken.

- In je kleding kast want je had het koud en wilde een trui pakken. 

- Bovenop de boekenkast want je had zin om Joop ter Heul te lezen.

- In de gereedschapskist want je had die bril nodig om een schroefje ergens in te draaien.

Magnoliatakje schreef op 15-04-2024 om 15:13:

[..]

Mag ik helpen zoeken?

- Op de koelkast, want je had dorst en wilde iets te drinken pakken.

- In een kleine pan want je wilde de grote pan pakken en je moest je handen vrijmaken.

- In je kleding kast want je had het koud en wilde een trui pakken.

- Bovenop de boekenkast want je had zin om Joop ter Heul te lezen.

- In de gereedschapskist want je had die bril nodig om een schroefje ergens in te draaien.

Ik help nog even verder: bovenop je hoofd

-knip-

-knip-

letterlijk

Forum Moderator

Moderator

15-04-2024 om 16:22

Het is niet de bedoeling dat dit topic als napraat gebruikt wordt.

Forum Moderator schreef op 15-04-2024 om 16:22:

Het is niet de bedoeling dat dit topic als napraat gebruikt wordt.

Sorry ik ben altijd heel braaf maar dit vind ik buitengewoon flauw.

Even zeiken. Waar ik normaal 1,5 reistijd heb, is dat vandaag 4 uur. Gelukkig staan we weer stil. Tijd voor een andere baan. Niet te doen dit.

Anfisa schreef op 15-04-2024 om 19:00:

Even zeiken. Waar ik normaal 1,5 reistijd heb, is dat vandaag 4 uur. Gelukkig staan we weer stil. Tijd voor een andere baan. Niet te doen dit.

Auto of OV?

Magnoliatakje schreef op 15-04-2024 om 15:13:

[..]

Mag ik helpen zoeken?

- Op de koelkast, want je had dorst en wilde iets te drinken pakken.

- In een kleine pan want je wilde de grote pan pakken en je moest je handen vrijmaken.

- In je kleding kast want je had het koud en wilde een trui pakken.

- Bovenop de boekenkast want je had zin om Joop ter Heul te lezen.

- In de gereedschapskist want je had die bril nodig om een schroefje ergens in te draaien.

Lief van je. Het is mijn handwerkbril dus voor als ik echt priegelwerk moet doen. Op die bank handwerkte ik vaak. 

Dat schroefje (je optie 5) was een mogelijkheid dus ik heb alle planken in de buurt van de gereedschapsla heel nauwgezet geinspecteerd, maar hij lag daar niet.

Ik heb vanmorgen de kledingkast waar hij inderdaad ook vaak lag helemaal uitgemest maar het is zeker dat hij daar niet meer lag.

Morgen verder zoeken. Ik zal hem beslist heel verantwoord hebben opgeborgen, maar gewoon té goed. En als ik hem vind dan denk ik: "oohh ja!! natuurlijk".

onderweg naar de fisio zn stortbui op mijn dak gekregen. Sta ik daar bij de fisio leuk om dan je natte broek uit en weer aan te moeten doen. 

Auwereel schreef op 15-04-2024 om 15:16:

[..]

Ik help nog even verder: bovenop je hoofd

Dan had ik dat vanmorgen gemerkt met borstelen.

Beterlaat2021! schreef op 15-04-2024 om 15:10:

Ik kijk nauwelijks iets rechtstreeks, altijd uitgesteld en dan de reclames 'doorspoelen'.
Meestal een paar programma's 'in voorraad' om uit te kiezen.

Dan heb je waarschijnlijk een betaalde app. NPO Plus of zo. Want ik denk dat ik bij Ziggo door reclamekijken moet "betalen".

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.